Rovac

Započeo Panonski Mornar, 20 Mart 2009, 19:25:40

KAPETAN

Citat: Bandit poslato 06 April 2009, 00:33:41
A kada ih nahvatate, kako ih lagerujate, čuvate - da li vam se desilo,
da se međusobno poubijaju, izjedu, dok čekaju red na udicu ? :huh:
ja im seckam klesta,grickalicom ili ih stavljam u posebnu posudu,gde su odvojeni,svaki ima svoju pregradu

Bandit

Ali kada ih tako osakatim, brzo uginu  :embarassed:, a recimo, planirao sam više dana uzastopno da pecam,
dok ovi što ih drže u travi, ne seku im ništa, ali nisu baš bili radi da kažu koja je to vrsta trave, -a oni ko dopingovani  :shocked:
nediraju se uopšte. :huh:

Vladimir

Citat: na kanalu poslato 03 April 2009, 11:25:54
evo ovako...uzmes rovca,vrh udice probodes iznad glave pre pocetka oklopa i celu udicu provuces kroz njega ispod oklopa tako da ga sto manje povredis,i vrh udice da ti izadje na stomak tako da on na kraju visi u obliku udice,zatim uzmes celofan od kutije cigara,uzmes udicu sa rovcem i stavis i nju,a vrh celofana ja obicno upakujem sa malom kuhinjskom gumicom,jednostavno prekinem gumicu i koristim je kao kanapce da lepo vezem sa cvorom da mi ne bi spadalo.tako postavljeno rovac cak i duze zivi i grebe jer ima i malu rezervu vazduha u tome.glavonja ako je blizu obicno brzo dodje,vec u prvih 20 min kad ga to grebanje po celofanu"izludi"i proguta mamac bez obzira na celofan,takvo je bar moje iskustvo.narocito mi se dobro pokazalo na deliblatskom jezeru,neki pit odem i zickam celofan od kolega pecarosa  :wink: od udica koristis vece velicine,otprilike prema velicini rovca koga imas...veruj mi,i ja sam na ovakvo objasnjenje poceo da pecam,bez da sam video i vrlo sam zadovoljan.ako treba jos nesto,tu sam,mislim da treba da probas.

Hvala kolega na savetu, probaću tu tahniku. Imam samo jedno pitanje, ako nije poslovna tajna. Bio sam u četvrtak na Deliblatu, pa baš pitah čuvara za soma a on mi reče da ga tamo niko ne lovi, a najveći od 17 kila je došao slučajno na kukuruz. Kakva su tvoja iskustva sa somom na tom jezeru, na koji mamac najbolje radi, na kom delu si ga lovio (pretpostavljam na dubljem delu bliže selu) ?
Unapred zahvalan!  smiley033
Zbogom Kikindo...

na kanalu

vidi sto se tice tvog odlaska u cetvrtak...ako pancevci okupiraju deo jezera do puta iz bg,a ti idi kroz selo pa na onaj deo gde su vezani camci za iznajmljivanje,tamo ima puno mesta a i voda nije duboka,tamo ima velike babure na feedera ili dubinku,crvic ili hleb najbolje...sto se tice soma,nemoj ciljno samo na njega da ides,nego jedan stap jaci,dubinac sistem sa olovom na kraju,od mamaca rovac na ovaj sistem ili durdubok,crna glista,i bacaj na cekanje cak i u plicem delu,ne moras tamo duboko...stvar je u tome da njega ciljno stvarno niko ne peca,mnogo ljudi i ne zna da ga ima u jezeru a iz mog iskustva ima tamo komada dobrih,ja sam par puta na rovca u celofanu,stap 150-300gr,strunu 0,50 imao kidanja  :embarassed: a najveci sam imao od 11 kg ali je to bilo davno,sad nacesce udaraju ovi 3-6kg...znaci moj ti je savet,ponesi stapic,zabaci ga negde sa kraja da ti ne smeta,zvonce,i pusti da rovac odradi svoje...sto se plovka tice,probaj uvek pred trske same na veliku ruzu,na samom dnu u sistemu poluchek,najbolje na guscije pero od 5,6gr ili kad se pojavi lokvanj u samom lokvanju,sigurno ces se prijatno iznenaditi posto je mnogo puta krupna babura tu pred tobom samo treba znati plasirati...toliko zasad o deliblatu i nemoj sa mnogo oslanjati na cuvare,primetio sam da mnogo puta pricaju billsh...u sebe i dobronamerne savete sam se i ja oslanjao u svom pecaroskom stazu
veni,vidi,vici

Vladimir

Hvala puno, šta da ti kažem, pravi si drug!  :clap2:
Rovci su spremni, sa sve gumicama kako bi duže živeli, u petak idem, opremio sam se sa svim mogućim mamcima, bacam na belu, soma, štuku, pa valjda će biti bolje nego prošli put.
U svakom slučaju javljam kako sam prošao.
Zbogom Kikindo...

baracuda

Ja sam pravio slican sistem kao kolega Na kanalu stim sto sam rovca stavljao u celofan i vezivao koncem a onda sve to vezem za udicu. Znaci ne stavljam udicu sa rovcem u celofan. Nije ni bitno toliko, samo navodim varijaciju istog sistema. To sam probao samo jednom i nije se nista javljalo osim nekog granja koje je Dunav vukao po dnu pa kad mi savije stap do vode ja mislio gotovo kad ono...

igor

Ovi kod nas sto ih prodaju drze ih u piljevini od drveta!  smiley003

@Vladimir
Pa kako si prosao, jel bilo nesto?

heavy

Drage kolege,molim vas da prestanete da zagadjujete vode sa celofanom !!!
Ovo je jedna od najvecih zabluda koje slusam godinama,pa ako stavljate insekta u celofan zasto je onda bitan rovac,onda bi mogla i zunzara,obad,skakavac ...razmislite malo ako mi ne verujete.To nema veze sa mozgom,rovac je mamac Br 1. (skoro da je dobar koliko i cvet) zato sto smrdi i uopste nije bitno da li je ziv ili mrtav.
Pecam na rovca mnogo dugo,ponekad cak i samo sa jednim komadom na udici bez miksa sa pijavicama ili durdubkom, i odgovorno tvrdim da je to sa celofanom nepotrebno.
Slicno je i sa velikim zelenim skakavcem,znaci poenta je u mirisu,da ne kazem smradu kao sto rece jedan moj drug davno "smrdi mu dupe" na sta smo ga zezali u fazonu je si li stavlajo nos unutra.
Imam ja mog kuma koji voli takve eksperimente i koji voli da fantazira pa je cak vezivao za udicu i onu muzicku cestitku za Novu Godinu (naravno ne celu nego ono sto svira) takodje u celofan i naravno taj eksperiment je i dan danas predmet za.ebavanja na njegov racun.A od drugog kuma sam upravo i cuo da je za celofan procitao na forumu (pecao covek do juce babusku pa ne zna mnogo) i zato sam i dosao da ovo napisem.
Znaci celofan u djubre,nikako u vodu a bilo bi lepo i ribu nazad u vodu, bar poneku.
I kao sto rekoh rovac je po meni mozda egal sa cvetom (na koji takodje pecam dugo)a cak je mozda i skuplji u nekim slucajevima.Kada bi rovca zabacivali i vadili na 10-15 minuta kao cvet garantujem da bi rezultat bio isti osim sto se udarac na rovca manifestuje svom silinom a na cvet ...znate vec.
Ne zelim polemiku,mozda celofan i daje rezultat zbog zvuka, ali je to totalno nepotrebno koristiti sa rovcem i samo zagadjujete omiljenu vodu koju ionako unistavamo na 1000 nacina (moracu da otvorim temu o olovu narocito za dzigovanje).

pozdrav i cuvajte vode

baracuda

Pa ko je rekao da se celofan baca u vodu  :question: On ostaje vezan za udicu i kad zavrsis pecanje odvezes ga i bacis u kantu. Onaj ko ima svest o zagadjivanju vode nece da baci celofan ili bilo sta drugo u vodu.

