Kupanje-izbacivanje šarana

Izbacuje se,tu je ali nije tu na *spodu*.....  :huh:  :eek:

vlada1978.

Razumeli smo se.  smiley033 Moja greška. Bistro na vodi. :bye:
Strpljenje je umetnost nadanja.

Ma OK Vlado.Ja I mnogi su skapirali ali definitifno ima kolega mladjih-starijih kojima zaista trebaju informacije pa mogu da se zbune.  smiley033
Kazem jednoostavno po svom pocetnickom iskustvu kada sam upijao kao sundjer a dezinformacija brdo.Sto namerno,sto slucajno.

vlada1978.

Taman posla da želim nekoga nešto da prevarim i da dezinformišem.  :no: Zato i postojimo da bih menjali međusobna iskustva i prave informacije. Znam kada sam tek počinjao da se bavim ribolovom i ja sam se naslušao kojekakvih i dobrih a i loših predloga i informacija. Tada je puno bilo teže i doći do bilo kakvih iole kvalitetnijih informacija i znanja. Ribolovačka revija i Ribolov su bili časopisi (još uvek meni dragi) gde si mogao nešto da pročitaš i naučiš i naravno od starijih ribolovaca koji su hteli ponešto da ti kažu i otkriju. Sada je to puno, puno drugačije i lakše. Sve najbolje drage kolege i bistro na vodi. :bye:
Strpljenje je umetnost nadanja.

Trigga

Kada se kupa na liniji hrane ocekujem ga svakog momenta i tako se uglavnom i desi,ako se kupa sporadicno tu i tamo nemora da znaci da ce udariti,u svakom slucaju volim da vidim da se izbacuje jer skoro je uvek siguran znak da je aktivan i da se moze ocekivati na udici

Послато са SM-G901F уз помоћ Тапатока

Saran=Mama

ribolovacnis

Kada ga pecam na onako malo brzem toku volim kada se kupa iznad mesta gde hranim, znaci uzvodno. Tad znam da uskoro moze da sledi udarac. Kad se kupa nizvodno od spota retko retko imam udarac i ako ga dobijem bude neki trkac. Nije pravilo ali je uglavnom tako bar kod mene.

Pirke vuk s Tise

Да, 10 Априла 2011 године сам писао о мојим запажањима на води, и зашто се шаран купа. Мислим да се ништа није променило, једино што сам ја мало остарио. :cheesy: А боравити на води, када се шаран купа, избацује из воде, тај величанствен призор, то се памти и препричава, млађим рибо ловцима.  smiley194

DOXAT

Ima istine... za vikend sam posle 2 dana bezuspesnog cekanja, po pocetku izbacivanja za 15 minuta jednog veceg otkacio pred obalom na metar, nisam ga ni video i uhvatio jednog manjeg, koga sam pustio... posle je opet zamrlo...

Spojene poruke: 02 Oktobar 2017, 20:34:35

Dodacu i zanimljivost da pored 2 stapa za sarana, sa vecom udicom i kukuruzom i boilom, oba su udarila ma treci, sa malom udicom i 2 crvica...

Nemoj da te to cudi komso,pogotovu ako pecas na Z.Moravi.Podozriva je riba kod nas, pogotovo plemenita,dosta je uznemirena.Najvise sarana sam imao na gliste muljare u prolece,e onda probaj zabaci na drugi stap kalifornisku glistu,pa sam vidi rezultat.Ja sam skoro imao kidanje,no predvez 0,12 peskatore,jedno par sati posto sam izbacao kugle da primamim sljivara(nosaru),video sarancica.Primetio sam da se kod nas saran dosta izbacuje u prolece kada pridje uz obalu da bi se hranio puzevima a vodostaj je u opadanju.Ja razumem da ljudi vole i zele da pecaju na kukuruz i boile kod nas,no nisam primetio da imaju neke rezultate.Od kada kod nas H.I. slabo radi,dosta se namnozilo recnog raka pre par dana sam video par kom. u kamenu uz obalu,a dolazi i na udicu,skoljki i puzeva ima dosta hvala bogu, najcesce se vidja da se kupa bas na mestima gde ima svega toga.Desava se da uzme bilo sta,al uglavnom udara ceznju.Kad upecas nekog a da ga zelis poneti,analiziraj mu sadrzaj zeluca,i bice ti jasno cime se hrani :thumbup:

Spojene poruke: 02 Oktobar 2017, 21:50:01

Zaboravih da dodam,krupnoj ribi generalno se jako tesko ulazi u trag,to moze doneti samo rad na vodi. Saran kad se kupa na hranilistu bilo prirodnom,ili nasem,znaci da je usao u zonu hranilista,ne da provodi vreme tu,doci ce on svuda,vidjao sam komade preko 10kg,kako brste puzeve sa granja uz obalu u 1m dubine.No mene zanima postoji li nesto sto ga odaje,na mestim gde provodi vreme,tu ga vredi probati i bez prihrane :thumbup:

DOXAT

Ma pecao sam na Dunavu... nov sam na toj reci, tek nekoliko izlazaka... jos se upoznajemo... reka za postovanje!

Uzgred, jako teska za ribolov... valjda zato jako mali broj ribolovaca lovi direktno na reci, posebno sa obale.

Nemoj da te plaši njena veličina ,samo je treba lepo upoznati  riba je tu pod nogama . Iznenadio bi se  kada bi znao koliko ljudi peca sa obale i to jako uspešno  :takoje:

Ja mislio posto vidim da si iz Krusevca,da pises o vodama kod nas.Inace sto se Dunava tice, pecao nekoliko puta,dok sam radio u Bg,po meni puuno izdasnija reka nego nase vode,ako si savladao nasu Moravu,mozes da pecas gde god hoces,svuda ce biti bolje i izdasnije :thumbup:

DOXAT

Puno veca i jaca voda... velike dubine i snage. Retko gde mozes zaustaviti olovo...

Malo je prilaznih puteva do vode, jer manje ljudi peca sa obale, dosta se koriste camci (meni ne dozvoljavaju polaganje za UMC, moram u Smedeŕevo, posto sam iz KS)

A da ribe ima - ima... vidi se... i pored silnih krivolovaca uzvodno od NS (i oni se vide :)