Kako uloviti krupnog šarana?

Započeo pikeman, 31 Jul 2008, 17:22:50

Damir

ja nepecam šarana ali samo malo o mjestima neki na dunavu misle da su se na neka mjesta upisali gruntovno i katastarski ko da je to njihovo mijesto (privatno vlasništvo )
naravno da ako vidim da je čovjek hvato ribu na nekom mjestu neču stati na njegovo ali ako ja iz osijeka dođem u petak a on u nedjelju pa naravno da nije njegovo mjesto ( znate šta ja mislim )
Dunav  Dunav  Dunav Dunav Dunav Dunav

rj

imam 45 god a ko djete su me ućili da se šaransko mjest uvjek poštuje kod nas na dravi čovjek napravi mjesto i okaći vrečicu sa kukuruzom da se zna da se hrani i niko mu ne sjeda pecat . Jedan potez ima preko 10 šaranskih mjesta o dužini od 500 m svi hrane i svi vataju. Ovo mislim da je stvar ribolovne kulture a ne gruntovnog vlasništva . Gledam ovaj potez u batini za šarana i niko me nemože ubjedit da nema slobodnih mjesta za hranit i pecat već je puno lakše sjest na hranjeno mjesto zato radi dip pa kad potroši par dana brzo odustane i nađe si novo mjesto  :grin: :grin: smiley001

Damir

kakva kultura kod nas su se na dravi na izlasku kod prokopa .....zimus tukli veslima .....mjesta bila za smuđa
naravno da sam za kulturu na vodi......a kako se kaže sto ljudi sto čudi ima nas svakakvih pa od onih koji neče ni da pomognu čovjeku a i od onih koji neče ni da pozdrave
Dunav  Dunav  Dunav Dunav Dunav Dunav

rj

ma nemoj me krivo shvatit ne pametujem ja nikom svako zna svoje samo meni nije gušt sjest pa gledat oće li naić ćovjek koji tu hrani i peca i da se moram svađat to za mene nije ribolov . Kad sam došao u Batinu na mjesto di sam pecao prvo sam pitao prijatelja di niko ne sjedi da si poćnem hranit i već sutra sam imao 2 komada

Panonski Mornar

Moram se upetljat u odabir mjesta i hranilište :prošla su ta vremena kad je ribič ribiča poštivao više toga nema ko prvi djevojci njegova je tako i sa mjestom nema moje tvoje ja tu hranim koga to briga više a i mjesto nije pretplaćeno da se razumijemo
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.
Ali kada svane vetri s reke zacvile. Znam, to tuže vodene vile, Dunav sedef odranja. Đ Balašević

tyger

Ja se slažem sa RJ-om  smiley033 .Kad sam dolazio na teren gde sad pecam gledao sam da se izolujem što dalje od ostalih ribolovaca a da pritom  mesto bude pravo.Jesenas sam malo radio na mestu pa sam potopio jedan lep panj koji je stajao pod vodom uz obalu i bio već lepo natopljen tako da sam ga sa 3 velika kamena spustio u rupu na 5-6 metara dubine.Mogu slobodno reći da je mesto sad barem 20-30% bolje nego pre mada je bilo panjeva i onda.Pošto drugi znaju da tu pecam nije mi se odavno desilo da mi je neko seo na mesto i kad me nema  :takoje:

rj

e moj mornaru nisi ti još naišao na lika koji je brži, kako ti nebi bilo neugodno sjest iza napravljenog mjesta i još okaćena vrečica kukuruza da se vidi . Na mom mjestu nebi pecao pa da si ko tajson  :eek: :veryangry: :grin:

tyger

Meni su do pre 2 godine znali da zasednu na mesto :veryangry: Međutim,lepo sam im objasnio možda malo povišenim tonom  :lol: da to nije lepo i da ja prevaljujem 15-20km čamcem samo da bih došao tu da pecam  :takoje: Posle tih par slučajeva nisam imao problema više.

Panonski Mornar

Tu se radi o moralu a ne o tajsonu vidio sam svojim očima štase jednom desilo na vodi znači budale uvjek postoje to nemoj zaboravit a ako netko hrani mjesto i ja koji ga nepoznam nikad nesjedam tamo može se slučajno dogodit ako stanem negdje e to je onda druga priča moj prijatelju zato pusti silu na stranu i uživaj

rj

o tome i govorim jedna stvar je slućajno sjest na nećije mjesto a sasvim druga stvar namjerno gledat di čovjek hrani i sjedat na takvo mjesto zato ja vidno okaćim vrećicu sa kukuruzom i nema zabune , nisam do sad imao problema sa tim stvarima .Nisam ti ja neka konfliktna lićnost niti idem u ribolov tražit probleme samo kad neko sjedne u tuđe oznaćeno mjesto znam sa kakvim likom imam posla a onda za ostalo nebrini  :wink: :wink:

Goran Dubravac

Uvek pravish bar' tri mesta
e sad' koliko zabacujesh  :question: :wink:

Jel' tako PANONSKI  :cheesy:

Panonski Mornar

Tako je Gorane u pravu si a evo inešto ako niste znali jedino jje izuzetak mjesto ako znaš čije je i osobni moral i ponašanje ribiča

Ribički Bonton

ne ometaj druge svojim dolaskom na vodu,

ako prolaziš pokraj drugih ribolovaca, pozdravi ih,

ne stvaraj buku na ribolovnim mjestima,

ne lupaj po vodi,

obalu uvijek ostavi čistu,

ne ostavljaj smeće iza sebe,

počisti otpatke koje si zatekao,

ne prebacuj svojim priborom preko tuđeg,

ne zabacuj preblizu drugih ribolovca,

ne postoje moja i tvoja mjesta,

ustani se rano da bi došao prvi na mjesto,

ako te netko preduhitri, otiđi na drugo mjesto

eto i ovo je neko sa nekim iskustvom napisao nadam se da se većina pridržava ovih pravila  smiley033

rj

to nije šaranđija za druge ribe se slažem međutim šaran i amur tu nespadaju sigurno .Taj bonton je pisao neki higijenićar  :rlol: :rlol:

Panonski Mornar

Tko je god pisao da je pisao ja se toga pridržavam imao sam neugodnosti par puta al uvjek gledam da ugodim svakomu ali brate svakakvih nas je to dobro znaš pa se i pravila krše :veryangry:

maverick

kod mene na dravi neki imaju neugodnosti,ali mene nikad nitko nije pitao da li je to moje mjesto, da li je zbog mojih 110 kila ili celave glave, stvarno nisam siguran  :lol: