Vezivanje šaranskih udica

Započeo Košava, 06 Mart 2011, 23:56:35

god-ar

Probaj da vezes ovako i onako pa ih upuredi. Napravi mali test i videces razliku.
Kao sto rece TopMix "Nepravilno postavljena udica = veci % otpadanja! ".
Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!

dcarp

cvor bez cvora na osnovnom najlonu,bez predveza koristim iz razloga sto sam gubio najvece ribe upravo na virbli i spajanju osnovnog najlona i predveza od strune.
kad sam bio pocetnik tako sam pecao,danas u mojim sistemima ne postoje cvorovi.ono sta treba da se zaustavi,olovo,klizeci plovak,hranilice...sve radim sa gumenim stoperima.

Košava

Naravno da je svaki  predvez suvisan i ja tako mislim, barem u nacinu kako ja pecam sarana, na reci iz camca. Ajde malo pojasni mora li taj najlon da prodje kroz okce na vratu udice :question:

dcarp

ne mora da prodje,ovako mozes vezati svaku udicu bez obzira dal ima alkicu ili plocicu i bilo koje velicine.ja ovako vezem sve udice od babuske do soma.vezanje je provereno,kad sam ovo slikao pokazao sam koliko je jako tako sto smo zakacili za radijator i vukli.jednom je pukao najlon,mislim da je ava sima 0,35,iznad udice i cvora a drugi put udica.

Košava

Kakav sad cvor pominjes, kad si rekao "cvor bez cvora" :question: i reci tacno gde ti je "puko" najlon, kad ste "vukli" radijator :lol: da ti nije puko bas u tom okcu na udici :question:

dcarp

pa ne znam kako drugacije da ga zovem  :sad: kada kazes cvor bez cvora opet izgovaras cvor.

moze ovako,kod ovog nacina vezanja najlon je pukao nekih 10cm iznad udice

Hemingway

evo nekoliko vrsta cvor bez cvora za Saransku udicu

a ovo su druge varijante sa razlicitim montazama

,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

Košava

Nesvidja mi se da u sve tri varijante i ko zna jos koliko, osnovni najlon prelazi preko pomocnog kraceg.Deluje mi to nekako neprihvatljivo bez obzira na vrhunski prikaz. Najlon po meni treba da ide ispod, moracu ja ipak napraviti ponovo jedan klip. :cheesy: smiley033

procaster

Hemingway vam je sa fox-om sve rekao.Čvor bez čvora pokriva 90% situacija u šaranskom pecanju.

Košava

Nesvidja mi se  kada sa upaljacem "resi" problem zadrzavanja virble(zadnji klip na pocetku) i onda za virblu veze osnovni najlon, al je to "cvrsto" . Kazem samo da postoje bolji nacini vezivanja udica u domacoj radinosti, nazalost nemamo dobre video prikaze, ali se prenose sa "kolena na koleno".:lol: Ovaj nacin  nije los samo mi ne koristimo cevcicu.  :cheesy: smiley033

Nikola Popov

Meni se to sa upaljačem uopšte ne sviđa, kako jedan kraj spržiti a drugi pored neoštetiti :huh:. Inače koliko sam ispratio temu svi isto vezujemo udicu jedina je razlika da li je osnovni najlon ispred ili iza ušice udice, ako nema kukicu. Iskreno ja sam vezivao i ispred i iza i do sada nikad mi nije pukao najlon na tom mestu iznad ušice, ali najviše volim kad udica ima kukicu i uglavnom gledam takve da kupim pa ne razmišljam o tom problemu  :cool:.
Inače odlična tema  :clap2: verujem da je mnogima od koristi.

Slaven

Od onih Foxovi clipova što je stavio Hemingway 90% su nazovimo ih tako, pi.dar.je i u biti su osmišljeni da bi se mogo uzimat novac lakovjernim i naivnim ribičima. Imaginarno se filuje javnost da šaran otpada zbog toga i toga i onda se kao nudi riješenje, moš mislit. Poštivam i koristim "moderna" riješenja ali ne kompliciram.
Ako čemo spomenit i takmičarski šaranski ribolov gdje se vodi računa o svakoj sitnici odgovorno tvrdim da velika večina ribiča sa vrhunskim rezultatima koristi najjednostavnije i provjerene sisteme, tipa klizno olovo sa cijevčicom, virblom, predvezom bez koje kakvih điđa miđa.

Nikola Popov

Uvek je bilo što jednostavnije to bolje  smiley033. Što sebi komplikovati život, kad je lepše pecati.
Evo jednog linka možda nekom koristi:
Kad sam prvi put počeo da tražim preko interneta načine vezivanja i sisteme za šarana već 70% sam već koristio i znao za njih, isprobavao nove i često se vraćao na staro.
Pozdrav i Bistro.

Citat: Slaven poslato 21 April 2011, 11:39:11

apsolutno si u pravu kolega :tongue: :tongue: :tongue: smiley033

Imre

Ajmo Jovo nanovo  :rolleyes:

Mađari isto vezuju udice kao i ja ,
udice sa pločicom spolja ,a udice sa alkicom sa unutrašnje strane..

Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........