Prihvatanje soma

Započeo maverick, 05 Mart 2010, 00:51:52

Na moru i mi koristimo kuke ali samo zato sto ne postoji drugi nacin da ubacis ribu u camac. Ni tamo je ne volim ali drugog resenja nemam. Naravno, ovo se ne odnosi na ribe priobalja.
Usput, som se potpuno drugacije ponasa pri izvlacenju kukom od ostalih poznatih nacina.
Riba koja je u vecini slucajeva potpuno mirna pri ubadanju potpuno podivlja :no:.

MIF

Tako je,zato adekvatan pribor,da ga bez problema "umiriš".Onda nije problem,za vilicu i ćao..
Kad je struju izmišljao Tesla, Ameriko sisala si vesla.

juzba

Ja sam si napravio kuku od stare velike udice dugog vrata za soma koju sam dobio od jednog ribara i napravio ručku na nju, nije bog zna šta za vidjeti, ali je pouzdano. to sam napravio prije dosta godina i fercera bez problema, kad treba, tu je :ok:
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

Hemingway

A sta mislite da vam se ovako desi kao Aleksandru Ljubomirovicu
pogledajte snimak i vidjet cete na minuti 2.02 Jos jedan dokaz da je som Kanibalac ...

,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

Rotax123

evo konacnosam nasao sluku iz pocetnih dana lova soma dok sam se bojao hvatati rukom i samo zato sto nisam jako dobro stisnuo uspio mi se izvuci, i ko sto bi zagorci rekli prste mi podrapal :bye:
od tada sam naucio da ga drzim muski i nema popustanja, dobro i da sam imo bilo kakvu rukavicu nebi nista bilo!

bladerizer

uh bogami je ovaj tebe dobro pocepao po prstima! Hvatam ga rukom samo sto ja guram palac u usta a ne prste!
Leleee otkaci se

željkosom

Kod mene zato postoji kuka koju sam sam skovao prije nekoliko godina za macane , a za male do 5kg imam podigač ili sak kako se več kaže.
ko pita ne skita!!!

tićo

Kuka je zakon za soma kakve ruke rukavice i ostalo

Rotax123

Pitanje je bilo KUKA MEREDOV RUKAVICA, jer imas u planu uhvatiti velikog soma!

Mozda je trebalo biti navedeno iz koje svrhe zelis uloviti tog soma da imas kuci sta jesti ili cisto sportski, pa bi imao vec odgovor na svoje pitanje!

KUKA je jasno najprakticnija, ali samo do jedne velicine do 2m preko 2m je puno lakse Soma uhvatiti sa dve ruke za labrde i uvuci u camac ili obalu,
posledice kuke su jasne, kao sto sam rekao samo ako moras ribu nositi kuci jer nemas sta jest!

MEREDOV je mozda do tu negdje za somove do 1,20m preko nejde radi velicine i tezine, u meredovu moze riba da se baca pa da se udica zakaci u mrezu pa ponekad se pokida meredov!

RUKAVICA u principu bilo kakve toliko sam da te nemoze izgrebati, ja licno koristim draze gumene jer snjima mogu bolje uhvatiti!

Sad ja licno Koristim samo RUKAVICU, zato sto meni licno nosi najvise prednosti, lagana za nositi netreba sa rastavljati sastavljati! Ja 90% uhvacene ribe vratim nazad! Kad idem na soma onda min 12h pa do cijeli vikend tri dana, a najveci dio pecanja je naravno u ljetno doba i stacu sa ribom da je svezem pa da crkne ko i kederi u cuvarci :grin: zato kod ovoh 10% somova to pojedem odma sad zavisi u kotlicu ili peceni ali to samo ove do 5kg, ove vece bi radije drilo iduci puta kad dodjem!

Sto se tice bas koje Rukavice, moses vidjeti na ovom video kod amerikanaca je cak sport rukama hvatati!
Ovaj video nebi trebali gledati muskarci koji se boje rukom hvatati soma jer ovdje zene hvataju rukama tako da se nebi dobili kompleksi smiley033

Keltan

Ja bih ovu na slici od videa rado hvatao golim rukama   :rolleyes: Citam ponovo temu i nesto mi nije bas najjasnije  :huh:  KUKA treba nekome radi straha od povrede ili misli da je sa njome sigurnije ubaciti soma u camac? Ako je strah ,ok ! Ali kako mozes kukom lakse ubaciti soma u camac , nego rukama neka mi neko pojasni   .  .  .

keno

evo kako to Francuzi rade rekord u fr 110 KG   256 CM   bez rukavice u camac

tonyboy

Odličan ovaj inliner štap, a čini mi se da je soma propisno izmorio, u nekoliko navrata je puštao mjehuriće...

Samo i iskljucivo rukom.,sa ili bez rukavica..,ipak bolje je sa rukavicama,ali treba ih imati u tom trenutku..,mada za ove do 20kg stvarno nije neophodna.,malo prsti i saka budu osmirglani,ali nista strasno..

juzba

Ostane ošmirglan prst, ništa strašno :thumbup:
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

zilien

Jednom sam mu stavio ruku u usta i nikad vise ,mada sam bio klinac na dunvu ,noc drzim krupnog soma privlacim ga uzimam meredov a on zapinje na holsraf od propale daske za sedenjen stacu ja ruku u usta ali neikustvo prihvatanja rukom tek kad je stegao vilicu ukapirao sam da mi je saka na gore i da ga nemogu podici tako ,pa i celjustima soma od 12kg koje su stegnute okrecem ruku i hvatam za donju usnu  jasno vam je nasta mi je licila tuka u narednih nedelju dana.
Inace imam veliki meredov koji sam slicajno nasao i kupio sa savijenim prednjim krajem a mrezica je od tanke sajle koja je plastificirana tako da se uduca nemoze ipetljati.
Bolje danas dve nego sutra nijednu.
Pusti malu da poraste, baba ce ti se revansirati.