Razlike izmedju muvanja i dzigovanja

Započeo stefany, 23 Oktobar 2011, 23:22:53

stefany

mamijo odakle ti to za mutnu i brzu vodu.Pa gde je tada smudj.U obali druze u krsu i rupama uz obalu.I ko je tamo?A tamo smo i mi.
Ti si zakljucio da ce smudj po mutnoj i brzoj vodi lakse da nadje i napadne vibru gume pa mislis da je to tako.nije brate tako.
Ja tebe razumem,mnogi gumicari su probali muvanje pa im je to prljavo i komplikovano i vrlo brzo se vratili gumama.
to je isto kao kada neko ko skija proba snowboard i naravno to mu je sranje.ja vozim bord i ne bi mi palo na pamet da skijam.
To je stvar ukusa i afiniteta.
Ako bi ti ja na tvoje fuj i bljak rekao da to sa torbicom na rame pa na pecanje da mi je to za devojcice ti bi se uvredio.
Vasa nauka oko boje,velicine,vibracije,kad-sta i kako je za svako postovanje
ali druze ja moram u sred januara na ohoho minusu u svitanje da sedim u camcu da uhvatim kedere da mogu da pecam taj dan
ili da ih trpam po kantama pa da mogu da izadjem na dunav i kasnije.
i kad to sve odradim onda ide nasa nauka gde sta kada i kako.

smudjoslav

...Upravu si mamijo da su Pancevci poznati po uzimanju svega sto upecaju i nema potrebe da se izvinjavas zbog toga... :wink:
A sto se tice tog uletanja medju njih i hvatanja smudja pozivam te da dodjes i da mi pokazes neke finese sa gumicama(ako nisi tajnovit) camac ti je obezbedjen a i nisi daleko... :wink:

Smudjoslave u pravu si za ove probleme stim sto mi neke stvari nisu jasne.
Prvo, kako ojadjen Dunav a izvestaji sa vaseg terena govore drugacije :huh:

Drugo, kakve veze ima riblji fond sa nacinima pecanja :huh:  Ti rece "da mogu da uhvatim par riba na gume ne bih ......."

Tesko mi je da poverujem da oko Bga ovih dana ubija na gume a u Pancevu nece :shocked:

Inace ja sam rekao da su gumicari u prednosti po mutnijoj vodi. Jbga, takva mi iskustva i logika.  Izgleda da svi imamo lose "suparnike"-kolege pa su nam i zakljucci dijametralno suprotni :shocked: :rolleyes: :lol:

RJ malo vise gledaj u svoj avatar, cisto radi samokontrole :rolleyes: :lol:

smudjoslav

...twisteru odgovor je vrlo jednostavan...Ovih dana je smudj uzimao sve zivo i na svim terenima...da mu stavis i cep od piva sa trokrakom uhvatio bi ga...A pre deset dana i proslih meseci ga nije bilo ni nasta... :wink:

Zbunjen sam jer su i oko Bga u tom prethodnom periodu svi pricali kako ne radi, a on je radio sasvim pristojno. Istina, na 8 do 12m, ali su i udarali agresivno :takoje:

stefany

Pogledaj izvestaj malo bolje.
covece prosecan smudj je 500 gr.juce je uhvaceno mnogo ribe shvati.najveci komadi nisu preko 3 kg.
pa rj je upecao vise smudjeva 5+ i 10+ od svih pancevackih smudjarosa za zadnjih 10 godina a ima ih najmanje 200

Ja se ne takmicim sa vama tipa ja mogu da upecam vise.
Ja vam to prenesem kao iskustvo a mnogi shvate kao vrstu takmicenja.
U pancevu su retki koji pecaju na gumu a 90% ribolovaca prodaju smudja i uzimaju lepe pare
a neki i zive od toga.Pa da je na gumu bolje dal bi bilo budale da se jurca i prlja sa kederima.
a to kako je to lako i jednostavno to je teska zabluda.
Nego to vama ljudi nije doslo u pravoj meri pa skupljate svoje zakljucke i zakljucke ljudi koji su dvaput u zivotu probali kedera i to na neki draskovic sistem,
klasik sistem-olovo predvez i ostale gluposti.
nase iskustvo nije samo sta sam ja naucio sa stapom nego brdo ljudi koji su skoro svaki dan na vodi i drze jedan stap u ruci sa kantom kedera.
Mnogo naucis od drugih.
Ja ako sutra izlazim imam brdo ljudi da pozovem da mi kazu sta se i gde desava prethodnih dana.
juce su na tone ribe izasle sa dunava pola prekrsajci i sve na muvanje.pa jesu to ljudi majmuni ili sta.
Iz toga zakljucak MUVANJE=VISE RIBE
Pa kada bi mogao ovde da okacim neke slike nekih ljudi to bi bilo za zatvor a i za ban sa foruma.

Pod broj dva:stalno imamo prilike da vidimo slike ozbiljnih riba sto smudja tako i soma sve na gumu.
mnogo godina unazad puno muvarosa je izvadilo ko zna koliko tona smudja (najmanje tona je juce izasla sa dunava od panceva do ritopeka)samo od strane muvarosa
a sve od 5+ je retkost,
Odatle zakljucak GUMA=KRUPNIJA RIBA

Sta vas jos interesuje kada je muvanje u pitanju.

Godina je bila jako losa za sve iz razloga velikih temperatura a niskog vodostaja samim tim i nedostatka kiseonika.svaki put kada bi voda dosla na neki normalan nivo
smudj je odlicno radio osim sto su ti periodi uglavnom kratko trajali.

rj

i ja sam siguran da je prirodni mamac efikasniji u lovu smuđa ...to nema govora

Stefany, u jednoj stvari definitivno gresis. Sudis o tudjim zakljuccima a da nemas pojma odakle ih donosim-o :shocked: .
U isto vreme mislis da je merodavno to sto svoje donosis tako posmatrajuci jednu gomilu koja se krece na jednom uskom terenu.
Pa 95% njih ne zna nista drugo da radi u pecanju, osim da kopira one do sebe, ma koliko bili uspesni. 30 god. sam na Dunavu od izvora pa do usca i u to sam siguran 100%.
Nikada nisam rekao da je lako (mislim na muvanje) ali je cinjenica da se danas svaka budala hvata toga.
Na kraju, verovao ti ili ne, bez obzira sto kriminal na vodi ima uticaja, on nije presudan da li na nekom terenu preovladjuje krupan smudj ili ne. Krupnog smudja je na apatinskom i na jos ponekom toku bilo oduvek, kao sto je na nekima bile ogormne populacije "sitnijeg', i pre i posle kriminala. Postoji u toj prici jos mnogo faktora koji uticu na populaciju.
Ove zakljucke sam donosio i u zemljama gde kriminal nikada nije ni primirisao :takoje:

stefany

Twisteru,kada pocne neko da mi iznosi zakljucke iz oblasti koju dobro poznajem a pritom nemaju veze sa zivotom a jos iz toga vrlo lako vidim da covek nije ukupno
jednom ili nijednom probao to o cemu bi da raspravlja ili je to probao pre sto godina sto apsolutno nema veze sa ovim danas onda me ne interesuje dali je to negde cuo ili je sam zakljucio.Molim te da ne pomislis da je bilo sta od ovoga na tvoj racun.
90% od onoga sto mozes da procitas u temi muvanje micarenje je netacno ili polu tacno.
Da li mislis da sam ja budala zato sto me stavio u camac covek koji je danas jedan od najacih ljudi u okolini panceva kada je smudj u pitanju a pritom je bio vrh i sa gumom
nekada davno inace i takmicar u ribolovu bele ribe.pa na mene preneo ono sto je on godinama ucio.pa sam ja mnogo mojih drugara stavio u camac pa preneo na njih sve za sta bi
njima trebalo puno vremena.i onda tako pocne,svi nabave pribor pa camac i ostalo i malo po malo stigli smo gde smo stigli.
Dali su ti ljudi budale.
ja sam strastven ribolovac od svoje sedme godine.zena je htela dva puta da me ostavi zbog ribolova.
sve sam probao od plovkarenja  skobalja na drini,preko dubinki, meceva,bolonjeza stekova i na kraju sam se zarazio sa smudjem na muvanje.Da li sam ja budala?
Dali je maverik budala za to sto je seo sa kumom rj om i ucio i naucio.
Svaka budala u ribolovu je uz nekog nasela na nesto.

I ne mogu vise da palamudim imam vaznija posla u zivotu.
Ako nekome mogu da pomognem nekom informacijom iz ove oblasti neka konkretno pita ali bih voleo da to bude
neko ko hoce ovo da nauci a mudrovanje sta je bolje  i kada i kako i takmicenje guma keder to ne mogu.
rekao sam sebi sto puta nemoj i opet me navucete.

mene kad nesto interesuje oko gume ja odem kod mojih prijatelja na dravu i oni mi ukratko razjasne sve nejasnoce
i mirna backa.ove forumske mudrosti me uopste ne interesuju.
Nemoj da se neko najlutio jer i mene nerviraju moji postovi :help:

rj

yesssss uspjeli smo i stefanya navuč  :lol: :lol: :lol: :lol: lijepo je čitat njegove rasprave .... :rolleyes: :rolleyes: :bye:
twisteru tebi bi i Gadafi odgovorio na post  :lol: :lol: :lol: :rolleyes:

maverick

mislim da i twisteru treba naci camac za takmicenje  :lol: :lol: dvije tehnike ali ni jedna jednostavna .....tko god se odluci da krene s tim imace losu sezonu  :lol: ne uci se nista preko noci....

Čitam ovu temu i ...nije važno  :eek: :wink:
Imam nekoliko pitanja:
1.Da li je kod muvanja na džig glavu glavu bolje vezivati džig direkno ili koristiti kopču?
2.Kad terena sa krupnim kamenjem u velikoj dužini da li sidriti čamac ili probati na vertikalni džig u pokretu (normalno na meso) :question:
3.Koja je optimalna težina bacanja štapa za muvanje sa džig glavom (da li bi Shimano Force Master 20-50 gr 2,7m mogao da posluži u tu svrhu  smiley157 )

rj

oba dve varijante muvanja su efikasne ...zavisno od terena .....što se tiće štapova uglavnom se koriste kraći štapovi 200-230cm 60-100 gr

voja

Odredis gramazu i vezes direktno.
zzzz.......daj meredov!!!

rj

ja nemuvam ali koliko sam vidio vežu jig direktno