Pecanje šarana zimi

Započeo damjan, 22 Novembar 2009, 21:59:07

Košava

E pa momci lepo Vas je videti na  smiley139 u to ime  smiley021 BISTRO  smiley033

Neski

Ferojo, ti pravi gentleman kada kreces u ribolov : bela kusulja, kravata, izglancane cipele, nema sta, omladina pokazuje pravac !  :wink:
Nego momci, malo vise ste navili na tu domacu. Ajd, dva tri guta da se zagrejete, ali kolko vidim ode pola flase !  :cheesy:

Drugi put povedite lepsu polovinu, brze ce te se ugrejati, a verujem da ce vam i biti lepse !  smiley062

ps. svaka cast za ribe !

STEPA

panonac ako krenaš na šarana javi pa da se krene smiley001
samo lijen čovijek nemože da upeca ribu

Svaka cast Damjane.Sad kad znam da saran radi i zimi mogao bih da prekratim zimu  :cheesy:

ma jok bre,bolje sedi kuci u toplom i cekaj prolece. :cheesy:
e pa srdjane,mislio si da se izvuces na ovu temu,ali nece proci.kad si se vec javio,ondah i napisi nesto na ovu temu. smiley033
da znaju i drugi,i srdjan72 vec dosta dugo peca sarana zimi na savi,ustvari od njega sam i video prvi put da saran radi zimi. :bye:
aj napisi dogadjaj,kada si na uscu upecao ona 4 komada u februaru mesecu,i to uvece. smiley033

E, pa to bi ovako.Jednog lepog dana a pre 10-tak mozda i vise godina cucim na obali Save ,po tadasnjem obicaju a kad sam imao mnogo vise vremena nego sad,i *citam vodu* ,kad PLJAS i opet isto i opet isto...Sve to nebi bilo cudno da nije bio visok decembarski datum.Nisam odmah shvatio sta je pisac hteo da kaze do 31.12.199? kad sam u 18.45.bacajuci tvistera na istom terenu posle tipicnog kucanja smudja zakucao tvistera u kontri kao u kamen.Besan , jer mnogo dobro poznajem teren misleci da se navukao krs , odvalim jos jednu ali mnogo jacu i odmah zatim taj krs krete.Mislim i dalje krs jer se krece ka nekim pumpama ali u jednom momentu stade.E tad pomislim krs u krs ...I to bi mogla biti, kad bi oduzili ,jedna dobra prica ali da se vratimo na temu.To je bio moj prvi zimski saran u ovom slucaju zakacen za rep izvadjen bez meredova uz pomoc kolege a imao je cirka 7.5 kg.Od tog momenta sam poceo samo o tome da mislim i pristupio hranjenju mesta.Kao po nepisanom pravilu dodje voda i onesposobi me izvesno vreme.Jedva sam cekao dobru vodu ali mi je dosla tek u februaru,kad sam nastavio da hranim i isplatilo se cini mi se 25.02. Na vodu sam dosao u 04.00.h i vec u 05.30.h sto ce reci po mraku imao prvi udarac i tako bukvalno na svakih pola sata imao udarac a sve ukupno cetiri dok sam realizovao samo tri.U 06.30. prebacim iz nekih svojih razloga stapove nizvodno od tog mesta 50-ak metara i ostavim zabacene i odem kod kolege na casicu razgovora he,he,he, a kad sam se vratio za sat vremena sacekao me jos jedan komad.Snega nije bilo koliko se secam ali je bilo hladno da umres mada samo od 04-05.30.h dok nisam okacio prvog .*I BI DAN* tjest.od tad sam mnogo puta pecao sa promenljivim uspehom ali sam presrecan sto moze da se peca jer ako nisam zabacio artiljeriju za sarka na pecanju kao i da nisam bio.

vodozemac

Lepa tema ali sam je tek sada video. Kako primecujem svi ste prestali da pecate posle nove godine. Koji je razlog , nije valda toliko ladno da se ne isplati izlaziti na vodu. Ja sam bas resio da izadjem iz ove zimske letargije ali mi treba pomoc, naime do sada sam slabo ili nikako pecao na rekama (Dunav  , Sava) a da sada idem na DTD ili VBK malo mi je daleko, pa da vas pitam za neke pogodne terene od recimo Slamkamena (Dunavom) do Ostruznice (Savom). Na Dunavu je ovih dana intezivno plovio LED a najavljuju jos intezivnije pa mi ostaje samo Sava ali neznam GDE a imam strasnu volju (DOSADU u kuci) da izdjem na teren.

Rodjen da peca nateran da radi

evo jedan zimski od danas.10,500kg.mamac ruza hleba.
ostale detalje imate na galeriji ulova 2010.poz

STEPA

samo lijen čovijek nemože da upeca ribu

vodozemac

Primas li ti goste na vodu? :smiley:

Svaka ti cast za ulov
Rodjen da peca nateran da radi

Hemingway

Damjane ,,Respekt"!!..bez znanja nema imanja .. smiley033..ja sam sad u glasnim godinama ..sto znaci kad se dizem svud se nesto cuje .. :cheesy:
sto opet za mene znaci da za mene to vise nije ..bio danas na blinkanju a temperatura 0,0 stepeni lagani vjetric a ja kao Jez nema bodlje gdje neviri iz mene ... :cheesy:..svaka ti je zlatna .... smiley033 smiley033 :ok:
,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

Ma ljudi,samo Bogu da zahvalimo sto imamo Damjana za kolegu Vuka samo sto svaki majstor ima i svoje tajne i hvala je Bogu da je tako jer bi inace svi bili majstori a ovako je malo takvih pa mozemo ponesto sto su raspolozeni da podele sa nama da uzmemo kao lekciju pa ko moze da nauci moze a ko ne, nek sedi kuci i ceka momenat kad komarac ujeda za guz... da izadje na vodu.U svakom slucaju skidam kapu Doktoru nauka  smiley033 ali je to malo pa evo i  :tongue: :tongue: :tongue:

aj bre srdjane nakiti me ko djenerala. :lol:
ma i corava koka nabode zrno. :smiley:

Ma da, ali mi ne pecamo koke.

profesor

bogami druze kod tebe krupne koke,koliki su vam tek pevci  :bye: