Beg u krš

Započeo Vale, 24 Decembar 2009, 23:01:22

Vale

Sta radite kad vam se upecan smudj zavuce u krs, pa ne mozete da ga iscupate?
Jedan moj ortak olabavi strunu i ceka... kaze ponekad mu se desi i da i izadje.  :huh:
Ja nemam zivaca da cekam, a najgore mi sto ga nisam ni video, lakse bih podneo i da mi se otkaci kod camca.

e neces verovati,to se bas danas desilo drugaru sto je pecao samnom iz camca,smudj je bio krupan,kada je zakucao,krenuo je uzvodu i zavukao u krs,sve smo zivo pokusali,i popustali i zatezali,nije vredelo,valjda je obmotao vise puta oko grane,i na kraju normalno pokidali strunu. :no:

ja se wormom i jednom forom ne vadim iz konstanog krsha.to je bash krshina teska i nema zezanja , kocnica je do kraja pritegnuta i ide cupanje na silu.
Kad zapne ,i josh znam da ga moram provuci koz josh 2 metera granja i sajli..sledi sledece ;..  po udarcima iz krsha tesho se moze oceniti na prvu kolika je riba , jer udara silovito,onda na prvi cim osetim koliki je a decko je vec zapeo i zakacen je u 89% slucajeva za granu ,moram momentalno da otpushtam strunu (za to je pecanje borbena kocnica zakon)...mnogo se brzo radi , nikad neznash sta ce ti lupiti.....u 70 posto slucajeva se sam otkaci, ali najgori je taj drugi osecaj kad znam da je otkacen jos mu udica viri spremna za drugu granu ,sledi  odma druga kontra da se ugao udice ispravi i onda je privlacenje bez drilovanja na silu ....nekada cekam i po pun cigar  da otkci sam , kad imam zivaca..

buco 55

odma snjim van da uhvati zraka,to mu oduzima snagu!!

ramplinstinski

Niks taktika - snaga
Kupi mi majko top !

bistro0404

probaš razne varijante, popustaš, čekaš, cimaš...
Ja sam nekoliko smuđeva izgubio, jer nemam živaca posle par minuta da čekam. Zavuče u prepreke i obmota, kraj. Onda probam sve za kratko vreme, i iz čamca itd, na kraju pokidam i idem dalje... Bistro

Srećan Božić

STUKOLOVAC

veslo u jednu ruku,stap u drugu i obigravam oko krsa,ne desi se uvek da ga iscupam ali sa obale bi sigurno pokidao sve.ja sam navikao iz camca,naravno,s njim je sve mnogo lakse...sa obale,to sam cuo sa sto strana,otvoris preklopnik i pustis ga desetak minuta da vidis sta ce da radi,zna i da izadje a onda vuci ko konj...  smiley093

meni je kod sarana,to uspevalo vise puta,pustis ga da izdje,a ondah na oruk napolje. :wink:

ramplinstinski

Jaka oprema i ide on napolje.... :takoje:
Kupi mi majko top !

Vale

Mada ponekad je bolje pokidati konac,nego poplasiti ostale smudjeve  :wink:

KAPETAN

ima u tome istine  :wink:

ne da ima istine nego je suva istina.....Pecanje sa predvezom,od monofila, ima prednosti koliko i mana , ali u takvim slucajevima je dvostruka oshtrica...kada imas smudja, stuku a bogami i soma u krshu od nekoliko kila , pomerice sve oko sebe i zato sluzi ''odmaranje mesta ''.Kada su jatni dolaze ponovo odma maltene nakon dvadesetak i manje minuta.
Ali...predvez puca na cvoru u 99% slucajeva i nema da ti kod predveza u sluchaju natezanja i chupanja pukne 15 m konca  onda ti je ugao i mesto zavrshena prica jer prelazish preko svog konca, za koji uglavnom kace drugi koji tu pecaju i  napravi se kurzshlus...U svakom slicaju ako si zakacio dobar komad u krshu , sleduje te pomeranje i rasterivanje bar josh jednog takvog parnjaka,,,e zato velim da posebno treba obratiti paznju na ''odmaranje mesta'' jer za jednim krupnim smudjem ide obicno jos jedan ,,Stotinu puta sam se uverio da ce da se nacrta na isto mesto nakon vishe- manje od pola sata..za to vreme imash fore da oblejish josh oko nekoga krsha .

Vale

Da malo obnovim temu, danas mi drugar, varaličar prepričava  doživljaj od pre nekolko dana. Udarac, kontra i on u prepreku, ni da mrdne... Psuje oca i majku i nabraja ostalu familiju, a on ni makac. Ništa kaže, spusti se čamcem tačno iznad loma, ne diže teg već popusti kanap. Sada namotava kanap oko ruke i sledi basiranje, okida o upredenicu kao da svira bas. Upišao sam se od smeha. Nakon par minuta ispliva dvojka i kusur nimalo muzikalna... slučajnost ili ne?

Ako imas vremena do krsa,a siguran si da se lepo zakacio slobodno otvori prelopnik masinice,staje momentalno iste stotinke, pusti ga dve,tri sekunde onda ga na brzinu napadni i ukradi makar metar strune,ako opet jurne te ga ne mozes zadrzati opet otvori.Probao sam  ovo inspirisan pricom Sase Valentica bilo u listu ribolova,kao taktika za sarana i deluje stvarno i na smudja.Ovom sa moje slike, sam tri puta otvarao preklopnik,jer mi je jurisao pod zapusten splav ispod koga je nagomilano sve i svasta,da ne deluje ne bi bio na slici :thumbup: Navodno pre toga kad sam razgovarao,sa iskusnijim kolegama svi su mi savetovali da uopste ne probam,a ja toplo preporucujem probajte,i jos nesto sto sam gledao svojim ocima, ako ga uznemirite na mestu gde boravi eto ga nazad za 10tak min.

БУЏА БАБУШКА

То са басирањем се у мом крају зове "свилен конац" и обично се практикује за сома који се завуче у крш, али треба бити јако упоран и стрпљив  :takoje: