Som i meso školjke

Započeo sasa_radulovic, 31 Avgust 2013, 15:57:44

Anker

Добро је да има још нешто конкретно да се слика а да није пеш или бела риба од 100гр

Ne libite se da probate trenutno mamac br 1.

Juče sam probao naći neku na oficircu, ali ni š od školjke. Kaže mi lik da pokupe čamdžije ( od kenjare ).
Danas idem na štrand da nakupim. Da li da izvadim meso tamo ili cjele da nosim ?

Spojene poruke: 26 Avgust 2019, 12:01:38

Evo ulova, sada malo prosušujem, i mislim se da li da ga uvaljam u Aleva začin za ribu.

Nema prika tu sta da se susi ostavis u kanti sa malo vode i drzis i koristis u zavisnosti od jacine zeludca , krajnja faza je trzintegracija .sa tih desetak komada imaces par zabacaja ja bez pune jupol kanta ni  ne krecem .

Da, ne prestaju da puštaju vodu, kada se izvade, tako da kontam, ipak je bolje cjele nosati.
Bio sam sve do sada kod oficirca, trzalo je nemilice, ali ništa zgutalo nije.
Nema veze, bar sam trzaje vidio.
( Jedan lik do mene izvadio smuđa kilaša na filet, između ostalog reče i on kako je uzimao mustadove udice, one smuđaroške, pa mu ispravio smuđ ).
Tu mu ja reče da je neko rekao kako su sad kineske i ne valjaju..

Skoro kad izvadih jednog somica u ustima mu bese meso skoljke. Nalazio sam i cele s ljusturom u somovima ranije. To sto trza je ovogodisnja mladj soma, ne moze se zakačiti, a dosadniji od cverglana, zaobici mesto u sirokom luku.

Skoljku jede sve da je suprotno ne bi kupovali cuk , boile , pelete , dipove ......  sa ukusom skoljke .
Upecao sam ih poprilican br ali jos nikad ne videh i oklop skoljke u stomaku . Malo mi nepojmljivo da i njega moze da svari a moguce i da  gresim . Valjda bi je prvo smrvio onim zdrelnim zubima .

Bobiska

Kada se u stomaku prilikom ciscenja ribe naidje na nesto slicno belom pesku ili tako vec nesto, to su u stvari razgradjene ljusture raka ili skoljke. Stom sto kada se najede rakova onda mu creva i zeludac bas mnogo smrde (ko mi kada se najedemo belog luka. Ako razumete sta hocu da kazem  :lol:). Mada ranijih godina kada sem ga dobijao na skoljku naisao sam i jednom prilikom na cele skoljke ali ne toliko velike.

Odvajam je od oklopa na licu mesta pre kacenja na udicu i vodim racuna ako mogu da skinem i dve njene ( trakice)  svaka na po jednoj strani oklopa kad je rukom svlacis sa sredine .
Te trakice jako izazovno lelujaju u vodi . Nju odvojim lako a trakice ostaju zalepljene pa njih malo pazljivije skidam.

Pa normalno je da ces kaciti meso, em bolje mirise, em se živa kaciti ne moze. Manje skoljke, cele u prolece jede, bas gladan, a lak plen. Ako raka svari, moze i skoljku. U prolece u somu, rak, skoljka i 4 kedera, isti upecan na gliste.

Majdan

Jedino sto sam shvatio kod pecanja soma je da nema pravila, pre dve nedelje sam bio na kampovanju na Tisi 7 dana, pecali smo sarana doduse ali smo predvece zabacivali na soma , od mamaca za soma durbok, zelena glista , rovac , skoljka , pijavice i nista . Odemo da muvamo smudja i som dodje na kedera na smudjaroski pribor...

Locirao sam jedno 4 krupne, i 20 - tak sitnijih, školjki.
Ove sitnije kada voda opada bježe, vuku se do dublje vode. A krupna izvaljena sebi produbljuje mjesto, krug u kojem je.
Vrane ih pojedu čim se nađu van vode. To danju, a noću ko zna šta još naiđe.

acasim75

na jednoj adi sam vidjao kako svinje rone i pod vodom ih lupaju i to se bas jako cuje...
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

Vadjenje zivih skoljki i pecanje na iste je zabranjeno a i manje su lovne od onih prokislih sto tope jagodice.