RIBOLOV ŠARANA & AMURA => Sistemi & tehnike pecanja => Temu započeo: blaza poslato 15 Oktobar 2017, 20:51:49

Naslov: Ribolov šarana - pitanja početnika...
Poruka od: blaza poslato 15 Oktobar 2017, 20:51:49
Zbog bogatstva ribljeg fonda na kanalu DTD i ja sam se odlucio za komercijalu. Naime ove godine sam pecao iskljucivo u Zablju na divljem delu jegricke. Sad bih da malko overim i onaj komercijalni deo jezera. Kako sam apsolutni pocetnik u saranskom ribolovu svi saveti mi znace. Odabir stapova masinica. Na jezeru se peca do neki 60 metara i sto je bitno da naglasim da vozim Twinga tako da prednos imaju trodelni stapovi.

Zaboravih da napomenem da mi je budzet neki 30.000 za stapove,masinice, signalizatore i rod pod

Pozz
Poruka od: Trigga poslato 15 Oktobar 2017, 22:34:09
Rod pod mozes komotno izbaciti,u Zablju mozes pecati i na samce(a i jeftiniji su)

Poruka od: blaza poslato 17 Oktobar 2017, 07:25:41
Sa pontone ne mogu
Poruka od: Trigga poslato 17 Oktobar 2017, 08:51:09
Ako ima lufta izmedju dasaka na pontonu moze,licno iskustvo

Poruka od: blaza poslato 19 Oktobar 2017, 09:35:47
Sta mislite o ovome

Formax TORNADO CARP 360 3sec 3.50lb

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fformaxstore.com%2Fimages%2Fproducts%2Fbig%2F15177.jpg&hash=1a2cf72a3b936b8fcc21df6716a71cdcd09c098a)

u paru sa ovim

Tornado CARP 6000

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fformaxstore.com%2Fimages%2Fproducts%2Fbig%2F14590.jpg&hash=a2f2375d74a93a1c9bfe4c402c78d050154d2531)

Poruka od: redhed poslato 19 Oktobar 2017, 10:03:44
Pa ako mogu da pomognem.Formax ima solidnih štapova/mašinica i loših,uglavnom su proizvodi nižih cenovnih kategorija.To je sve ,,mačka u džaku, tj.ne znaš šta kupuješ.Kada sam počinjao da pecam kupovao sam gluposti jeftino,uglavnom zbog nestašice novca,pa sam se posle pokajao. Pokušaj da kupiš koliko toliko ,,proverene,,štapove i mašinice koje su kolege pacaroši već ocenili kao ,,solidne,,.Ja te štapove i mašinice koje si prikazao sada nikada ne bih kupio. Što se tiče šarana kada već razmišljaš o trodelnim štapovima,razmisli i o teleskopskim,mala je razlika, a komfor veliki. Pogledaj malo Spro štapove i mašinice,nećeš pogrešiti.Tokom godina se pokazao kao pouzdan proizvođač raznih štapova i mašinica nekog srednjeg cenovnog razreda.Nemoj žuriti ,sa toliko novca ne možeš kupiti baš sve .
Poruka od: djmisha77 poslato 19 Oktobar 2017, 10:41:40
Nekada davno sam imao slicnu masinicu toj sa slike. Vrlo brzo je prozvizdao bait runner, jedva popravih i dovidjenja, nikad vise. Sa druge strane, pre bih uzeo stap nego masinicu iz Formaxa. Imaju par modela sa odlicnim blankovima ali i kostaju. Ne moze se preko slike suditi, mora se prodrmati i zakaciti olovica od 100gr na parcetu najlona za vrsni sprovodnik. Opet Daiwa ima varijantu Crne udovice koja je proverena i zavrsava posao sve do ekstremnih situacija a kosta verujem koliko i ovaj formaxov.
I pitanje, zasto 3,5lb i trodelna varijanta? Trodelni vrv zbog transporta a 3,5lb je prejak osim ako ne pecas u zivom Dunavu sa olovicama od 150gr. Kako Razredni kaze moji se savijaju tek na saranu od 10+ :)

Poruka od: Trigga poslato 19 Oktobar 2017, 14:07:50
Mislim da sam gledao za caleta bas taj stap(ako se nevaram),licno meni glindzav do bola,vise sam se odusevio sa Thunder stapom od 3m,tako ostar stap a jacine 2lb,vise mi je legao

Poruka od: spaske991 poslato 19 Oktobar 2017, 17:23:13
Ja sam u Formaxu kupio stapove daiwa black widow 3,90 3,5 lb. Stapovi su mali reci ekstra znaci u paru sa shimano masinicama big bait raner su ful. Druze svi smo mi pocinjali sa nekim za ovaj sport malim fondom novca. Bolje sacekaj pa skupi jos para da mozes sve uzeti. Rod pod i indikatore sa bazom mozes uzeti za 14-15 hiljada da su u fulu.Onda sacekaj pa trazi sto kolege kazu nesto da je provereno. Iskreno da ti kazem preporucio bih ti ove daiwe. U formaxu je 7000 komad. Pozz i bistro
Poruka od: blaza poslato 19 Oktobar 2017, 18:34:15
Hvala na savetima, sad samo nesto da pojasnim. Budzet koji sam gore naveo je nesto sto bih skupio do 24. novembra kada bi trebao biti crni petak i 25% snizenja na sve artikle i formaxu. Gledao sam i drmusao crne udovice i stvarno extra za te pare ali kako da ih turim u twinga. Imao sam dvodelce dok mi nisu opajali garazu i secam se patnje smestiti ih u juga, zato trodelni.Pozz
Poruka od: Trigga poslato 19 Oktobar 2017, 18:36:14
Staju i u Twinga(vozio ga 4 godine),jest da je od soferke do soferke ali moze

Poruka od: Zmaj Strasni poslato 19 Oktobar 2017, 18:42:31
A da odes u madjarsku i kupis nesto kvalitetnije? Tamo takodje ima rasprodaja. U krajnjem slucaju imas i na buvljaku u subotici jednog sa 3 tezge u hali 1 ili 2 koji ima dobrog pribora. Atila.
Poruka od: Trigga poslato 19 Oktobar 2017, 18:43:45
Ja inace pecam na stapove od tri metra i na komercijalama i divljim vodama,nemoraju biti ni 3.90 ni 3.60
Ako ti ista pomaze

Poruka od: nidzabgd poslato 19 Oktobar 2017, 18:53:03
Citat: blaza poslato 17 Oktobar 2017, 07:25:41
Sa pontone ne mogu

mozes i sa pontona postoje dodaci za bankstik za platforme...kostaju nekoliko stotina din.  a stapovi ti nisu potrebni duzi od 3,3 m.. za te vode...  ja bih ulozio u dva dobra stapa i dve dobre makine pre nego u rod pod i da.. ne mora sve u formaxu da se kupi...
Poruka od: rudy079 poslato 19 Oktobar 2017, 18:53:53
Ja sam koristio Crne udovice 3 sezone,oni su mi bili prvi stapovi.Ja sam ih imao od 3,6m i 3lb,licno za moj ukus su mekani,ali su mi odradjivali posao na manjim komercijalama.
Poruka od: nemanjazemun poslato 05 Avgust 2018, 18:59:04
Pozdrav svim vukovima imam pitanje planiram da uzmem saranski komplet stapove masine rod pod da pecam malo na komercijali mada bi ga koristio i na divljoj vodi dunav tamis tisa. Do sada sam pecao sa teleskopima tri fibre i shimano aernos masinicama. Gledao sam i citao dosta ovde na forumu zanima me da li bi mi zavrsio posao za to sto mi treba prologic c2 3.60 3.5libri. Mislio sam mozda da uparim sa okumom longbow ili predlozite nesto slicno u toj ceni do 80e.zaludeo ne otac on je sarandzija i uzeo onaj brodic i uzeo neke nove masinice shimano  shimano big baitrunner XT-A long cast. Pa reko i ja da se ponovim pa da idem nekad i na komercijalu
Poruka od: djmisha77 poslato 05 Avgust 2018, 23:49:14
Mislim da ti je za vode koje si naveo previse 3.5lb. Izbor stapova je ok ali nemoj preko 3lb.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Naslov: Ribolov šarana - pitanja početnika...
Poruka od: mihabg poslato 06 Avgust 2018, 15:31:57
Inace Misa peca sa 4lb .
Poruka od: stragi88 poslato 06 Avgust 2018, 15:43:14
Ako vec imas brodic i sa tim ces razvlaciti ne treba ti stap preko 3Lb. Ta C2 je super stap!
Poruka od: djmisha77 poslato 06 Avgust 2018, 17:09:03
Imam ja i rezervni komplet, telecarpove od 3lb za te revircice. Tamo gde ja pecam ti od "4lb" stoje krivi ko tvoja Altima.
Citat: mihabg poslato 06 Avgust 2018, 15:31:57
Inace Misa peca sa 4lb .
Poruka od: Sojer poslato 07 Avgust 2018, 11:44:31
Citat: nemanjazemun poslato 05 Avgust 2018, 18:59:04

Ja sam kao prvi šaranski komplet upario Prologic C2 3.5LB i okuma custom black mašine. Što se tiče štapova, Mekši su i sjajni na ribi, dok im je mana što su neprecizni sa PVA na većim daljinama. Olovo 90 gr gotovo ne oseti pri jačem izbačaju, tako da slobodno uzmi 105 gr ako pecas na daljinama 80-100M. Po meni uvek je bolje uzeti 3.5LB 390 kojim pokrivaš sve, a ne uzmeš 3lb 360, i ostanes kratak na vodama na kojima se peca dalje, mada ogradjujem se ima i  oštrijih 360 stapova i naravno ljudi koji ih izbace podjednako daleko  smiley033
Poruka od: dravski pecaros poslato 07 Avgust 2018, 14:46:38
Citat: nemanjazemun poslato 05 Avgust 2018, 18:59:04

nova serija C1 ti dođe 50 eura ..kolega ih ima  po meni super štapovi

Prologic C1a 12' 360cm 3.25lbs - mislim da bi ti pokrio sve što ti treba  smiley033
Poruka od: nemanjazemun poslato 08 Avgust 2018, 17:03:42
pecam cesto i na dunavu pa sam mislio da ne budu bas mekani a opet neki univerzalci cuo sam da ti C1 nisu bas za dunav a,imamo sad taj brodic tako da ya komercijalu i jezera nije problem jer cemo sa tim razvlaciti e sad ne znam kako bi se ponasao taj brodic na reci tamis moze al dunav ne znam bas,citao sam da su i oni fox warrior s dobri stapovi .Takodje ako moyete i neke masinice da mi predlozite bitno mi je da staje bar 220 230 m 035najlona razmisljao sam da uzmem neke do 100e komad maksimum mada me cale nagovara da uzmem ko njegove shimano mozda bi uzeo polovne 3 masinice oko 400e su.
Poruka od: Dunav1 poslato 08 Avgust 2018, 18:23:22
Ne obaziri se na to sta drugi pricaju . Dali je nesto za Dunav ili nije nego kupi ono sto ti se svidja . Da ti vidis nasta je moj prijatelj vatao silne ribe mnogi nebi ni deci davali takve stapove da se igraju a ribe od 10 i vise kg . Stap od 3 lb ti je nosivosti oko sto grama sto je ok osim ako nepecas na nekim brzacima  .
Poruka od: sasabosko poslato 08 Avgust 2018, 18:40:21
Na sta su se sve lovile ribe je  posebna tema, bambus, prut, prema tome stapove nije trebalo ni izmisljati :huh: Malo nezgodno spakovati osobine stapa za jaku protocnu, i stajacu vodu, i da pri tome imas uzitak u ribolovu, ja bih nesto 3,25lb i malo cvrsci stap. Dobar ti je za vece daljine, a opet nije prejak za stajace vode, samo bih ja gadjao krace modele posto razvlacim :takoje:
Poruka od: dravski pecaros poslato 08 Avgust 2018, 21:30:24
Citat: nemanjazemun poslato 08 Avgust 2018, 17:03:42

