Ribolov amura

Započeo pikeman, 12 Avgust 2008, 17:30:31

Za sarana znam i za sljivu i za dud, a za amura... nisam cuo!?
Jede on ko lud sve sa dna, i nisam siguran da je balans mamca presudan  , ali nemam bas ciljano pecanje na njega pa samo razmisljam na glas.
Citao da voli i slatko preterano, pa ipak mislim da je to navika.
Ko u Zmajevu, svaka domaca boila iz steka slatka ko neuspelo slatko

imbica

Citat: no names poslato 16 April 2017, 16:11:17
Druže....amur je svinja i jede nemilice kukuruz...očisti ga za čas. Nemaš potrebe da mu titraš nešto posebno, dovoljna su ti tri zrna kukuruza i neki podizač čisto da bude izbalansiran mamac kad dodje da se hrani i počne da uzburkava vodu, da mu taj mamac malo zaigra ispred nosa i uzima ga.
Generalno najbolji mamac za amura je tigrov orah...jednostavno obožava ga na svim vodama, samo je skupa to igra da se prihranjuje sa njim.
Količina je presudna za njega i baš zbog toga je kukuruz zakon. Samo treba grupisati u sto manji prostor...bukvalno istresti kantu u vodu...čamac je od ogromne pomoći tu.
Bas tako,samo sto bolje u mestu,velika gomila u mestu nikad rasirena.Po meni elektricni camcic je tu najbolji.I samo uvek balansirani mamac.

Послато са Lenovo P1ma40 уз помоћ Тапатока

Djuka86

Prošle godine na Tamišu udari mi krupna riba na boilu jagoda. Dok sam došao do štapa riba je izdrilovala već na drugu stranu reke a kada sam podigao štap, krenula je da seče površinu vode (kao ajkula  :rolleyes:) nizvodno pravolinijski do moje obale i nije stajala. Izneverio me predvez kada je došla do moje obale, nisam uspeo da vidim o kojoj se ribi radi. Predpostavljam da je bio krupan amur. Šta vi kažete?

obradmiki

Amur sto posto!Isto se desilo i mom caletu kod nas na kanalu,prvo u suprotnu obalu pa u njega ,pa opet kontra ka sredini, dok se covek osvestio i otpustio dril pukao predvez i cao . Inace kanal nije jako sirok oko 15 metara a i bilo te godine grdosija bas dosta ,al kako to kod nas biva vecina izgrabuljana :grin:

pdavor

Na jezeru pelagićevo  su prava torpeda a snaga neopisiva valjda čista voda sve im po taman , kad udari pa krene prema obali namotavaš najlon brzinom svetlosti i onda beg na sredinu jezera a ispod špulne se dimi kad zasvira dril lebe mekani. Na šaranskom takmičenju ekipa iz austrije je imala jednog na štapu ali nije ga uspela uhvatiti sve je bilo ok dok nije došao jedno pet metara do obale kad je spazio publiku tad je nastala igranka i otkačio se mislim da je udicu ispravio ili tako nešto nisam pitao da ljudima ne stajem na muku ali je stvarno bila igranka većeg nisam nikad video a da kažem koliki je bio ne mogu , znam da su tu hvatali primerke 10-15 kg(na istom takmičenju) i gledao ih ali ovaj je bio za njih majkan kažu stariji iskusni ribolovci preko 25kg (mogu da im poverujem ceo život su na vodi i takmiče se) a to je ipak samo nagađanje nije došao u sak i na vagu.   :eek:

vladimir022

Secam se pre par godina na Borkovcu, neki matori cica prolazi pored mene i nosi stap izlomljen u 16 delova, ja reko sta bi, kaze on amur.. na stari kuvani kuruz na par metara od obale ,sigurno je imao preko 10kg plus zategnut dril i eto zurke   A i inace ga ljudi dobijaji na jezeru

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

U zablju su ljudi iznajmljivali camac, na pola vode dosli, istresli jupolku kukuruza na jedno mesto I dobijali amura kao blata.

A sto se zamaranja tice je potpuno tacno, ide ka vama bukvalno ne mozete namotati koliko brzo prilazi. E tu sledi zackoljica, ko je neiskusan gubi ribu. Kad dodje do obale se otpusta dril jer kad oseti obalu, begovi su strahoviti.