Nesa958

Video sam sliku u jednom casopisu (ne secam se vise kojem) gde prave kitiju sa dosta fijokica u koje stavljaju po jednog rovca.
Nesto kao kad bi spojio dosta kutija sibica. I u svaki apartman po jednog gospodina rovca. :cheesy:
Secam se da je kutija bila drvena mada moze se modifikovati.
Rodjen da peca nateran da radi!

heavy

CitatPa ko je rekao da se celofan baca u vodu  question On ostaje vezan za udicu i kad zavrsis pecanje odvezes ga i bacis u kantu. Onaj ko ima svest o zagadjivanju vode nece da baci celofan ili bilo sta drugo u vodu.

Nisam ni mislio da se bukvalno baca celofan u vodu ali kod pecanja soma ima dosta kidanja,kacenja...i u tom smislu sam rekao da ne zagadjute vodu bespotrebno posto rovac deluje tako sto mu 'smrdi dupe'   :wink:

na kanalu

postujem svacije misljenje na ovom forumu ali ne bih isao tako daleko da"apriori"odbacujem nesto sto predlazemo kao tehniku pecanja koja daje rezultate a da me jos ne pitate da li sam probao da pecam bez celofana  :huh: pa naravno,tako sam i pecao dok nisam cuo za celofan i probao  :takoje: a posto kad pecan na soma potrosim tog jednog rovca(celofan) po pecanju,evetuntualno dva  :cheesy: toliko sam dosad zagadio vodu sa celofanom da me je prosto sramota  :embarassed: :embarassed: otvori ti lepo heavy temu ovde"rovcu smrdi dupe"da vidimo sta ce uvazene kolege da kazu o tome a sto se mene tice,kad sam na zatvorenoj vodi celofan i  cekam soma...ne znam sta se desavalo sa rovcevim d.... dok sam pecao soma bez celofana ali znam sta je bilo sa mojim.pozzz heavy,tvoj savet uvazen i primljen k znanju  :cool:
veni,vidi,vici

heavy

Ma sve je ok,kao sto rekoh ne trazim polemiku i ne tvrdim da se celofanom ne moze uhvatiti som samo tvrdim da ga ja kao i vecina ribolovaca dobijamo bez celofana sto ce reci na miris a kada rovca zatvoris u celofan zatvoris i miris koji ispusta pa sad mi bar objasni molim te zasto onda uopste stavljati rovca u celofan a ne neku drugu bubu koja takodje moze da grebe ?Sto se tice zagadjenja to sam malo karikirao naravno u zelji da naglasim da je celofan bespotreban.
Na kanalima nikada nisam niti cu pecati somove,mozda tu gde je spora voda stvarno zvuk daje bolje rezultate  od mirisa (a znamo da som najvise lovi na njuh).Ja vise volem ove dunavske (djerdapske) koji ne vuku na mulj a i bore se malo bolje u jakoj struji   smiley001

Sto se tice cuvanja rovaca,uzmem vecu kantu punu zemlje i iseckam dosta svezeg krompira i ubacim a nije naodmet i pokidati im po jedna klesta ali onda ce slabije da grebu celofan  :rlol:
Ipak je najbolje odvojiti ih svakog u svoju kutijicu sto znaci da treba dosta kutijica (film od fotoaparata koji se vise ne prodaje ni u Albaniji).Meni nije bitno da rovac bude ziv kada ga stavljam na udicu ali je problem kad se pobiju od mrtvog uglavnom ne ostane nista.
Ma muzicka cestitka je zakon bre hahahaha  :rlol:

pozdrav

macongos

grebanje rovca u celofan moze da izazove soma ali kako da grebe role kad se udavi za par minuta jos ako se bocne prestaje za minut sa koprcanjem!ako vec tako izaziva to grebanje u celofan zasto rovca nebi stavili sa celofanom u plasticno kinder jaje i zalepili nekom trakom okolo,imao bi dovoljno vazduha da zivi i grebe iovako zivi pod zemljom netreba mu puno vazduha.to bi bila podvodna bucka.a i sto kaze kolega onda nemora biti rovac moze i bumbar on zuji ko lud! :lol:

Spojene poruke: 06 Januar 2011, 20:31:48

a inace ja roleta kacim kroz glavu i udicu nikad neprobijam kroz (zadnji deo  :lol:)jer onda ostaje socan i debeo ovako se spuva kao balon kad bocnemo iglom! :clap2: