Instant pecanje na divljoj vodi

Započeo srdjo_, 02 Jul 2009, 13:07:57

srdjo_

Kakva iskustva imate sa pecanjem na 1, 2, 3 dana ... na divljoj vodi i brzoj primami sarana. Ja sam prihranjivao sa konopljom, bacim dve sake kad se voda smiri i pecam na puru (noklu, kako je drugi zovu..) u koju sam takodje umesio konoplju, a puru sam kuvao u vodi u kojoj sam prethodno kuvao konoplju.
Nesto sam na netu citao i kazu da je najbolje koristiti arome na bazi alkohola koje ne mogu da nadjem... Probao neko??

zoki80

I meni bi dobrodosao savet za gore navedeno...  :help:  Ja takodje imam kratke izlaske od najvise 2 dana na Tamis

Panonski Mornar

Pošto se moje pecanje uglavnom svodi na to tj . ja ispod tri dana neidem na vodu nekad sam znao i po sedam dana biti malo ću opisati svoje aktivnosti na vodi ; hranim uglavnom kukuruzom koji obavezno skuham prije odlaska i to veću količinu cca dvadesetak kila, nađem mjesto ako moja nisu zauzeta ,hranim u intervalima tri puta dnevno i to ujutro najviše dok je još mrak, oko podne dosta manje a predvečer samo par šaka kukuruza, pecam na moj kukuruz koji sam pripremim bez ikakvih mirisa i aroma jedino što obavezno koristim hranilice u koje stavljam isto već pripremljenu puru ili žganjce čak ni u nju nestavljam arome miriši već sama po sebi . Ostajem u glavnom na jednom mjestu jel kad počneš hraniti teško se maknut dalje jel uvjek misliš tu su al nekad po tri dana ni pecanje nisam imao ,na kraju se uglavnom pokazalo  dobro barem meni , nepecam na nikakve dlake stavljam jedno zrno kukuruza na pola udice i ako riba imalo uzima uspjeha ima . I još nešto moraš promatrati vodu  skroz vidjeti gdje se šaran kreće ,gdje se izbacuje dali je daleko blizu; vadim udice svakih sat i pol do dva  i provjeravam , uglavnom sa pecanja dođem preumoran nisam od onih  koji zabace i zavale se u stolicu znači da bi imao uspjeha moraš se  dobrano potrudit. :bye:
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.
Ali kada svane vetri s reke zacvile. Znam, to tuže vodene vile, Dunav sedef odranja. Đ Balašević

pastat

ljudi ja pecam na jošavi noćim svaku subotu na nedjelju(nažalost jer nemam više vremena) a hranim u 3,4,5 mjesecu sa kuhanim kukuruzom voćne arome i pokazalo se dobro.Od 6-10 mjeseca razvlaćim sa čamcem na sredinu jezera a hranim s usmđenim kukuruzom.rezultati su i više nego dobri za jednu noć.a što se mene tiće nijedna aroma niti bojla nemože se mjeriti sa redovitim hranjenjem.u tjednu pecam subotu i nedjelju, srijedom dođem nahraniti(i pecati 4,5sati) malo bolje i kad dođem u subotu opleti. :bye: smiley033
Sve velike ribe su u ribarnici a male ja pecam.Moram u ribarnicu!!!

Panonski Mornar

To sam radio prije 20 godina na ribnjaku Šandor u Jelisavcu prihrana je najvaažnija :ok:
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.

Hvala za savete! Nama pocetnicima svaki savet zlata vredan!  smiley033

jofandeka

evo i nekih mojih iskustava : uvek pecam posle dan-dva hranjenja i do sada sam imao dosta uspeha. prihrana mi se sastoji od  kukuruza , psenice , konoplje (obavezno ali ne bi trebalo vise od 20 % , jer saran kad se navuce na konoplju samo nju trazi ) i uvek dodam jos kilogram hrane za papagaje sa sto vise razlicitih zrnevlja .to sve lepo skuvam  i kada se sve to izmesa bude oko 4-5 kg razlicitog zrnevlja  . posle toga ide kilogram boila , a ako pecas jedan dan onda pola kilograma i nesto secenih na pola . za zrnevlje ne koristim aromu a za boile jagodu .
naravno da ne mozes pecati cim nahranis , treba da prodje odredjeno vreme da bi  saran prisao i poceo  bez opreza da bira sta ce da jede ( kao u restoranu  :takoje: )
ja se uvek povucem sa mesta kad nahranim , jer desavalo mi se da dok cekam da se riba okupi uzmem da pecam na plovak da bi prekratio vreme i tad nemam ni poteza .
pecam na boilu i oko svake udice koncentrisem 7-10 kuglica
opustis se,  smiley001 i uzivas
ovo su neka moja iskustva sa DTD kanala

zoki80

Što se tiče konoplje, koliko stavljate na 1kg kukuruza ? Koliko sam razumeo 20% = 200g na 1kg kukuruza? I što se tiče hrane za kanrince, ima da se uzme (jeftina veoma) ono pakovanje sa 7 vrsti zrnevlja? Da li to ok ili ?

evo neko moje iskustvo za instant pecanje sarana.prvo moramo biti sigurni da na mestu gde planiramo da pecamo ima sarana,ili da ga u toku dana ili noci posecuje.drugo treba tacno da znamo gdecemo da plasiramo mamce i hranu,jer ako mu promasimo putanju je isto kao da nismo ni hranili,treba da mamci padaju na tvrdu podlogu a ne u mulj.dobra mesta za plasiranje mamca i hrane su obicno na prelazu iz plicaka u dubinu i obratno,npr ako od obale ide plitko jedno 15-20 metara na vodu a zatim sledi prelaz u dubinu,obicno iza tog prelaza je dobra pozicija.ako ima nekog krsa u vodi jos bolje,samo treba zabacivati pre krsa ili ispod.najbolje ako imate camac i sonar,to ce umnogome olaksati trazenje.u instant pecanju vazno je ne preterivati sa hranom,bolje bacati manje a cesce nego odjednom izruciti vecu kolicinu,najbolje pre podne baciti 2-3 kile , pa poslepodne jos pola toga.hrana koja se baca zavisi od ribolovca,ali meni se za instant vid ribolova najbolje pokazao stari dobro skuvani stari kukuruz,tretiran amino kiselinama radi brzeg varenja,jer ce riba opet pre doci na hranu.sa kukuruzom se mogu pomesati i druge grickalice,boile,konoplja,peleti,zito,itd,u zavisnosti od populacije bele ribe,jer sto vise bele ribe ima to treba bacati krupniju primamu,da bi saran kad dodje na mesto nasao nesto na dnu.dobro je hranu rastrkati na nekih 15tak metara,jer ce riba lakse naici na hranu i zadrzati se na njoj,ali to moze da bude i problem jer ce teze nailaziti na mamce,zato ja pola primame pomesam sa zemljom ili drugom hranom,najbolje kuvanom prekrupom-jarmom,aromatizovanoj po zelji.pravim kugle velicine pomorandze i bacam jedno 5-6 metara u precniku,gde zabacujem stapove,znaci uglavnom lociram ribu na tom mestu,a ostatak hrane razbacam na sire podrucje.preporucljiva je upotreba hranilica jer riba lakse uoci veliku dzombu nego sitan mamac,a ja stavljam dosta hrane u hranilicu po mogucstvu tvrdje,jer nije mi poenta da hrana mnogo ispada,jer struja nosi hranu nizvodu i ribu odvlaci od mamca,a i kad je hrana tvrdja saran se lakse odluci za mamac.za mamce na instant pecanju na divljoj vodi obicno koristim kukuruz,a dobar je i valjak zbog mekoce,samo ako nema mnogo bele ribe.na boile treba malo vise vremena da se riba navikne i slobodno uzima,ali ako ima dosta sarana boila ume da iznenadi.od aroma koristim sve kad je gladan nebira puno,znaci standardno,med,skoljka,tuti fruit-mesano voce,mirodjija,itd,stari raskuvani kukuruz je uvek dobar mamac.na te arome dobijam ribu bez obzira na godisnje doba,kazu kao hladnija voda mesne,a toplija vocne arome,a ja ga usred zime dobijam na tuti fruit i med.priznajem da u hladnijoj vodi arome na bazi alkohola daju bolje rezultate,a u toploj uljane.ma vazno je samo da ribe ima,onda je lako naci odgovarajucu aromu i mamce,samo treba raditi na mestu eksperimentisati,sto jedan cica kaze ja u moje vreme samo uzmem sredinu hleba popljunem i umesim valjak i eto ti sarana kolko hoces.nisam napisao nista novo,ali aj da nesto napisem za pocetak,vazno je ucestvovati.uzgred sajt je odlican,konacno da mogu negde nesto procitati,tudja iskustva o lovu sarana na divljim vodama a ne samo na komercijali.pozdrav. :wink: smiley001

srdjo_

Kada sam hranio sa konopljom a pecao na puru u kojoj takodje ima konoplje, sarani su uzimali veoma obazrivo..Dobijao sam ih na poteze na koje malo ribolovaca bi se i sagnulo prema stapu.... pogotovo leti, tako sitno dira, kao deverika od 100gr... ali tu smo da ga nadmudrimo kad on hoce nas  :thumbup:
Bistro!!

isto kao na ruzu hleba,uzima obazrivo,cesto samo vidis kako dise vrh stapa kao da se neka travcica zakacila,a dole sarancina.tad ili kontriras ili cekas da ponese,ja obicno kontriram,pa ako omasim,omasim. :wink:

srdjo_

Pa da, ja jednom pakovao stapove, brisao sam teleskop i u tom momentu jako sitno je poceo da se drma vrh stapa dubinca i ja jednom rukom povucem i kad je divljak krenuo, zabio mi pola stapa u vodu dok nisam prihvatio sa drugom rukom, stap je 5m i dosta savitljiv.. Ipak saran nije uspeo da ostane u vodi  :rlol:

pastat

ljudi ooooooodoh noćiti pješke na jošavu.jbš auto i sve pripreme, tri štapa 5 pivi i dobro vrijeme smiley001
Sve velike ribe su u ribarnici a male ja pecam.Moram u ribarnicu!!!