Muvanje u pokretu

Bravo , svaka cast .
zzzz.......daj meredov!!!

milos92

jeadmput smo se organizovali sa cisternom nas sedmoro u cisternu ubacili sigurno 1000 malih smudeva mislim da cemo i ove godine ici ako opet budu trovali  :veryangry:

gabonska guja

1000? Siguran si da su to bili smudjevi?
Da vidim junaka koji ce da mi otme shmajser

milos92

naravno na muvanje pecali neki su sa cerencima dizali bilo ih koliko hoceh sve smo odneli i pustili u jedno jezero.bilo mi zao zadnji put kad sam dosao i kad smo pokupili sta se moglo pokupiti jer je toliko smrdelo i toliko je bilo mrtve ribe da se skoro nisam rasplako na vodi :sad: :sad: :sad:

50-tak mojih smudjaraka sa savske govnare sedi u jezeru ''ada ciganlija''...ko ih bude diro u mrestu a necu navoditii koji , ode cd na po jezera!!!Vlasnik na kupanje..

bistro0404

Muvate li sada zimi, kapitalce... ostavite sad poribljavanje, to ćemo za toplije dane...

Neće da radi majku mu... Voda mutna, velika, dal gladuje ili našo jato bodorki i belica i mezi uz rakiju :lol:

plavi

Bio sam u nedelju na ulivu,dan bio lep za pecanje samo mutna voda i nista,a sta mislis da ne strajuku mozda... :cheesy:

muschoki

na Savi sam probao juce popodne na muvanje ali je voda jos mutna i nedaje rezultate.Imao sam jednog van mere na sheda i par kidanja repova.
Neka se samo malo izbistri,bice njega. smiley033

bistro0404

Juče jednog ulovili kod brane oko 1,5 kg.
Izašo u plićak  :huh:

...ma sigurno juri sitnog grgeča, zato je izašo u plitko.

muschoki

Probao sam danas na -6 da lovim na smrznutog kedera ali posle par bacanja sam se spakovao i pravac u kafanu.Voda i nije tako losa ali karike i konac su mi se smrzli.Na tom istom mestu moj kolega je izvukao dva komada na muvanje.Da nebude greske sve se desavalo iz camca na Savi ali u marini dok sam cistio sneg. :bye: smiley033

worm

e pa musoki od ove godine zabrana muvanja iz camca u pokretu na svim vodama...znaci lenger,pa ga pustaj oko sebe,a na tamisu verovatno i zabrana upotrebe camca,tako da obala nam ne gine.e da vidimo se kod marinade  smiley033
Bolje jedan dan bogat, nego citav zivot siromasan.

voja

Odakle ti to za zabranu metode muvanja u pokretu ili ti dzigovanja, mislim jel si cuo od nekoga ili procitao u nekom zakonu,uredbi...  :huh:
zzzz.......daj meredov!!!

Citat: worm poslato 11 Mart 2010, 18:23:11

Ako bude tako kako kazes ja cu prvi da castim sve koje su doneli tu uredbu.Ja bas tako i volim, da muvam a ne u pokretu. :clap2: :clap2: :thumbup:

bistro0404

ako ne muvaš u pokretu, onda ti dosadi bacanje u jednom mestu... :grin:
trebaš ga tražiti na što više mesta po 10-ak minuta... :thumbup:

stefany

Vertikalno dzigovanje nije samo nacin pecanja.Kada dodjem na teren koji ne poznajem prvo se pustim camcem uz obalu i citam dno,gde su panjevi,prelazi iz pliceg u dublje,tvrdoca dna i jos mnogo toga.Ako negde dobijem udarac usidrim camac uzvodno i procesljam mesto.
Nevidim ja tu nista lose i pogresno.