Presudni momenat za napad

Započeo bladerizer, 13 Oktobar 2012, 15:58:14

bladerizer

Godinama vec primecujem da sam dobijao udarce u nekim totalno nenormalnim situacijama...
Bacam tvistera i struna mi pokupi travu dok sam namotavao ili dizao stap da bih dzigovao, ostrim pokretom stapa oslobadjam strunu od trave i odmah nakon toga dobijam udarac. Ili sledeca situacija... dzigujem i celo vodjenje prodje bez udarca i krenem da izmotam zadnjih 10 metara strune, na pola metra od camca kvrc, smudj na udici i to na brzo motanje. Nenormalno veliki broj puta sam imao udarac u momentu kada mi tvister tek dotakne povrsinu vode, kontra i tu je, cesto dok bacam i redovno vodim dzig a znam da je riba tu blizu i da je krenuo cug, namerno promenim standardno dzigovanje tako sto cimnem dva, tri puta stap blago ili kada dignem stap i skupljam visak najlona, namerno namotam jos metar vise i u tim momentima dobijem udarac.
Da li se i vama desavaju ovake situacije na vodi ili bar slicne?
Leleee otkaci se

ellesar

Ih koliko puta se desi da nabijem glavu u kamen,pa kad je oslobodim,dzig odskoci i usledi udarac.....a brzo motanje(na pikemanov i dushanov uzas :cheesy: ) primenjujem cesto,doduse sa voblerima :takoje:

Kontam da je tu presudan faktor iznenadjenja,nesto sto smudju uleti u vidno polje i onda on vise reaguje po instinktu nego sto recimo, razmislja o napadu, kao pri regularnom vodjenju dziga.
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

Sve što sam do sada pohvatao (poslednjih mesec dana), došlo je na brzo moutanje , jedino se štuka malo kerebečila na provokaciju cim gore , cim dole levo-desno..trt-mrt..
Pri zabačaju sam namerno forsirao duplo teže glave od potrebnih i puštao ih da potonu gde  padnu otvorenog preklopnika.
Sačekao sam i po par sekundi a onda sam naglo digao glavu sa dnoa koliko sam mogao i nisam ništa ni dirao da namotam strunu  , samo sam je ostavio da tako padne gde je već i pala , a obično onda opali.

mrjr

Brzo motanje i smudj,...ne nikako  :grin: tj. to je skroz atipično ako želim smudja na udici.Moj recept-što laganija glava+što prirodnija prezentacija.Inače presudan momenat je onaj kad smudju vaša varalica postane interesantna pa krene za njom i u pogodnom trenutku uzme.E,sad koliko puta krene pa odustane  :huh: Verovatno mnogo više nego što mislimo.Glavni okidač za napad je trzaj,koji smudja izazove na reakciju čak i kada nije siguran.Ako pogodimo pravi trenutak i pravu brzinu trazaja-tu je.Svako ko peca smudja primetio je da često udari kada vobler ili džig češnu kamen,malo zastanu,ili naglo poskoče posle kačenja,...znači treba voditi varalicu neujednačenim i isprekidanim pokretima,kao da malo zastaneš pa iznenada kreneš...

tomislav34

Nisam još ulovio smuđa, a zanima me da li varalicu treba smuđu ponuditi pred usta ili će on poletiti i na "veću" udaljenost za varalicom?
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

tole

meni se isto često dogodi da mi udari na brzo namatanje i to pogotovo niz struju.
prije nekih mjesec dana iz očaja sam počeo bacati voblera uzvodno u jaku struju i povlačiti ga punom brzinom niz tok...rezultat: 4 smuđa u pola sata od kojih jedan od 4.7kg jedan od 2kg i dva trkača. takva mi se situacija često događa u posljednje vrijeme. također, sinoć je bilo nekoliko udaraca na silikonske varalice na brzo provlačenje. ne kažem da je to neko pravilo, ali kako kaže olovo, često u posljednje vrijeme.

Grdno se varaš za brzinu .
Pošto smo pretpostavljam vezani za "uske" lokacije , nalaže nam i to kako mu voditi u koje doba godine.
Znam polako i volim polako , pa sam polako i prolazio a nije mi bilo jasno zašto .

Zaređao sam nekoliko terena gde ga vidim , odozgo- direkt u leđa,..lovi.brz je ..al se uparkira ponovo u pozu za napad pa vidim d je on...dok pristigli kolega kaže mlati bucov.Izređam sve voblere , 90% silikonaca , od toga i najlovniji.Jok , pokidam glavu ,tad sam radio sa 9-11 gr. --nesećam se-- okačim 21 gr , pošto sam ostao bez sitnih  , i kad je bubnulo dole ko pegla , odignem , odmah udarac.
Smorim se gore, siđem dole , x-rap , megabass i yo-zuri , bacam , vidim prati , dođe mi pod noge , radim osmice , ode , ..bacam brzo , ( a brzo zavisi dali sam bacao sa stradicovim , okumininim ili još manjim penosima)..odma ga pokupi... bacam ispred rauba!
Eto tako ja to.
A kratio sam onomad u jakoj struji sa 3 gr , na 1,5 , da mi bude lovan u leru i otpuštanju..

tomislav34

Nisam baš razumio, ovo izlaganje od Olova  :sad: ponešto sam povezao, ali ... :help:
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

tole

kako misliš varam se za brzinu?
napiso sam gore da su zabačaji bili iz očaja, nasumice. udaraca nije ni bili, samo zaustavljanje varalice, kao da sam im prevukao punom brzinom preko glavi a oni pojurili za voblerom. sinoć nije htio uzeti ništa osim brzog silikona sa jako sitnom vibrom (udarci su bili na delalande sking u bijeloj boji).

ellesar

Neveruju nam olovni, da brzina daje smudja.....brzina mu ne ostavlja neki izbor,sevne mu pred ocima,udarci izvlace iz carapa.....sto opet ne lici na smudja, al eto :cheesy:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

ossa

tole olovo se delimično obratio rmrjru, pa je posle krenuo u svom stilu. Da ti pojasnim, videćeš vremenom tj. razumećeš vremenom  :takoje:
Ja sam na poslu, ajte vi na vodu kad ja ne mogu  smiley145
Hej, haj baš nas brige...

promaklo mi...sorry, još spavam :shocked:

mi-ne

U ovoj sezoni,jadnoj i kod mene,primetio sam da smudjarke (sitnije) najredovnije dobija jedan koji gume izglisira. smiley310
Vec neko vreme ga ne vidim,sigurno trazi lokaciju sa krupnijom ribom.

Livan

Slažem se za brzo vođenje. U zadnje vrijeme je to samo na te fore. Uglavnom ispitam ekipu kako prolaze i radim kontra  :rolleyes: kažu večernji termin, klasika glava ali danima ni kvrca. Ja opalim jutarnji termin i vođenje tipa namotam krug dva brzo pa stanem i opet. Uglavnom pauza između motanja je do 2 sek., bez dizanja štapa i slično. Zabacim, prvi put kad osjetim dno malo odignem i motam krug dva, pauza pa opet i tako i uglavnom na to se javi i pokojeg i uhvatim.