Sistemi za šarana

Započeo dushann, 08 Avgust 2008, 00:07:35

tonac

Bogami,.napredujete krupnim koracima ka PH vode .

belveder

Šmula

Ček, ček, ček, ček, ček....
Feeder pecanje je jedna stvar. Zahteva namenske štapove i ima nekoliko sistema među kojima je i method feeder. A da li se ciljno peca šaran ili druga riba nije bitno.
A kada govorimo o "klasičnom" šaranskom pecanju tu hranilice nema. Ne zbog veličine ribe koju očekujemo nego zbog sigurnosti sistema i praktičnosti i u tom slučaju se primenjuju drugi sistemi hranjenja. Jer klasično šaransko pecanje podrazumeva obilniju prihranu što je hranilicama (kakvim god) nepraktično. Pa koristimo praćke, kobre, rakete....
Mogu sada da pišem do prekosutra, zalazeći u detalje ali suština je da feeder pecanje nije svako pecanje sa hranilicom.
Imao sam priliku uživo da vidim kako se na bolonjez od 4m stavi hranilica (na kraj sistema), pa onda jedna udica sa crvićem, pa jedna udica sa glistom, pa jedna udica sa kukuruzom (na dlaci) ... I još jedna sa kederom (majke mi). I to je gospodin nazvao feeder pecanje. Aj' dobro.

@Heisenberg
Sistem koji ćeš primeniti najviše zavisi od vode na kojoj pecaš. Safety rig je opšte prihvaćen (negde i obavezan) zbog odnosa prema ribi.
Zapravo, moraš sve isprobati, pa ćeš videti sam. Pecanje se uči na vodi. Podržavam to što istražuješ po netu, imaš blagu prednost i neko predznanje.
"Na kakav ti to feder pecaš?"

DUCA COBAN

Nisi bas najbolje shvatio,nisam rekao da s na klasicne sisteme hvata krupnija riba,nego da svi koji imaju za cilj ajd da kazem najkrupniju ribu u jezeru nece koristiti hranilicu iz razloga sto ce se tu skupljati sitnija riba i sitniji saran cackati hranilicu samim tim i mamac..govorim o tome da je klasican sistem(safety,in line nebitno koji od njih) sa krupnim mamacem na dlaci ili udici mnogo selektivniji za lov krupne ribe od sistema sa hranilicom..daleko od toga da na hranilicu nece doci krupan komad..
Saran,stuka,vinjak,som... bice corba kao grom... :)

tako je skupljace se... ALI samo u pocetku i odredjeni period vremena.... posle dolaze krupnije ribe na hraniliste, zato se i stalno ponavlja ko pokvarena ploca, hranite U JEDNU TACKU a ne da se pravi tepih, bas zbog ovih stvari  itd ... a sitnurija se izbegava i odabirom predveza, odabirom primame, dodataka i jos sa 100 stvari... ko je pecao tako, zna, ko nije... nije...

tonac

sale54

Posle dece dolaze roditelji na krku tako je uvek bilo.

milan ns

Pa i u vodi i u životu uvek veci oteraju male i uzmu to sto oce  :takoje:
Pecanje mi je opsesija.

Svenko

Kako stegnete štoper od gume na prethodnoj strani da drži veće olovo? Ja sam probao ali mi se uvijek pomjeri pa sam ga na kraju skinuo i zamjenio virblom..Pozz kolegama
Bistro

delboyy

Ja sam se dugo opirao promeni sistema i držao se proverenog starog, direktno sve na osnovnom najlonu.Čvor samo na udici.Stoper za olovo vezan koncem ili gumicom.Nisam imao problem sa klizanjem stopera ali mi se često deo najlona između udice i olova prebacivao iznad olova i mrsio.to sam primećivao tek kada izvučem napolje sistem.Na nagovor drugara da probam sistem koji on koristi jedva sam pristao da probam i sada samo tako vezujem.Nisam baš bio spreman da probavam te fensi novotarije ali sam priznao da sam pogrešio.Ovaj sistem još nisam primetio da mi se umrsio kada ga izvadim iz vode.

Proka

To je klasican sistem, safety rig to jest.
I ja sam kao i ti koristio klasiku pre i bezao od ovoga, posle par pecanja reko ae da probam da vidim kakav je i evo već 2-3 god i dalje ga korstim, probao sam i Helicopter rig ali ipak mi ovaj više odgovara.

Hemingway

Jos jedan sistem koji vam mogu toplo preporuciti ..  :ok:

,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

stankovic111

pozdrav, malo mi ove montaze nisu jasne, nov sam u ovome. Na one tri montaze sa prve strane, jel na kraju ide neki stoper ili granicnik (gore na najlon) ili to ostaje slobodno, da moze da klizi gore dole? koristio bih sve tri montaze dok ne utvrdim koja je najbolja. Imam jos par pitanja, ali ajde da pocnem od pocetka.  smiley033 :bye:

milan ns

Na te sisteme nejdu nikakvi stoperi jer nisu potrebni,a kada se desi da je riba na udici a pukne najlon olovo spada i riba ima sanse da prezivi   :takoje:
Pecanje mi je opsesija.

lekar022

kad sam pocinjao da pecam sarana slusao sam savete starih i veoma iskusnih sarandzija da predvez netreba da bude od debelog i krutog najlona i da olovo bude sto je moguce lakse a predvez duzi od pola metra .... uglavnom se prica svodila na to da mamac izgleda sto prirodnije u vodi. normalno o dlaci ni reci (jel je to nesto strasno i ruzno... :lol: ) a danas mu nesmeta gola udica sa alkicama i stperom za fiksiranje dlake plus gumena creva debljine 3mm koja se navlace na vrat i predvez udice tako da je debljina i boja najlona nebitna. normalno danas pecam na dlaku  kao i vecina al sam i dalje malo skeptican prema ovakvim novim nakicenim sistemima . :smiley: