Najbolji keder za ribolov soma

Započeo marina1983, 28 Septembar 2020, 11:24:05

Izadjem danas malo soma da probam dan ranije napecam neke sljivare, odavno ga nisam kao kedera koristio bas me prijatno iznenadio.
Tako je zivahno radio da sam ostao odusevljen iako je vukao plovak nije posustajao ceo dan. Doduse i imalo ga jedno 300-400gr.

djurkic ljubisa1

jesu ga pojeli ili je preživeo  :bye:

Na njegovu radost al na moju stetu  :cheesy:
Babuska , sljivar, crnooka , glista cvet i ni pipanje.
Brdo pecarosa camaca jedni na soma drugi na smudja al ne videh da je iko ripce upecao .

djurkic ljubisa1

isto i u ns.7,8 čamaca u plovnom putu ako se uvati 2 somića.isto i na obali što se tiče smudja na gumu...beda

Supersonicni camci, sonari kao televizori vise komada po plovilu kad ih vidis pomislis da ribi vidi i kog  je pola , multimilionska oprema prsti na sve strane  i niko ni kedera  :lol:

Panonski vuk

Drugar je juce imao 6 komada.ja sam pecao sarana a on dvadesetak metara od mene soma.na kraju je imao 6 somica do 5kg sve ih je dobio na durboka.smrzli smo se kao nikad.nismo racunali da ce mo toliko okasniti.do 22 i 30h smo ostali.plus po onoj hladnoci 10-tak km nazad za ns.

Ovaj indijanac kod mene u kraju nije imao durdupke a mrzelo me do mosta da idem . Ko  god je  pecao soma a imao ulova bilo je na durdubka .
Barem sam takve informacije imao.

Sljivar, najbolji keder za soma kod mene godinama. Smirio se sitan som zbog hladne vode. Sad ni veci ne voli krupan zalogaj, pao metabolizam pa ga teze vari, prirodan proces. Kad je leto i visoka temperatura vode, onda igraju veliki kederi i sitan preaktivan pa ispadaju jedini uz zabu selektivni. Sitan som, prvi leze a zadnji se budi, krupan obrnuto. Velicina mamca varira srazmerno temperaturi vote smiley033

Bobiska

Da li je neko imao prosle godine soma na ribu. Ja sam probao vise puta ali ni pipanje nisam imao.

Kedera stavljam pred kraj leta kad nestane školjki tad je pravi ibor.
Ove godine cu i plovak na Dunavu da aktiviram da malo pretrazujem iz camca i igram se sa daljinama

Ni kod mene nista ozbiljno, samo 1 manji na belku, drugo nisam imao. Mada kad je pecanje na kedere u pitanju, tu mozes da zaboravis taj stap. Retko kad vise of 1 udarca u danu smiley033

3 komada i jedino sto tad radim    dišem.

Moze ovako Ime, u tvom slucaju iz camca, s obale tesko da ovako namestis  stapove, da im nisi deleko, i da mozes  da reagujes u pravom trenutku. U poslednje 2 sezone, imao sam na stapu 3 velika soma, jedino je od prosle ovaj posteno uzeo, ali mi je lose bio postavljen drzac, i nisam otkontrirao kako treba. Predhodna 2, su posted jakog potezanja pustali mamac, i oba sam kontrirao, drzeci stap oboren i kanap medju prstima, ko kod pecanja na cvet. Drugog od ta 2, sam cak kontrirao 2x, i promasivao, i vratio se na mamac 10tak sitnih durduboka. Jer sam znao da ne poskida sve. Leto, mala i bistra voda, ume da mrljavi. Signalizator, dobro samo ako nesto odlutas da ti javi da je doslo do kontakta. Mada ja ne volim da idem na pecanje van termina, nit da sedim na obali dzaba. Tih nekoliko sati, mogu da budem koncetrisan. Ko kampuje, i ceka ga, obavezna sprava. Ja ne volim da cekam, retko kad cekam na udarac duze od pola sata, ako ga nema prezabacujem, ili se pomeram. Non stop cekica,sitan, klen ili mrena  smiley033

Bobiska

Citat: marina1983 poslato 04 Mart 2023, 12:26:50Kedera stavljam pred kraj leta kad nestane školjki tad je pravi ibor.

Mislis na klasican plovak ili onaj podvodni za dubinsko pecanje sto odize udicu sa mamcem u izvesnoj meri.

Ove sam uzeo .

Kad se digne na povrsinu kad prste kederi jedini nacin da mu nesto ponudim je plovkom