Ribolov šarana - pitanja početnika...

Započeo blaza, 15 Oktobar 2017, 20:51:49

blaza

Zbog bogatstva ribljeg fonda na kanalu DTD i ja sam se odlucio za komercijalu. Naime ove godine sam pecao iskljucivo u Zablju na divljem delu jegricke. Sad bih da malko overim i onaj komercijalni deo jezera. Kako sam apsolutni pocetnik u saranskom ribolovu svi saveti mi znace. Odabir stapova masinica. Na jezeru se peca do neki 60 metara i sto je bitno da naglasim da vozim Twinga tako da prednos imaju trodelni stapovi.

Zaboravih da napomenem da mi je budzet neki 30.000 za stapove,masinice, signalizatore i rod pod

Pozz

Trigga

Rod pod mozes komotno izbaciti,u Zablju mozes pecati i na samce(a i jeftiniji su)

Trigga

Ako ima lufta izmedju dasaka na pontonu moze,licno iskustvo

Sta mislite o ovome

Formax TORNADO CARP 360 3sec 3.50lb

u paru sa ovim

Tornado CARP 6000

redhed

Pa ako mogu da pomognem.Formax ima solidnih štapova/mašinica i loših,uglavnom su proizvodi nižih cenovnih kategorija.To je sve ,,mačka u džaku, tj.ne znaš šta kupuješ.Kada sam počinjao da pecam kupovao sam gluposti jeftino,uglavnom zbog nestašice novca,pa sam se posle pokajao. Pokušaj da kupiš koliko toliko ,,proverene,,štapove i mašinice koje su kolege pacaroši već ocenili kao ,,solidne,,.Ja te štapove i mašinice koje si prikazao sada nikada ne bih kupio. Što se tiče šarana kada već razmišljaš o trodelnim štapovima,razmisli i o teleskopskim,mala je razlika, a komfor veliki. Pogledaj malo Spro štapove i mašinice,nećeš pogrešiti.Tokom godina se pokazao kao pouzdan proizvođač raznih štapova i mašinica nekog srednjeg cenovnog razreda.Nemoj žuriti ,sa toliko novca ne možeš kupiti baš sve .

Nekada davno sam imao slicnu masinicu toj sa slike. Vrlo brzo je prozvizdao bait runner, jedva popravih i dovidjenja, nikad vise. Sa druge strane, pre bih uzeo stap nego masinicu iz Formaxa. Imaju par modela sa odlicnim blankovima ali i kostaju. Ne moze se preko slike suditi, mora se prodrmati i zakaciti olovica od 100gr na parcetu najlona za vrsni sprovodnik. Opet Daiwa ima varijantu Crne udovice koja je proverena i zavrsava posao sve do ekstremnih situacija a kosta verujem koliko i ovaj formaxov.
I pitanje, zasto 3,5lb i trodelna varijanta? Trodelni vrv zbog transporta a 3,5lb je prejak osim ako ne pecas u zivom Dunavu sa olovicama od 150gr. Kako Razredni kaze moji se savijaju tek na saranu od 10+ :)

Trigga

Mislim da sam gledao za caleta bas taj stap(ako se nevaram),licno meni glindzav do bola,vise sam se odusevio sa Thunder stapom od 3m,tako ostar stap a jacine 2lb,vise mi je legao

spaske991

Ja sam u Formaxu kupio stapove daiwa black widow 3,90 3,5 lb. Stapovi su mali reci ekstra znaci u paru sa shimano masinicama big bait raner su ful. Druze svi smo mi pocinjali sa nekim za ovaj sport malim fondom novca. Bolje sacekaj pa skupi jos para da mozes sve uzeti. Rod pod i indikatore sa bazom mozes uzeti za 14-15 hiljada da su u fulu.Onda sacekaj pa trazi sto kolege kazu nesto da je provereno. Iskreno da ti kazem preporucio bih ti ove daiwe. U formaxu je 7000 komad. Pozz i bistro

blaza

Hvala na savetima, sad samo nesto da pojasnim. Budzet koji sam gore naveo je nesto sto bih skupio do 24. novembra kada bi trebao biti crni petak i 25% snizenja na sve artikle i formaxu. Gledao sam i drmusao crne udovice i stvarno extra za te pare ali kako da ih turim u twinga. Imao sam dvodelce dok mi nisu opajali garazu i secam se patnje smestiti ih u juga, zato trodelni.Pozz

Staju i u Twinga(vozio ga 4 godine),jest da je od soferke do soferke ali moze

Saran=Mama

A da odes u madjarsku i kupis nesto kvalitetnije? Tamo takodje ima rasprodaja. U krajnjem slucaju imas i na buvljaku u subotici jednog sa 3 tezge u hali 1 ili 2 koji ima dobrog pribora. Atila.

Trigga

Ja inace pecam na stapove od tri metra i na komercijalama i divljim vodama,nemoraju biti ni 3.90 ni 3.60
Ako ti ista pomaze

nidzabgd

Citat: blaza poslato 17 Oktobar 2017, 07:25:41
Sa pontone ne mogu

mozes i sa pontona postoje dodaci za bankstik za platforme...kostaju nekoliko stotina din.  a stapovi ti nisu potrebni duzi od 3,3 m.. za te vode...  ja bih ulozio u dva dobra stapa i dve dobre makine pre nego u rod pod i da.. ne mora sve u formaxu da se kupi...

rudy079

Ja sam koristio Crne udovice 3 sezone,oni su mi bili prvi stapovi.Ja sam ih imao od 3,6m i 3lb,licno za moj ukus su mekani,ali su mi odradjivali posao na manjim komercijalama.