A koga usre, ide 12ica za 2 min napolje

obradmiki

Bas tako Laki,vidjao sam ljude na kanalu da izvadi komad od 9 kg na takmicarac a bilo je likova kojima je kidao 0.50 i ispravljao udice kao od sale i to kvalitetne udice

Obožavam kad dodje torpedo.01. Maj 2005 Biserno Ostrvo....nadam se da izbegava mreže i dalje...18-ka i ujedno najveća riba koju sam ulovio :smiley:

vlada1978.

Poštovane kolege i drugari, da Vas sve skupa pozdravim.
Zaista lepa i fina tema, puna adrenalina u startu a i fotografije majstora. smiley033 Amur, živi torpedo od ribe(šaran je malo dete za ove ale) Mnogo jaka i snažna riba. Ja sam imao par komada na štapu ali to je bilo smešno(tri zrna starog na dlaku) naravno ne na feeder-e moje, nego na šaranske sisteme i štapove. Mnogo je dve sekunde da ti otkopča pola rolne, još ako su ti baitrunner-i podignuti  a dril nenamešten kako treba :help: . Nisam uspeo da uhvatim nikada baš ovakve kapitalce verovatno zato što mi oprema nije bila prilagođena baš namenski za njega pa sam imao  gubitaka i kidanja. Imao sam priliku da gledam kada ga je jedan stariji čovek da nekažem deda vadio, 16- i nešto kg. je bio težak , pomogao sam mu da ga izvadi napolje. Ali kasnije kroz priču on mi je rekao da baš namenski lovi amura, dešava se da mu naleti i šaran ali kapitalac naravno, ali isključivo lovi amure. Kao i šarandžije što namenski love šarana u vodama gde ima obe vrste npr.dođe amur. Na vodama gde ja lovim ga ima ali treba imati tj. prilagoditi  pribor za njega a i znanje i iskusto kao i svuda i u svemu. Pozdrav i bistro na vodi.
Strpljenje je umetnost nadanja.

ravucobir

smiley033 Da,DIVNA riba i ko je imao amura od 5+(a da ne pricamo o onima 15+),zna na sta mislim i pisem!NEKADA (dok nisam radio ovaj posao)sam isao i na visednevna pecanja,na razlicite ribolovne vode,i medju njima i na jednu gde je bilo divnih amura,raznih velicina,Napisacu Vam sa cime smo ga mamili-hranili(neki mozda nece verovati,ali i ne moraju).Prilikom odlaska na tu vodu smo usput na par mesta "ostetili" neke zemljoradnike,jer smo nacupali sveze deteline,i vezivali je u snopove.Te snopove smo otezavali sa cigljama........,i postavljali na odredjenu daljinu i okolinu posipali prokuvanim(sa vodom i rakijom) starim kukuruzom i zgnjecenim graskom.Na udicu je isao isti taj kukuruz i ceo grasak.Nismo zabacivali na "to"mesto,sve dok nismo primetili da su amuri tu.Pitate se kako ih primetiti,pa slicno kao kada babuska i saran "riju"po dnu,samo sto ovde na povrsinu su se dizali i parcad deteline.Tada smo prestajali sa pecanjem babuske,povadili stapove i zabacivali samo JEDAN,jel kada se zakaci.........banzaj!!Ako ga nismo uspeli zaustaviti u prvom "begu"......dovidjons!Eeeee,da stare germine i damovi(330) znaju da pricaju...!Bilo nekada.
Sto je rekao vlada1978- Saran je malo dete-,ne da je malo dete,nego MANEKEN u poredjenju sa bilo kojim amurom njegove tezine! :takoje:  smiley033

ima dome gabor klip na YT gde u obruc koji pluta na povrsini stavlja detelinu da bi amuri jeli. nista cudno niti razlog da neko ne veruje u vasu pricu, kad se zna da je amur vodena koza

marija56

da ponovim pitanje saran amur na velikoj reci dunav tisa dali se moze prehraniti mesto na duge staze mislim

Glina, krtičnjak, kamen pa trpaj unutra šta ti je volja -kugle pogače pa udri  smiley033