Komplet za soma

Započeo baltazar, 09 Februar 2009, 23:42:08

dzinx85

Ma ja sam ove masine dobio povoljno,tako da za ove pare sto sam dao ne mogu bolje ni nacrtati.
5 komada platio 250 eura.

Dzabana. Samo pecaj. Bistro.

Lep komplet, ta masina je vrlo solidna, a opet stapovi mi se jos bolje svidjaju. Malo tvrdji vrhom za moj ukus, ali naviknes se. Meni su ukrali Beasta 500gr, na 3,2 i lehtal 8000. Moze li se bez njih, ma naravno. Opet ga uzeo ne bih, jer je to toliko slicnog ponasanja stap ko Beast 300gramac,koji imam, koji je bolji, ma 300gramac. E, uzeo bih opet nesto 3,15-20cm , 450-500gr bacanja, al ne jakog vrha . Ako ima neko neki pametan predlog, da je do 450gr tezine, srednje jakog vrha. Beast 300gramac, je mozda najbolji stap za soma koji sam imao, a 500gramac bleda verzija toga, slicnog vrha, samo jaci dole. Ja bih ovog 300gramca ali na steroidima :lol:

dzinx85

A ja sam se dvoumio izmedju ovog 275 cm i 300 cm, posto sam imao ove masine odlucim se za kraci stap (montirao masine na licu mjesta,i puno bolje izgledaju na ovom kracem,za duzi ipak trebaju jace i teze masine),stap je u sustini kraci 20 cm,ima par cm kracu drsku,al je zato laksi 100 g u odnosu na ovog od 300 cm. Obzirom da mi je ovo prvi komplet za soma,ja sam zadovoljan.

Bobiska

Isao sam danas do Karpologije da vidim te stapove i onako u radnji ucinili su mi se kao odlicni. Gledao sam od 2,7m na  250gr. a imaju i jaci od 300gr. Taj mi se ucinio jos bolji. Odlicni stapovi za bas male pare sobzirom kakav su utisak ostavili na mene. Ako me uhvati ludilo mozda prodam moje Jolokije i kupim te stapove  :help: .  A mozda uzmem samo jedan onaj na 300 gr. po meni odlican za pecanje na ribu i uparim ga sa Uni Cetom posto imam samo jedam a ne mogu nigde da nadjem drugi.

dzinx85

Ja sam odustao od tog od 3m samo iz razloga sto su tezi 100 g i traze teze masine,a ja vec imam ove daiwine masine,koje su definitivno bolje legle na ovaj kraci model,taj od 3 m je sigurno jaci stap. Ali generalno su stapovi lijepi a valjda ce i na ribi biti dobri.

Vlajko 1

U stapove za soma se uopste ne razumem,a planiram da napravim komplet za pecanje sa obale.U Carpologiji sam gledao Okumu Tomcat 3,2m 100-250g.Pecao bih na Tamišu i Dunavu na kedera...
Koristi li neko ovaj štap i kakvi su utisci?

Mecka

Citat: Bobiska poslato 18 Novembar 2022, 14:15:17....i uparim ga sa Uni Cetom posto imam samo jedam a ne mogu nigde da nadjem drugi.

Šalju za Srbiju, cena 20€, zato je dobro uzeti još po šta i možda deliti sa nekim trošak, nisu vezani na količinu,brzi su i pouzdani. Šalju iz Austrije. Imaju svašta inače. Za soma pokrivaju firme Madcat, Black cat i Uni cat plus od ostalih firmi. Uni cat polako izbacuju iz asortimana.

Lp

Bobiska

Hvala na savetu, nemaju bas taj model koji meni treba ali sam video neki slican, pa ga mozda i porucim.

DuNo.Zemun

Deda Dušan

Nije sramota,samo nije u modi.Od oca ostala jedna Germina sa velikom Rival masinicim na komplet se pecao Som i ne secam se da je neki pobegao.Najlon je onaj sareni DAM mozda se neki secaju.

DakiNS

Rivali

Iz kolekcije.
Kada budem lovio u večnim lovištima loviću sa Bretonom.

Ne mogu da dodjem do stapa bez veceg poduhvata.Masinica Rival je blize

Bobiska

Citat: DuNo.Zemun poslato 18 Februar 2023, 13:30:57Nama tog soma, koji je utekao (U BREŽANIMA) sa Germine i Ambideksa ili Kvika .... !! .. ali jbg,.. danas je to "sramota" ))

Vidi Zemun, rekao bih po tvojim komentarima da smo pribliznih godina ili tu negde (i ja mislim da je nekada bilo bolje  :smiley: ). Generalno komentari ti nisu losi ali sto se tice Germina i pecanju soma njima ne slazem se sa tobom, zato sto sam probao. Ali dobro sloboda je ustavom zagarantovana pa je dozvoljeno da svako ima svoj stav o bilo kojoj temi. Mada u praksi i nije bas tako  :wink: . Malo sale nije na odmet.

DuNo.Zemun

Da .."ukusi" su razni, ..nakon (kada je reč o pecanju) Bambusa generalno se pojavilo nekoliko vrsta štapova "GERMINA"..(bilo je i drugih) to su 60-e .. Pecao se som na raznim vodama .. ali V. Morava od Orašja do ušća u Dunav je bila SPECIJALKA, u okviru Bivše Jug. .. Na tom specijalističkom poligonu ..još specijalnije mesto je bilo - potez sela BREŽANI .. i ponoviću, generalno tu je vladala dugo, tj. godinama, Germina i Kvik 330, .. E-a, i odjedared, sve se promenilo kada se pojavio "SILSTAR"  :rolleyes:
PS. Naravno, pecanje soma na Moravi, ..Tekiji, Dvocevki, Hajdučkoj Vodenici, ..ili nekom zaboravljenom MRTVOM koritu su totalno različite stvati .. ali je jedno sigurno "znam" i osećam danas .. Multiplikator na baterije i KEVLARI, sonari ..nisu pecanje, to je "Duhovni Prekršaj" + posebno ako taj pecolovac proda ribu u prvoj kafani ili u Toplovniku na tezgi !!! Toliko ..stvar je ličnog pogleda .. a, ja iako sam u 8 deceniji još ne nosim NAOČARE ..i ogu da izvučem šarana od 30 kg na najlon 0,28 i štapom i od 305 .. i mašinicom kojom bilo ... STAROM .. )) !!