Smuđ i kiša

Započeo homoesoxns, 23 Maj 2013, 18:00:45

rj

e snijeg je druga prića  :ok:  zašto nemam pojma po snijegu sam se znao nalovit

srdjo_

Bolje i lagana kisa nego vetar, bilo je nekih ulova ali mislim da nema pravila..
Bistro!!

ellesar

Meni je bolji lagani vetar, ili cak i jaci nego kisa. Po vetru se treba znati postaviti. Po kisi mi je uvek bila katastrofa za smudja i stuku. Pre ok, posle ok, ali po toploj letnoj kisi samo su komarci aktivni :))

I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

srdjo_

Ma lagani vetar moze da prodje ali kad malo jace duva nema nista od dzigovanja... Ne kazem da smudj nece tad..
Bistro!!

Malo smo pobrkali lokacije Apatin -Beograd i količinu ribe po oba sela , mikrolokacije , obalu , čamčovanje , promenu vazdušnog pritiska u datom trenutku i mnošto stvari o kojima bih mogao 2 strane da pišem.. doba godine...temperaturu vode Da li je nagli pljusak ili kiša što sipi danima...Nisam se ni ja nešto napecao za zlatnu medalju smuđa na kiši , ali sam lovio 1-2-3 konjića debela ,obavezno  i dovoljno .E i sada riljanje džigom na 3-4-11 m dubine ili površina na koju sam i mislio kad sam pisao.Površina neznači strogo vobler , ....pitanje dokle smatrate površinu-- 10-30cm. -1 M . 1, 58 cm ?I bolje sam tehnički prolazio na extra laganoj glavi nego sa voblerima.
Meni i nama ovde mnogo znači kiša i nesreća od vremena jer nema nikoga , a u ovom selu živi 3 miliona ljudi od toga dnevno po komšiluku i na pijaci srećem dnevno bar 20.Mnogo je to ljudi-previše..Ono što sam godinama primetio kod nesrećne toplojesenje kišice na mikrolokacijama , sedeći i gledajući , eto ga kaugler , prvi je tu , onda mu dođu  ovi mali pikavci od smudgota , a kad oni stanu ,tj. razbeže se , ide konjić od smuđa to sam si uzeo zdravo za gotovo i tako mi  je u 90% slučajeva.

tole

tekuća godina, 9.mjesec, sat vremena pada, pola sata prestane, pa opet...a svaki puta kad prestane, trk iz auta po smuđa pa kad opet počne padat trkom u auto na suvo...pet dana za redom, tri istrčavanja iz auta po izlasku ...uz redovite udarce...ali čim počne padat gotovo...dok opet ne prestane...ludnica

Ima tu još nešto što čovek i ne primeti kada ga ometa kiša , opada mu koncentracija i smeta mu sve ...isto sam smrdeo i na kiši , i nisam se povlačio u kola , u zaklon pa istrčavao kisnuo sam do gaća (skupo me je koštalo zdravlja) , ali da jede -jede.I lovi se .

Stariji koji se sećaju  znaju , ovde na broju 36 , crno i 46 crno (takmičarske oznake)..nije se moglo omanuti.

Kisa ili sneg, samo su deo slagalice kad pecamo smudja. Ko sto rece Olovo, ima tu jos gomila faktora koji se preplicu, a neki od njih uticu manje a neki vise na smudja i njegove aktivnosti.
Moglo bi se reci da postoje primarni i sekundarni faktori. Primarni faktori kao sto su temperatura vode i tendencija vodostaja daleko vise uticu na smudja nego sto mi to mislimo.
Poslednjih mesec dana, postepeno hladjenje vode sa 15 na 10 stepeni, konstantni umereni porast...smudj radi i po niskom i po visokom pritisku, izrazito dobro i kad je mesec potpuno mlad i kad je pun... Sta u toj prici znaci padanje kise ili snega ... tesko da moze biti od nekog posebnog uticaja .
Mi pecarosi cesto smo skloni da za los rad ribe okrivimo neke od tih faktora, ali u vecini slucajeva nismo u pravu.

kviskons

Kada kisa pada, onda je oblacno, dnevna svetlost slabija.
ne volim bas kisu, ako mogu da biram - dugacke gace u funkciju i slab sneg bez vetra.
To jos mogu da podnesem - ostalo malo teze.
Stigli gresi mladosti.  :rolleyes:

udbaško dete

za mene je vetar neprijatelj broj 1! (i ako mislim da smuđa baš zabole za oba ova faktora)
mislim da ga više brine šta će isploviti iz senjačke kenjare i otrovati ga ili oterati kao i gde je ekipa sa onim trouglastim čegrtaljkama što kupi 50 kg smuđa svaki put kad izađe kod ostružničkog mosta
ubica ugostiteljskog radnika!

tole

samo da napomenem da je u gornjem postu bila riječ u noćnom ribolovu voblerom, i da nije htio pipnut dok je padala...nije da nisam probao smiley033

... i još nešto, vjetar je možda naš neprijatelj broj 1 ali nikako nije i smuđu neprijatelj...najviše ulovljenih smuđeva sam imao jednom prilikom kad je puhao sjeverac nekih 7 - 8 m/s

Ako je razbijao po severcu, smem da se kladim da je voda bila pred nekom dobrim porastom.

tole

dva tri dana je puhalo bez prestanka, nekako u 10mj 2011, ako se ne varam, Dunav je bio jakooo nizak (negdje oko 0 u Batini),  općenito smuđ dobro radio al taj dan  :tongue:,
imao sam minimalno 15 udaraca u možda 4sata, izvadio 8 komada jedan od 4.7kg, jedan od 3 i jedan 1.5kg ostali oko mjere i manji, sa obale, ispod mosta u Batini po vjetru da nemož vjerovat...većinu dobio na bijeli delalande SKING i to na brzo povlačenje niz struju a tri najveća na dvodjelni vobler po mraku smiley033

uz to mi se upalio zub i malo me uhvatilo u leđima ( vjerovatno od promaje ), ali je pecanje bilo :ok:

dus

prošlu subotu na dunavu cijeli dan kiša i vjetar ,ubijao me vjetar tako da sam mogao raditi samo dva mjesta na kojima mi je vjetar udarao u leđa ili u lice ali je riba radila odlično  taj dan 12 komada ,sutradan se vrijeme smirilo  prestala i kiša i vjetar ,taj dan tri smuđa! iako mrzim kišu i vjetar pokazalo se da pozitivno !