Zašto udara baš u džig glavu?

Započeo Olovo, 24 Decembar 2010, 11:56:34

Rajo

Ma zatežem ga prije nego je i usta zatvorio   :lol:
Posavino moja mila , moj premili rodni kraj ...

maverick

Kolega Mrjr (i ostali), ja 100 puta da napisem da uzivam u eksperimentisanju i ponekad namerno ostavim i da ispljune, to ne bi vredelo. Nebrojano puta sam zakasnio sa kontrom i smudj je ispljunuo pa mislis da ne znam da svako cekanje povecava sansu za gubitak ribe. Ali isto tako ( sledi jos jedan primer za ismevanje :thumbup:) nebrojano puta sam ga i upecao posle namernog odlaganja kontre. To se jedino ne desava sa teskim glavama.
svaki namerni "promasaj" za mene je bio dobitak jer sam saznao po nesto novo. Reakcije kolega na forumima (ismevanje, neverica, skepticizam, prdrasude i sl), na "rezultate" takvih experimenata, mi pokazuju da sam u pravu sto ih praktikujem sta god drugi mislili.

KONTRU, KAO I OSTALI, naravno UDARAM STO BRZE MOGU

maverick

ja se tesko suzdrzim...udaram ko mutav..a nema razloga da i odgodjena nekad ima smisla

rj

sa lakim glavama i u propadanju gotovo uvjek imam odgođenu kontru naravno tu pomažu zimski i ljetni štap

maverick

jesi morao bas zakomplicirati s tim ljetni i zimski  :rolleyes:

mrjr

A alkohol pomaže najviše kod odgodjene kontre  :wink:

maverick

zadnji put sam pokusao i s njim ali nije bilo srece  :rolleyes:

bladerizer

nemam priliku kao mnogi od vas da bacam teske glave,jedan od razloga je sto pecam na dtd kanalu,gde je dubina uproseku 3 metra a brzina vode jako spora,stoga i koristim glave mah tezine do 7g uglavnom se ovde bacaju do 5,takodje ovde ima situacija da udara samo u glavu,tacnije da ostavi trag u njoj.Po meni je to razlog jer nezainteresovano uzima hranu i nehvata tvistera od repa prema glavi nego sa boka; a dali u tim momentima vredi cekati sa udarcem ili ne,to je samo stvar ribolovca koji u datom momentu hoce da lupi kontru ili nece i da se posle pita ma sto sam cekao mozda sam trebao da mu zveknem oma kontru ili obrnuto.Sve u svemu on kad lose uzima mos ga hebat,jako mali broj riba ostane na udici.
Leleee otkaci se

autor Olovo je napisao u prvom postu--------------------------------------------- Glave neoxidirane, sjaje se ko srebro.

Promenim glavu , stavim oxidiranu i dobijem ga!

E to se dešava u situacijama da ga dobijem do dupeta.
Smudj grabi ribu na dva načina ..jedan je usisavanjem , što čini u 80% slučajeva , drugi ..ide na plen sa namerom da zagrize tj jurca što retko radi..sve ostalo izmedju radi usisavanjem.
Ova dečurlija sa baretina sto u 30 poruka sve sam SPAM  neka se sklone sa teme i jedno 15 -20 godina na Dunav ,Savu , Mlavu , ..idt..ostali, cenim što ste napisali..
Kad se pojavila sirena , ima dosta godina jel da?
Ništa,.. dobijemo je mi i pre nego sto se pojavila u prodaji i  to onu red head..Razvalim ga u sred grada.. mali- veliki , otpadanja ,  ,  drugar , nimalo naivan smudjarosh  ustvari svaštolovac , sve zna da peca majke mu nenormalne , pored mene baca i psuje- sve mu tuku u crveno na orci , vadimo daj da vidim , on vadi 5-6 komada iz džepa stvarno sve zubi na crvenom delu orke.
Vidim tuče jake kontre , a i predugo zadržava varku u vodi ..spor je.
Aha..može i tako..ali ajde evo ti ova sirena (malo zagrejana i skinuto crvenilo..) i bap jedan , tup drugi..itd..
Ova dva primera su primeri samo za  dve noći džiganja..od njih.... pa sad kad se setim i previše..

Vale

Zbog tvoje oxidacije,nikad kalaj :no:
A to je buduca zamena :wink:

Đolee74

buduća zamena olova je staklo samo pitanje vremena kaće se naći na tržištu

zankiki

xmmm, pa staklo je gore od olova po periodu raspadanja...
jeste da ne zagadjuje okolinu, ali bi za 10 godina imalu dna reka prekirvena staklom.

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...

MIF

Olovni,daj molim te objasni to jurcanje bez usisavanja.Ja ne znam kako drugačije da turi kedera u usta.
Kad je struju izmišljao Tesla, Ameriko sisala si vesla.

zankiki

preterujem malo, nemojte preozbiljno da me shvatite, ali često razmišljam o svim tim olovnim glavama koje završe u vodi...
ako izadjem na dunav i pokidam 5 glava po 10gr, to je 50grama olova u vodi, dovoljno je da se na ovom toku dunava kroz srbiju nadje za dan još 1000 takvih (a nadje se)to je 50kg olova za dan..

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...