Som na džigericu

simpson_H

A filo elastiko?

Sent from my EML-L29 using Tapatalk

A good gamefish is too valuable to be caught only once"- Lee Wulff 1938.

Ne može, presjeklo bi je. Ako ne odmah onda svakako usljed pomjeranja dole. A posebice pri zabačaju.

A ovo oko toga šta će sve som da pojede, juče gledam Vrancuzi ga na glavu i creva od kokoške u 5 minuta pored obale - plićak, uhvate.
Nije to upitno, nego koliko je kod nas svrsishodno, kada znamo da nekada neće ni adute da uzme.
Hvataju ga i na osmuđenu kokoš, al ajd se nakani pa vidi kako prolaze dani..

Sjetim se, kako sam ja onomad, gledao hvalospeve oko halibut peleta, iz spoljnjeg svjeta..

simpson_H

Kad nece da presece polu trulu skoljku, nece vala ni dzigericu. Vise namotaja a manje stezanja i mislim da nema greske.

Sent from my EML-L29 using Tapatalk

A good gamefish is too valuable to be caught only once"- Lee Wulff 1938.

pkv-pecaroš

Ja sam džigericu mljeo u blenderu ili ju usitinio štapnim mikserom,onda u tu kašu umakao običnu vatu koju sam stavljao u mrežicu. Tako džigerica ispušta taj svoj miris-aromu nizvodno. Mana je jedino što bez obzira na vatu voda ispere tu kombinaciju za 20-ak minuta,naravno zavisi od brzine riječne struje.

Naravno da ce doci cim se aktivira, njemu je primarno culo miris, jod iz glista i rovaca, cvet, kap krvi iz durdubaka... Kod mene, sedis i cekas na dzigericu, i odjednom stap u ruci krece da se trese ko na struju, razbije bela i tako somu ni traga ni glasa :lol: E, interesantno je da se peca njome malim udicama, i dolazi najvise nosara, klen, mrena. Video sam kad je cile ulovio nosaru 1,3-4kg na dzigericu, vecu nisam video nikad. Osim ako nemas mesto da somu sedis iznad glave, tu si miran i od bele i cestog menjanja mamaca.

Panonski vuk

Ja je ostavim da se usmrdi pa je stavim u zensku carapu i na udicu.cesto mi je nocu dolazila i krupna mrena na to.

pkv-pecaroš

Meni se dešavalo da ju zaboravim po ljetu u čamcu pa ja nisam mogao u njega koliko to smrdi a ne da ju hvatam i stavljam kao mamac. Uglavnom nije mi se kao mamac pokazala nešto specijalno u odnosu na ostale pa sam odustao od nje.

Једном ми је савио шарански параболик до пола на пилећу џигерицу. Поцепао је предвез као педер плејбој! Џига може лепо да се "армира" бакарном лицном.
То док сам га пецао са брода (стамбена лађа) "Барич" испод хотела Југославија.
Ужелео сам се сомолова, мада сенкери ту сад воде главну реч.

Panonski vuk

Ja je pustim da se malo usmrdi,nekad mesam sa tunjevinom napravim kugle kao cvet kad pravis ja sam imao par lepih somova na tu kombinaciju.mrenu sam imao od 8kg na to.kad je udarila stap mi je bukvalno lupao o kamenje dole.ja sam mislio da je som preko 20kg kad sam je dovukao i pod lampom video da je mrena umalo sve nisam pobacao u vodu i stap i masinu sve sa mrenom.ona jeste borac ali ja mrzim kad mi dodje na udicu.

Na osnovu vasih izlaganja vidim da nije mamac za zanemariti . Valjalo bi mu pruziti malo vise sanse . Panonski ga cak i kombinuje nebih se toga setio . Ko misli da peca soma a da ce da mu radi kao cverglan na kanalu bolje da se sa istim u kostac ni nehvata.
Nekako se dok pecam soma najvise iskuliram sve ostalo vazda nesto mora da radis i da pekljas . Dodjem s pecanja kao da sam u njivi ceo dan bio.
Lik sa klipa kaci direktno na udicu i baca on to poprilicno.  Na nekom adekvatnom mestu gde nije potrebno neko preterano bacanje mislim da ne bi bilo problema.
Rekao bih da su ovo pilece dzigerice ili gresim ispravite me . Srce na pilecoj bi moglo da mu dodje na udici kao stoper ono mi nekako najkompaktnije a uglavnom i ide u kompletu sa dzigom.

Bobiska

Mislim da nije pileca djigerica vec bela djigerica. Moj dobar drugar je probao davnih dana na djigu i kaze da nije mogao da peca od peseva. Shodno njegovim iskustvom na vodama gde nema puno peseva treba probati. S druge strane Panonski je izneo neka svoja iskustva koja se razlikuju. Da skratim nisam prodao ali cu probari na pilecu djigericu pa javljam rezultate. Ako proradi bice pravo odmaranje od potrage za rovcima, te imaih te nema, pa kostaju 50 pa 70 pa u spicu sezone i vise. Tako da mu somolov nekako dodje skuplja zanimacija od narkomanije.
Na ovom klipu Francuz peca soma rekao bih na nekom odvodnom kanalu ili tome slicno i mislim da je riblji fond malo drugaciji nego u vecini nasih reka ali i osetno bogatiji.

Srca su još gora, po amerima, a bubala još gora.
Sve u svemu šuplja rabota.
Belomvuku ne vjerujem btw.

Evo kako ovaj kaci . Meni sve na pilecu ova lici.

azimut225c

Video ima preko milion pregleda. Koliko bi imao da je o pecanju soma na školjku ili crnu glistu?
Ruski pecaroši bi da postanu poznati i plaćeni, naravno, yutuberi.
Jedan čak i peca soma jednim štapom iz ruke. Mnogo gledaju nacionalnu geografiju :)
Školjka, keder i crna glista uz puno strpljenja i odabir mesta gde ima soma - jedino što će dati dobar rezultat.

Panonski vuk

To jesu neki standardni mamci koji su najzasupljeniji i daju dobre rezultate.kad pogledas saran se pre 20-tak godina pecao iskljucivo na kukuruz i noklu.a u medjuvremenu su dosle neke stvari koje daju bolje rezultate pa zasto ne probati.ja cu ove godine soma pecati i na boilu za njega.uvek imam jedan stap od tri na koji eksperimentisem.a ovo za dzigericu  mi je rekao jedan stari pecaros pa sam probao.