ovo je nova serija c1 alpha i svi kažu puno bolja i čvršča nego prošla serija

(https://s22.postimg.cc/42tbv71f5/1024x768-15929-57182-compressor.jpg) (https://postimages.org/)
Poruka od: sasabosko poslato 08 Avgust 2018, 22:23:37
Sad pogledah do koje cene te zanimaju stapovi, razmisli i o Sportex Competition nt carp 3,65 3lb, video ga kad sam bio u Subotici 81e. Mislim da lepse od toga ne mozes proci :no:
Poruka od: srdjanpn poslato 08 Avgust 2018, 22:40:56
Zasto se ti saranci oznacavaju u librama,koliko grama ustvari nosi 3lib.
Poruka od: Germina poslato 08 Avgust 2018, 22:50:18
2lb-68,3gr
2,5lb-70gr
2,75lb-78gr
3lb-85gr
3,5lb-99,2gr
4lb-100gr pa navise

Oznaka na stapu u librama,laicki prevedeno znaci kojom tezinom treba opteretiti vrh stapa da bi se on savio pod uglom od 90 stepeni u odnosu na povrsinu zemlje pod uslovom da stap stoji paralelno s povrsinom.To se zove test krivulje iliti kako pise na stapovima npr TC 3lbs odnosno Test of Courve.
Znaci kada je na stapu naznaceno 3Lb=1.360,5grama kada se optereti stap napravi krivu pod uglom od 90º .
Da bi tc pretvorili u tezinu bacanja potrebno je tc pretvoriti u grame mnozenjem sa 453,6 i podeliti sa 16.

znaci 3 lb puta 453,6 = 1360,8 podeljeno sa 16(koeficijent krive kod grafitnih stapova) = 85g
Poruka od: srdjanpn poslato 08 Avgust 2018, 23:08:20
Zar ne bi bili lakse da napisu 85gr.Ovako moram da vodim Sloba da mi to preracunava pre nego kupim stap.
Poruka od: Germina poslato 08 Avgust 2018, 23:17:05
Šta ćeš, ekscentrične engleske šarandžije su krive za tu višu matematiku...a i 3LB (1360,8g) zvuči ubedljivije po pitanju snage štapa no 85g  :smiley:

Poruka od: sasabosko poslato 08 Avgust 2018, 23:23:34
Nije tako, iako sam do skora mislio da je to to. Daiwa Whisker Catfish 5lb test courve tezina bacanja 400gr. Posle tog stapa vise mi nista nije jasno. Izgleda da se s porastom Test Courve tezina bacanja menja na drugaciji nacin, ne po sablonu unca-libra :no:

Spojene poruke: 08 Avgust 2018, 23:40:06

Poruka od: slob poslato 09 Avgust 2018, 09:56:21
Ovo nije početničko pitanje ali ajde da kratko reagujem.

Zaista neobičan odnos TC i CW kod tih Daivinih štapova.
Svuda se pominje odnos 16, tj. CW = TC/16.
Zašto baš 16. Čuo sam priču o tome. Davno su pitali nekog engleskog eksperta i autoriteta za šaranski ribolov –Koliko baca šaranski štap TC 1 lib? Ovaj je ko iz topa odgovorio –Pa naravno, 1 oz!
Kako je odnos lib/oz = 16, odonda postoji uverenje da je odnos TC prema CW = 16.
Koliko je to tačno?
TC se zna šta je i merljivo je kod blankova. Koliko tačno merljivo je pomalo i sporno, ali sve u svemu preciznost je  -ipak tu je negde. Dakle, zavisi samo od toga šta se podrazumeva pod CW i kako se on projektuje ili određuje kod blankova.
Ni do dan danas nisam nigde uspeo na netu da pronađem kako i zašto neki proizvođač na neki blank stavi CW, baš taj koji je stavio.
Mi i dandanas ne znamo kako bi na neki blank bez oznake CW napisali tu veličinu.
Više puta sam napisao; da vladam dobro engleskim jezikom, objasnio bih se već sa proizvođačima po tom pitanju. Ali niko od kolega ne reaguje na to. A bilo bi dobro da neko ko zna jezik i ima dovoljno vremena istraži taj problem konsultacijom sa više proizvođača blankova-štapova. Da im postavi jednostavno pitanje; kako su došli do cifre CW na nekom blanku?
Do tada, jedino ostaje CW = TC/16.
Poruka od: nemanjazemun poslato 09 Avgust 2018, 10:42:21
Ne znam da li bi uzimao te sportex stapove morao bi prvo da ih vidim ,a ne bi davao preko 100e za stap trenutno
Poruka od: ribolovac2003 poslato 09 Avgust 2018, 21:37:06
Zna li itko može li obični najlon 0.235 nosivosti 3.5 kg poslužiti kao predvez u ribolovu manjih šarana(do 5kg).Lovio bih u jednom malom bazenu u kojemu nema puno prepreka ali zato je tu dosta trske.
Poruka od: sasabosko poslato 09 Avgust 2018, 22:05:52
Taj najlon neka ti samo dotakne trska :bye: Mada zavisi i od stapa kojim lovis, ako je mekan pa ne proizvodi dovoljnu silu, mozda i posluzi recimo mech, ili fider manje tezine bacanja, ili fiberas. Ljuti karbonac ili parabolik :bye:
Poruka od: nemanjazemun poslato 12 Avgust 2018, 17:04:52
Pozdrav svima jel neko od vas vidjao ili se susretao sa shimano stapovima model xtr 12 3 libre ne mogu da nadjem nigde nista o njima
Poruka od: srdjanpn poslato 12 Avgust 2018, 17:07:47
Ako ih nema na netu onda su falsh,kao recimo Tehnium CF koji ne postoji nigde po katalozima.
Poruka od: nemanjazemun poslato 12 Avgust 2018, 17:40:06
tacan model je shimano tribal xtr a nema ih na  internetu nigde ima xtr-a i xtr-b a sam xtr nema nigde a covek napisao u oglasu zadnja serija radjena u japanu

