Ribolov amura

Započeo pikeman, 12 Avgust 2008, 17:30:31

Citat: Darko_Carp poslato 07 Novembar 2012, 20:16:41
koliko je sirok kanal?
hrani 5 metara od te trave i kess, ako je kratak kanal  mrtni strunu i podesi dril na masinici nece taj nigde i da je od 25,nedas mu da udje u travo samo ga masiraj ispred tebe  pustis ga da izvlaci malo pa nazad i tako par puta pa merediraj,nemoj da se zaletis odma meredirati posto neumoran amur lomi meredov a i kida :)

ako ti nije problem kukuruz onda i vece kolicine mozes.
a to sto ga niko nije pecao neznaci da se neko nije igrao sa strujom :)

pecaj ga septembar oktobar i novembar aktvno ako mozes

U skripcu sam sa vremenom al vec cu se nekako organizovati za prolece. Kad budem u prilici slikacu teren pa cu okaciti da vidite i kazete misljenje. Kanal je kao sto sam rekao duzine nekih 8km sirine oko 6 m i dubine od 1,5m do 2,5m.

Sto se tice struje to nije sigurno niko radio. Kod nas jedino sto oce po nekad metlice da stave i pregrade kanal ali se to odma cuje jer je mala sredina i zna se gde su postavljane mreze sta je uhvaceno i slicno.

Do sada sam amura pecao samo na jezeru i najveci mi je bio 7kg tako da znam o kakvoj se snazi radi. Mogu samo da zamislim sta rade oni veci

Moeh!

pa da onda bi najbolje bilo uzeti macku i ocistiti to mesto i rokaj. po 10 kg dnevno nemoj vise posto je mali kanal tj uzak. ja misleo jezero neko povece pa onda ti treba hranjenje jace,al ovako netreba ti opste.

tu ide plovak struna i dlaka e sada ja bi ti reko jedan recept koji ja koristim uglavnom pecam amura reodvno na taj nacin

probaj da nabavis Aromu deteline lucerke i mesaj sa kukuruzom za hranjenje i iste kaci na udicu dobitna kombinacija 100%     ja amura pecam samo na 2 arome to je ta lucerka i negro aroma, no negro pravi neces nigde nabaviti tako da ti najbolje lucerka

wormR

E hvala ti videcu da do proleca ocistim mesto a da me bas ne primete dok to radim i na prolece se posvetim malo vise hranjenju i pecanju na ovom mestu. Da li vredi i svezu lucerku bacati i mesati sa kukuruzum jer sam gledao na nekom snimku da madjari i to rade

Moeh!

nikako ukiselice vodu a osim toga ako budes bacao kacice ti se udica za isto, bezpotrebno je . ima top mix lucerka oko 150 dinara je 100 ml od preko sto donose, jako je dobra aroma.

tonyboy

Amuri se već godinama uspješno mrijeste na Savi, kao i tolstolobici na Dunavu. Ove jeseni sam, dok sam varaličario, slučajno našao jedan potez gdje ih ima poprilično. Čamac je spreman za proljeće, i čim se voda ugrije idemo sa prihranjivanjem mjesta. Primjetio sam da posebno vole doći na kombinaciju kukuruz + žito...Ako netko ima kakav savjet za pecanje riječnog Amura iz čamca, više je nego dobrodošao.

Imre

Da vam i bata Imre malo pripomogne  :smiley:

Što se pecanja amura tiče, stoji obilato hranjenje.

Mamac je malko bitniji iz razloga jer amur ne usisava isto kao i šaran, tako da mamak treba odići od dna,
najjednostavniji način je sendvič, kukuruz,stiropor 8-10 mmm i opet kukuruz.
veličina stiropora najviše zavisi od toga kolika su zrna kukuruza, jer treba da odigne udicu za toliko da jedva dodiruje dno da ga što lakše uzme.
i još nešto, ako pecate na slobodan hod, kontra treba da bude malo jača nego kod šarana.
toliko od mene ,nadam se da sam pomogao malo.. smiley033
Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........

dravski pecaros

tonyboy ja nepecam amura ali covjek malo dalje od mene peca iz camca amure ciljano...jako obilato hranjeze i samo kukuruzom peca ali ima jedna zanimljivost on dolazi u 7 mjesecu tek pecati amure kaze da prije nema nekoga kontiniteta grizeva ove godine je u dva tjedna pecanja uhvatio 8 amura od 9-20 kilograma...peca na pjescanom dnu dubina oko 2-3 metra...toliko koliko sam ja sa nim pricao...  :bye: da zaboravio sam reci da se radi o rjeci dravi u blizini osijeka
samo uz pametan ribolov cemo u buducnosti imati sta loviti..

Moeh!

svaka riba se najbolje peca na jesen :)

dravski pecaros

ja pecam sarana na tom potezu drave od proljeca covjek nedolazi prije 7 mjeseca i peca do 9 i to je to..uhvati 15-20 komada vec 3-4 godine odkad ja tamo pecam...ali iz camce peca..
samo uz pametan ribolov cemo u buducnosti imati sta loviti..

Odličan snimak! :clap2:

Još dva istog autora...

ellesar

Jes vidi, a meni su se smejali kad sam pričao da sam video kako šarani i amuri pasu kamilicu, kad naiđe veća voda :veryangry:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

Sladjan

Do pre par godina se ovo moglo videti na Jegrickoj. Svaki list trske koji je bio u vodi ili blizu vode bio je skracen. Na zalost, zahvaljujuci krivolovcima, amur i druge plemenite ribe su postale retkost.  smiley110

Košava

Vuck0

ja sam ove godine vidio amure kako cupaju kupine i lisce od biljki koje su nagnute nad kanalom , bio je 5-6 mesec mislim i jako su plasljivi ako te uoce  :cheesy: