Uticaj meseca i atmosferskog pritiska na ribolov smuđa

Započeo pikeman, 10 Avgust 2008, 23:50:05

r-t

Bio i ja, dobio dva komada na voblera, ali sitni.

raca

bili ja i drugari juce 10 kom nije lose poz raca

tole

i ja sinoć jedno 10 kom..., ... ali panjeva! :rolleyes:

malo smo otišli off...
veče je bilo idealno samo da nije takav porast, nosi voda svašta teško je provući voblera da nešto ne pokupiš
sve u svemu, najviše volim takve atmosferske kao sinoć, još da je samo malo bilo oblačnije,

kugla

Evo večeras od 19,30-21 sat malo se naoblačilo,mjesec nije sjao kao tepsija i rezultat je tu jedan cca 1kg smuđ.rijeka Drava oko josipovca.

Nula poena noćas, ne računam ove male trkače "samojede"..ali avaj, iovako za sve kada neće ili neumem , okrivim mesečinu i pritisak i onda sam miran.

Odo pa sta bude, mada nigde meseca, koliki je pritisak nemam pojma, ali zato kosava razbija.

mamijo

Hate to say I told you so. I do believe I told you so.

Spoljo_ng

negdje u ovoj temi sam pročitao koliko sam shvatio ako tlak zraka raste da se ne isplati ići, sinoć prvi dan porasta, sava bistra zelenkasta i smuđe je dobro radio imao sam 4 udarca a tlak zraka je rastao bio je oko 1017hpa, a danas je narastao na 1020hpa da li je to dobro ili nije?

ellesar

Nije dobro,ako mozes da odes,a neodes.....smudj se sada intenzivno hrani,iskoristi to :takoje:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

Spoljo_ng

naravno da ću iskoristiti...ma sad je taman i porast neki pa ćemo vidjeti šta će reći...

Nebo

Pre nekog vremena uspeo sam da vezem 3 izlaska po 2 sata dan za dan. Prvi dan 2 na udici, drugi dan 3 spadanja posle par metara povlacenja (hvala vam moje mrljave kontre). Pritisak debelo ispod 1000. Treci dan pritisak 1017, ni udarca. Vodostaj  sve vreme isti, isto mesto isto vreme...
Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

U subotu na Tisi, pritisak nesto ispod normale, voda u porastu, smudj lepo radi. Juce ista mesta, voda i dalje u porastu, pritisak krece gore, iznad normale, smudj mrljavi...
(Da budem precizan, pecao sam na muvanje sa kederom, a ne sa varalicom, al sve jedno, vidi se kad je smudj aktivan a kad nije)

mrjr

Dobro si primetio.Ja sam došao do zaključka da smudj najbolje radi pred samu promenu parametara(vodostaj,pritisak vazduha,temperatura,...) zatim slabo radi sve dok traje promena,da bi opet odlično proradio po stabilizaciji navedenih parametara.

bladerizer

Kod mene je pa sve kontra, danima radi lepo i onda najave kisu za sutra,tog dana pred promenu vremena nece ni da pipne ilo dobijes neki kilav udarac i onda sutra dan kada krene ta najavljena kisa zna opet lepo da radi. Primetio sam da ta ista kisa moze u momentu kada pocne da pada i da pokrene smudja da jede a i da mu prekine cug e sada zasto neznam dali u tim momentima dolazi do promene pritiska ili cega vec stvarno nem pojma!!
Leleee otkaci se

Pan

13 i 14 11.- Voda nakon porasta kreće u pad,a  tlak  se spizdio čak na 1035 .
Zbo visoke vode nismo se mogli sidriti u rini,pa smo bili bliže obalnom pojasu.
Radili kao mrcine i dobili samo 2 komada-preciznije -1 otpao pod čamcem (mrljava kontra mekim udicama) jedan  izvukli.
Svi šaraju čamcima,traže,njuškaju -siguran znak da ga nisu mogli adekvatno locirati.