Spojene poruke: 27 Avgust 2018, 18:13:56

Imam jedno pitanje prvi put sam uzeo strunu sa skinom za predveze neku prologicovu ali skon se jakp tesko skida plasim se da ne ostetim strunu ako neko ima neki savet bio bu mu zahvalan
Poruka od: stankovic111 poslato 16 Septembar 2018, 09:50:18
Pozdrav, skoro sam poceo da pecam sarana na komercijali, pa bih voleo da cujem misljenje iskusnijih i da mi kazete gde gresim, jer ucinak nije bas najbolji, a ne znam gde je problem. Naime, kad dodjem na mesto, bacim nekoliko raketa na sajlu (gde treba), potom zabacim stapove i posle nastavim sa hranjenjem na isti nacin, hranim na krugu od oko 2m i tu zabacujem sisteme. Za spod mix koristim stari kuvani kukuruz, secerac, kvalitetne boile (manju kolicinu), sipam i malo praskaste hrane i koristim i tigrov orah, recimo 1kg na 5-6kg kukuruza. Na tri stapa stavljam 3 razlicita mamca, ne jedan obicno podizac. Uglavnom je to to, pa vas molim, sugerisite mi sta jos mogu da dodam, ispravim, promenim, da upecam koju ribu vise.  :bye:
Poruka od: Troll808 poslato 16 Septembar 2018, 15:41:40
Probaj u pocetku bez hranjenja,samo pva sa peletama ili mrvljenim boilama.Meni se 2-3 puta desilo da mi je aktivna riba na spotu i krenem sa hranjenjem i tu mu se gubi trag...Sada skoro uvek pocnem bez hranjenja u prvih sat-dva,ako treba lako ces baciti.I probaj izbaci praskastu,desi se da zadrzi ribu u srednjim slojevima iznad hrane...
Poruka od: Mrkela poslato 16 Septembar 2018, 17:05:47
Mozda tu gde pecas i nema mnogo sarana pa je i rezultat takav, probaj na drugim jezerima. Ili umesto boile stavi kukuruz, stari kuvani, secerac, cuk, moze da napravi dobru razliku u odnosu na boilu i da bolje uzima.
Poruka od: Popovic poslato 29 Septembar 2018, 19:14:47
Ajde neki savet za instant pecanje sarana, jer mogu da odvojim max 2,3 sata uglavnom vikendom. Pecam na bari, stara sljunkara, tu gde pecam je dubina oko 1.5m, izbacaju se gore i riju bas ga ima dosta, ali u dva uzlaska do sad ni jednog ne ulovi. Na dubinca klasicna montaza, olovce i udica, mamci cuk kukuruz i ruza hleba i nista,a plovak na crve samo po neka babuska. Od primame bacao raskvasen hleb. Mozda da probam na fider, sta da mu stavim na udicu i hranilicu?
Poruka od: djmisha77 poslato 29 Septembar 2018, 20:54:41
Jaku, nasviranu aromom boilu sa PVA kesicom CSL peleta.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Poruka od: Filip212 poslato 11 Jul 2019, 15:59:38
Pozdrav. Pecam šarana na kanalu DTD. Na mestu gde pecam ima 10-15cm mulja na dnu pa koju mi dužinu predveza preporučujete i da li trebam staviti stirpopr((stirodur), i da li su oni dobri i ne smetaju ribi?) da izdignem mamac sa dna? Kosristiću blow-back montažu. Mamac je kukuruz.
Poruka od: no names poslato 11 Jul 2019, 16:15:28
Bar 20cm dok ne počiste taj mulj, a hoce kad dodju da se hrane, a slobodno neki podizač ali tako da ti je izbalansirano da izgleda što prirodnije. Znači da blago podize udicu ali ne i da je odigne sa dna. To na licu mesta radiš u nekoj kantici da možeš pratiti težinu koja je potrebna. Nije greška ni ako je samo dlaka podignuta  smiley033
Poruka od: Filip212 poslato 11 Jul 2019, 16:21:27
Hvala kolega. Da stavim podizac ispod, izmedju ili iznad mamca(ako gledamo kako visi na udici na dole)? I jel moze boja podizaca biti od znacaja?
Poruka od: DexterLab poslato 11 Jul 2019, 20:35:48
Podizac iznad mamca ili izmedju dva zrna kukuruza. Kad napravis sistem pogledaj u vodi kako dize I koliko dize pa izbalansiraj, veca spuzvica, manji mamac dok ne dobije ono sto zelis. Boja igra ulogu, ali nije presudna. Neka univerzalna je zuta, pink je najvidljivija u svim dubinama nocu i danju, nije loša ni narandžasta kao ni bijela za noć.
Takodje nije lose da koristis pva, jer ce on sprijeciti zarivanje u mulj, mamac ce ti ostati na povrsini mulja. Zgodna je i upotreba pva nugetsa oko udice. Koji pri zabacaju drzi udicu gore podignutu, potom kad se istopi lagano spusti mamac na samu povrsinu mulja.
Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
Poruka od: Filip212 poslato 12 Jul 2019, 13:12:04
Hvala na detaljnom odgovoru, puno ste mi pomogli. Bistro.
Poruka od: deja44 poslato 22 Jul 2019, 13:46:34
Dobar dan,pecam šarana na Tisi i upecam ali gotovo 60% mi se jednostavno otkači u prvoj polovini borbe.Bilo je i kidanja,ispravljana udica,bežanja u panj i to mi je jasno i ok ali ovaj problem sa otkačinjaninjem frustrira....
Sistem je klasičan sa fiksnim olovom,predvez 15-30cm ,najlon/struna 0,35/0,25,udica G carp (ne znam veličinu ali nije sitna),kukuruz sa ili bez podizača na dlaku ili na udici...Ne znam gde grešim?Ili me jednostavno neće  :lol:
Svi saveti su dobrodošli.
Poruka od: orka poslato 22 Jul 2019, 14:26:20
Neki mora da se otkači, ali 60% je mnogo, tako da nešto treba menjati. Odličan rezultat bi bio recimo oko 20% .. Koji model G-carp udica koristiš, ima više modela.
Pretpostavljam da proveravaš udice i njihovu oštrinu. Predvez bi stavljao nešto duži, od 20-30 cm, da bi mogao komotnije tj dublje da usisa..Koristi isključivo dlaku, efikasnija je i gledaj da dlaka ne bude predugačka, tj da kukuruz bude što bliže udici..Ne boj se veličine udice, slobodno stavi veću, pogotovo ako su šarani 5+ kg..I neka bude deblja, sa tanjih hoće da se pocepaju usta ..Deblja bolje i sigurnije drži, pogotovo kada treba da se siluje, tj kada krene tamo gde ne treba, u panj ili granje..
Poruka od: deja44 poslato 22 Jul 2019, 15:45:35
Hvala Orka na odgovoru i savetima.Ne znam tačno koji je model udice (bacio sam ambalažu) ali ću sigurno uzeti veće i probati kao i duži predvez.Dlaka je 18mm,to kontam da je ok za dva zrna ili zrno+podizač.
Juče sam probao i otvorio bait runner i pustio ga 2-3sec ali je opet spao.
Poruka od: glos poslato 22 Jul 2019, 15:57:12
Probaj sa crklim udicama..
Poruka od: Forend poslato 22 Jul 2019, 15:59:26
Najbolje objasnjenje (po meni) je dao Stojan Radosavljević u video klipu pod nazivom "Vezivanje najboljeg šaranskog sistema".
Pogledaj, mislim da se resenje tvog problema kriju bas u ovom video clipu.
Poruka od: deja44 poslato 22 Jul 2019, 16:02:29
@Glos ,probao i circle...
@Forend pogledaću.

Hvala vam.
Poruka od: ribolovacnis poslato 22 Jul 2019, 16:29:16
 Ako imas neki sistem slikaj mozda ce biti jasnije.
Imao sam slican problem na zadnjem pecanju. Od 4 udarca 3 su otisla na 10ak metara od obale, a cetvrti se otkacio u meredovu.
A na iste sisteme sam ranije imao super rezultate.
Koristim Owner C 3 u velicinama 2 i 4
Poruka od: Deniss poslato 22 Jul 2019, 17:37:04
Ja sam se preporodio od kako koristim Gamakatsu, specialist i super gape. Mozda si imao jednostavno los dan i to je to, cisto sumnjam da se to svaki izlazak na vodu desava.
I ne moras bas kukuruz uz udicu kao sto Orka kaze, ostavi koji mm lufta.
Poruka od: deja44 poslato 22 Jul 2019, 18:04:07
@Ribolovacnis ,sve mi je u čamcu a i nema šta da se slika,suva klasika.
@Deniss ,nije loš dan ,to u čemu grešim se dešava godinama.

Pogledao sam i video ,probaću sa blow back matedom,vrlo moguće da je to suština problema.