Koliko pribora nosite na pecanje

Započeo jamal, 13 Oktobar 2019, 12:46:29

Stefan_feeder kid

Kada idem sam,dva fidera + sve što ide uz to.Ali zato kad idemo porodično,majko mila,natovaren je auto kao zadružna kobila.A velik je auto. :rolleyes:

БУЏА БАБУШКА

Skoro cele sezone sam nosio samo jedan fider stap. 5-6 puta uz fider sa nosio i po dve dubinke za soma. Telefider je u pitanju, torba 80cm a u njoj stolica, stap, meredov, cuvarka i sitan pribor. Uz to i slameni sesir i kofu sa primamom i mamcima i naravno termos sa kafom.

Послато са SM-A300F помоћу Тапатока

Поздрав за Сркија :)

Da osvezim,pre se islo na vodu dva  tri stapa stolica i kutija sa glistama minimalno opreme i bilo je super,danas jedan fider stap stolica tacna ,stocic veci manji ako je jos na sprat,razni nosaci drzaci,kante, posude,  suncobrani za mamke sita i raznih dodataka u dve tri kutije .... i omanji pik ap za prevoz.Kao sto je gore navedeno umorih se dok spakujem a spadnem s nogu dok utovarim za povratak.Kao da je pecanje ne nasom krivicom postalo teret a ne uzivanje nego pracenje modnih trendova.Danas sam smanjio (tj odlucio) da smanjim na osnovno da odem na vodu i sednem da pecam bez .....da vidim kako cu proci bez opreme koju nosim. :smiley:

Grbo

Zato se drzim varalicarenja. Samo dobar prsluk. Sve sto treba se lepo rasporedi po dzepovima, jedan stap u ruku i zivela sloboda.

I ja, oportuniskog ribolova. Sve sto treba stane u pederusu. I ne volim, nikako vise od dva stapa, jer vise ne mogu da pratim. Varalicarenje sam stavio u drugi plan, kad idem da varalicarim, samo to i radim. Ovako, dva udarna, dva pomocna. Jedan sluzi da upecam kedera, drugi da bacim istog i zaboravim na njega, s ostala 2 pecam. Iskreno, divim se ljudima koji mogu da pecaju s vise od 2 stapa smiley033

Grbo

Da, kod dubinke max 2 stapa. Hrana se pakuje u kese a one u ranac sa ostalim sitnim priborom, "stolica" je jastuk na naduvavanje. Najveci deo tezine pribora ode na pivo. Ne treba puno pribora kada znam na koje mesto idem pa znam tacno sta mi treba. Sa druge strane imam srecu da je Apatin na takvom mestu da mi je gomila dobrih terena na raspolaganju a pecam tu ceo zivot pa ih dobro poznajem, bukvalno kad mi dune da idem na pecanje proverim vodostaj i spreman sam da krenem za 15 minuta.
E sad, ribolovci koji moraju da putuju 50-100km do nekog terena, pa jos ne znaju na sta ce naici, pogotovo ako je vikend pa sva udarna mesta zauzeta, oni su primorani da ponesu opremu za svaku situaciju, i moram da im skinem kapu za trud. Treca sorta su pojedini lokalni ribolovci koji znaju terene i redovni su na vodi ali za svaki bogovetni izlazak nose tone opreme, e to vec ne razumem.

Marko94

Kod pecanja bolonjezom, jedan štap, kutiju sa sitnim priborom, kofu i ranac koji je ujedno kombinacija ranac/stolica.
Svaka čast fiderašima da se pohvataju sa svom opremom koju nose :cheesy:
Mnoga nerešena pitanja mogu se rešiti ako ih zaboravite i odete na pecanje.

Vecina se ne pohvata nego pogubi,al ima nas i normalnih... :rolleyes:  :rolleyes:
Sto se mene tice,kofa u kofi idealno resenje od revira do divljih voda,kutija za alat za sitnice i to je to.

Zimus sam kupio manju stolicu, izbacio tacnu, jednu kofu stavio, jednu torbicu za sitnice.. Malo po malo, vratio sam se na staro

Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk

Danas proredio opremu torba je dosta olakšala prosto mi cudno ,znaci stolica klasika,meredo, manja torba to je to. :cheesy:
Samo da nesto ne zafali :smiley: