Kako sačuvati kedere?

Započeo maverick, 09 Septembar 2010, 19:18:10

macongos

muzjak amurskog cebacoka je strasan borac kada mu se u vreme mresta pojave male bodljice po glavi.Gledao sam u maloj prozirnoj kantici kako jedan amurski cebacok ubija desetak drugih amurcica a ni karase nije postedeo.samo udara glavom a ribe se samo izvrcu  :lol: Ako hocete da odrzite u zivotu amurske cebacoke, moj savet je da muzjake obavezno odvojite,a lako se uoci koji je muzjak drugacije su boje a i krupniji su od zenki. :bye:

salevs

kud sam i otvorio ovu stranu,sad sam se iznervirao za sve pare  :veryangry: imao sam preko 250 komada u buretu,imao i filter za vazduh ali na zalost nije im pomoglo,izgleda da sam preterao sa br kedera jer su svi do jednog pocrkali.dovoljno je da jedan ode voda se zagadi i samo jedan po jedan odlaze na onaj svet.a nisam imao zivaca menjati 2-3x nedeljno vodu,a napolje bilo -10,umesto da sam prodao 150 komada,100 ostavio sebi verujem da bi sad imao  :sad:

KoDar

Treba što prije ukloniti bolesne i uginule kedere iz posude. Potrebito je često provjeravanje stanja kedera. I pored toga bit će uginulih. Jednostavno je tako.
Na poslu je vrijeme predugo - u ribolovu je vrijeme prekratko !
P.S. Vrijeme provedeno u ribolovu ne uračunava se u trajanje života!!! Pozzz iz Osijeka!!!

Pirke vuk s Tise

Ovo je jedan od uslova, koji treba ispuniti da bi imali "veselog" kedera na udici. Kedere obavezno držati u ovalnoj posudi. Nikako u posudi koja je kružnog oblika kao bure, gde su "kederi" primorani da plivaju samo u krug, i onda im se kako kaže Muja "zamanta" u glavi, što je pogubno za Kedere. :takoje: :cheesy: :ok: smiley033

darko031

bili danas Kićo i ja navtat kedera , raspoređeno po buradima babuškice , amurčići ( čebačok ) , šnajderi , kod Kiće u podrumu na sigurnom i tamnom mjestu :cheesy: :lol:
tko rano rani , cijeli dan je umoran

salevs

u sred decembra ljudi vataju kedere a ja jedva u oktobru na nekoj bari 30 komada navatao :eek:
i dzaba kederi kad stuka ispada da bolje radi preko leta do oktobra a posle corak....

maverick

darko031

kićo me vodio na neke kanale u Baranji , jedino kedera i ima
tko rano rani , cijeli dan je umoran

srbijanac1234

Džaba kederi kad u Pančevu niko nije upecao štuku nedeljama.
Kad me žena iznervira i od decu nemam mira,
kad mi ventil esplodira, pecanje me rekreira

Kićo

Citat: srbijanac1234 poslato 07 Decembar 2011, 22:39:50
Džaba kederi kad u Pančevu niko nije upecao štuku nedeljama.
nisu za stuku kederi vec za smudja

srbijanac1234

Kad me žena iznervira i od decu nemam mira,
kad mi ventil esplodira, pecanje me rekreira

mbranko

Mada je tema malo zamrla, ali evo mojih iskustava, prvi put sam odlucio prosle godine naloviti nesto (krajem 10. i početkom 11. mjeseca) kedera i ostaviti u bačvi nek se nadju za zimu, al su me zahebali ovi iz zajednice jer su zbog poribljavanja zabranili lov stuke od 01.12 pa do 31.03.  tako da sam jednostavno izgubio volju za brigu o tim kederima da bi sad u subotu htio isprazniti i spremiti bačvu da mi ne smeta u podrumu kad ono paf  smiley187 svi do jednog kedera prezivjeli zimu , sveukupno 39 crvenperki i 51 babuška, bačva je zapremine 150 litara ali je unutra nekih 120 do max. 130 litara vode i naravno pumpica za zrak i to ova http://www.ebay.com/itm/Twin-Air-Pump-2-Outlet-Aquarium-Fish-Tank-700L-H-5W-/170713803517?pt=UK_Pet_Supplies_Fish&hash=item27bf55eafd . tako da sam im stavio čistu vodu i čekaju 01.04 a u planu je i ugradjivanje nekog homemade filtera.  Na kraju imam i pitanje kako ih sačuvati kad je toplo (temperatura u podrumu se penje do max 22 *C )  , da li ih treba hraniti i koliko i čime (ima neka hrana za vrtna jezerca) , naravno da bi im smanjio broj ali da nemoram svako malo raditi 15 km vec da ih imam ono za ribolov na brzaka spremne za akciju.
I najlošiji ribolov je bolji od dobrog seksa

salevs

meni su 30-ak komada preziveli ove zime u 2 jupol kante, doduse drzao ih u kupatilu koje se ne koristi, dal sam im  2x promenio vodu za celu zimu.  :cheesy:
inace imam i pumpu za vazduh al je nisam nakacio...i voda mi nije nijednom smrzla za divno cudo
prosle god sam imao preko 150 komada koje sam stavio u buretu i svi pocrkali, bilo ih je previse u buretu, i dovoljno je bilo jedan da crkne, odma zamuti vodu i jedan po jedan krenu da izumiru.
o ovom buretu je rec  :cheesy:

ellesar

Zimi je lako kedera odrzati jer on kao hladnokrvna zivotinja suspenduje sve zivotne funkcije i jedva i da zivi.
Kad skoci temperatura iznad 10, tesko ih je odrzati sem u akvarijumskim uslovima :takoje: ali onda ih vec mozes naloviti i ovako pa.....
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

Bakica

Klasicno zamrzavanje kedera nije dobro.Cim se odmrznu pocinju da se raspadaju.Naj bolje je kedera spustiti u vrelu vodu par minuta pa ga onda staviti da se smrzne.Kad se otkravi ispadne kao guma i nema raspadanja............