Lov šarana na rekama i divljim vodama

Započeo tyger, 22 Februar 2009, 00:32:49

Svaka čast majtoru  :tongue: , još da je bio dipovani ko na kajmanetua   :rlol:
Mora de je vukao kao Xonda 30 bhp  :ok:

tyger

Ehhhh...Vukao je bogami skoro kao Honda.Ali kako je juče popodne jedan macan vukao tek  :embarassed:  :shocked:  :eek: ... Bio sam pre podne od 8-11 i ni pip.Nisam odoleo posle one kiše da ne odem i popodne,pošto je teška kriza sa poslom vremena za pecanje imam na pretek.Došao sam na mesto oko 17h i zabacio.Nigde nikog na vodi ni lopova ni glisera ni skutera čak ni pecaroša,aahhh,kakvo opuštanje, ne mogu da Vam opišem.U trenutku sam pomislio da sam negde u Rusiji na Donu ili Volgi gde nema naselja kilometrima,to mi je davnašnji san...Štapovi su mirovali dobrih sat vremena,malo sam posolio prihrane i čekao...Riljka i klobukovi tačno u panju gde zabacujem su mi ulivali nadu da je šarko legao na trpezu...I onda levi štap je iznenada samo krenuo dole i odmah odskočio nazad !Uzeo je udicu prekrivenu noklom i odmah ispljunuo!Ne vadim štap jer znam da nije mogao da skine mamac tek tako.Posle 5min isti štap počinje lagano da titra i meni ruka kreće na gotovs,vidim ne pušta i kreće lagano da pritiska vrh štapa dole,u momentu seva kontra i štap se savija u kiflu i riba se daje u STRAHOVIT beg prema panju!!!Premda mi je kočnica zategnuta na otprilike 80% špulna se lagano odmotava,imam poverenja u Trilene big game 25lb ali panj je panj,riba mi ulazi u njega i nastavlja da vuče ne kao Honda nego kao lokomotiva !!!Ogroman otpor ribe koja prevlači najlon preko silnih grana na kojima su načičkane sitne školjke i posle 10-15sek borbe najlon puca i izvlačim ga totalno oštećenog u fronclama  :sad:  :sad:  :embarassed:
Cenim da je šaran imao 10-ak kg i da je bio onaj dugački vretenaš koji je jak kao zemlja.
Popravni sledi danas popodne...  :bye:  :bye:

ossa

Pazi meni se čini da sam te juče opet video oko 20:00 da se vraćaš prema ribarcu reko nije valjda Tyger lud k'o ja da ide na  smiley001 po kijametu  :lol:

Citat: ossa poslato 28 Maj 2009, 09:31:12
Naravno da sam bio ja  :takoje: A gde si ti bio druže tad  :question:

ossa

Moja lokacija ti je od dalekovoda do golaća. Dok ne kupim čamac, a kada kupim družićemo se na vodi  :cheesy:
Ovog meseca sam rešavao stambeno pitanje pa mi se čini da neće skoro čamac  :embarassed: , nego frižideri i veš mašine  :shocked: :help: :help: :help:

Citat: ossa poslato 28 Maj 2009, 09:36:17
Ih,pa frižidera i ostale bele tehnike moš nakupiti po Dunavu kad krene voda koliko hoćeš,ne moraš kupovati  :lol:  :rlol:  :veryangry:

mrky

Citat: tyger poslato 28 Maj 2009, 09:22:02
Ehhhh...Vukao je bogami skoro kao Honda.Ali kako je juče popodne jedan macan vukao tek  :embarassed:  :shocked:  :eek: ... Bio sam pre podne od 8-11 i ni pip.Nisam odoleo posle one kiše da ne odem i popodne,pošto je teška kriza sa poslom vremena za pecanje imam na pretek.Došao sam na mesto oko 17h i zabacio.Nigde nikog na vodi ni lopova ni glisera ni skutera čak ni pecaroša,aahhh,kakvo opuštanje, ne mogu da Vam opišem.U trenutku sam pomislio da sam negde u Rusiji na Donu ili Volgi gde nema naselja kilometrima,to mi je davnašnji san...Štapovi su mirovali dobrih sat vremena,malo sam posolio prihrane i čekao...Riljka i klobukovi tačno u panju gde zabacujem su mi ulivali nadu da je šarko legao na trpezu...I onda levi štap je iznenada samo krenuo dole i odmah odskočio nazad !Uzeo je udicu prekrivenu noklom i odmah ispljunuo!Ne vadim štap jer znam da nije mogao da skine mamac tek tako.Posle 5min isti štap počinje lagano da titra i meni ruka kreće na gotovs,vidim ne pušta i kreće lagano da pritiska vrh štapa dole,u momentu seva kontra i štap se savija u kiflu i riba se daje u STRAHOVIT beg prema panju!!!Premda mi je kočnica zategnuta na otprilike 80% špulna se lagano odmotava,imam poverenja u Trilene big game 25lb ali panj je panj,riba mi ulazi u njega i nastavlja da vuče ne kao Honda nego kao lokomotiva !!!Ogroman otpor ribe koja prevlači najlon preko silnih grana na kojima su načičkane sitne školjke i posle 10-15sek borbe najlon puca i izvlačim ga totalno oštećenog u fronclama  :sad:  :sad:  :embarassed:
Popravni sledi danas popodne...  :bye:  :bye:
Tyger, aj jednom kad odes na pecanje uslikaj montazu sa mamcem (noklom) pre nego zabacis ako nije problem

mrky

hvala unapred, nisam nikad pecao na noklu

tyger

Evo Mrky,danas sam slikao montažu kako pecam na noklu

Panonski Mornar

Da nije malo predugačak podvez ili mi se čini :huh:
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.
Ali kada svane vetri s reke zacvile. Znam, to tuže vodene vile, Dunav sedef odranja. Đ Balašević