Baitrunner ili ne?

Započeo rulerus, 26 Februar 2011, 22:50:55

Koristite li baitrunner u ribolovu šarana?

Da
76 (73.1%)
Ne
28 (26.9%)

Ukupno glasova: 104

rogorez

Imao i prodao... Samo jednom sam probao baitrunner na Dunavu i nikad vise...Kad je udario odmah je otisao nekoliko metara,naravno kontra u prazno posto nisam okrenuo rucicu,ostalo se zna...
Nego da priupitam...Gde se kod nas u Srbistanu mogu kupiti Okuma Baitrunneri ali manjeg kapaciteta spulne (0.35/100)? Tu pre svega mislim na modele Epix,Coronado,Longbow...? Sve sto sam nalazio je 050 ili vece....

Citat: kovaos poslato 23 Jun 2011, 10:19:56
Od kad sam pogledao Kordu shvatio sam da baitrunner nije potreban. Koristio sam dvije sezone role sa baitom i stalno hvatam ljevom rukom za špulu prilikom kontre, testirao sam te role bez korištenja baita i sve super. Fino nakon kontre zategnem kočnicu i udri. Sad kupujem nove Spro role bez baita.
Mnogi su jos uvek u zabludi da baitruner ima neke veze sa vatanjem sarana. Taj dodataka na masinici je izmisljen iz jedinog razloga da saran ne odvuce u vodu stap iz drzaca dok pecaros peca na nekoj tepsiji i da moze na miru da spava! U Dunavskim panjevima baitruner nema nikakvu funkciju i tamo se ili spava ili peca. Treceg nema...

@rogorez
Ne znam da li si gledao u Karpologiji, uvoze Okumu za Srbiju.
Imaš par zanimljivih modela.

Top Mix-e
Džabe ti sa ili bez ako ti šaran pobegne u granje ili se otkači.

rogorez

Goachild Hvala...Nisu imali ranije evo sad imaju Longbow 30...
TopMix ...To je i moje misljenje,samo sam cekao da neko stariji to napise... smiley033

kovaos

Citat: TopMix poslato 23 Jun 2011, 11:04:17

Ma odem i ja od štapova ali otpustim kočnicu pa nek on vuče koliko hoće. Kad se čovijek malo navikne sve ok.

djole kac

Na dobro se čovek brzo navikne  :ok:
I tata bi sine... :)

Ja se divim svakom ko uspeva da uhvati ozbiljnog recnog sarana u panjevima sa otpustenom spulnom ili kocnicom. Meni saran uvek bezi u panj, jako retko bezi iz panja na cistinu. Dovoljno mu je da savije stap dok ja zevam levo ili desno i dobije bar 1-2m fore i eto ga u panju. Pecao sam i ja nekad na tepsijama, sa finim priborom i imao i po 7-8 pecanja za nekoliko sati, al ne secam se da sam imao veceg od 3kg.

Mangup

i ja sam se dvoumio sa baitom ili bez i na kraju sam uzeo bez....jer ti kada pogledas ti mozes da otpustis spulnu bez baita i udaras kontru sa rukom na spulni i samo posle dotegnes kocnicu i udri...ali slazem se u svakom slucaju da su baitovi korisni ali i jedno i drugo ima svoje mane i prednosti tako da....ko sta voli nek izvoli :)
Zver udara kad srce spava!

dejan markic

Ja sam pre 3 godine koristio masinice sa baitranerom, desilo mi se skoro svakog drugog-treceg puta kad prebacujem sa slobodnog hoda tj baita na obican, masinica mi nekako zakocii i najlon mi ode na osovinu..Od tada vise ne koristim masinice sa baitom..Sad hebem li ga da li je to do masinice ili do mene ne znam ni ja.. Sad koga god pitam od mojih drugara sta misle o masinicama sa baitom, svi me odgovaraju..Kazu da je to dve masine u jednoj i da je bas zbog toga samim tim i masina slabija..Pre par nedelja sam kupio Okuma Distance Surf, i uradio sam QD. Pre toga sam imao Robinson Gamer, kad sam udarao kontru ja desnom rukom uhvatim i najlon i stap, levom rukom samo dotegnem kocnicu i to je to..Slazem se i ja da su baitovi korisni, ali mislim da oni nisu bas za panjeve(gde ja pecam), nego tamo gde je malo cistije. To je moje misljenje, verujem da ima dosta dobrih masinica sa baitom.Sto kaze mangup ''ko sta voli nek izvoli''.. :)

Misha

Predlazem da kada imate masinicu sa BR i kad odlazite u panjeve, prosto ne ukljucite BR . Baitrunner je jedna izuzetno korisna opcija na mashini !

djole kac

Ja opet savetujem ko peca blizu panjeva ( kao ja ove sezone i ranije ) da Uključi baitranere , stim da ih našteluje da Šaran teže izvlači.Pogotovo ako ima dosta Jake štapove ( kao ja ) pa ne vidi pipanje uopšte dok skroz ne savije do vode ( a manji Šarani , to nisu u stanju , pa dremaju na štapu ) .
Od 11 Šarana ja sam izgubio samo PRVOG zato što mi BR nije bio podešen i bio sam na drugom kraju čamca.

Uostalom u Galeriji ulova za 2011 su postavljene slike , pa izvolite .... smiley033 :bye:
I tata bi sine... :)

Mangup

Iskreno nikada se nece moci reci tacno da li je bolji baitruner ili ne jer svako osobno ima ili nema iskustvo...ili ko sta voli...naravno ne kazem ja da nije korisno ali svako ima svoj nacin pecanja i nasta je navikao pritom ..u nekim situacijama moze biti korisno kada oces da spavas...ali zasto si uopste dolazio na pecanje ako ces da spavas  :lol: :lol:
Zver udara kad srce spava!

bolje spavam u prirodi, eto zato

rulerus

Ako ides na duze kampanje mora malo i da se spava.

tomislav34

Citat: orka poslato 25 April 2011, 19:07:25
baitrunner..,u prevodu mamac koji se krece(trci),taj sistem je prvenstveno napravljen i izmesljen za pecanje grabljivica na zive mamce,i to je njegova prava namena..,a u medjuvremenu su i moderne sarandzije pronasle njegovu namenu,prvenstveno na stajacim vodama,dok je taj sistem na vecini reka prakticno neupotrebljiv,pogotovo onim sa brzim tokom.mislim da je njegovo koriscenje u pecanju sarana vise neka moda i pomodarstvo,nego stvarna potreba...
po meni samo komplikuje pecanje sarana,ali i pomaze onima koji pecaju sa rod podova,u smislu da im ne odnese ili prevrne ceo komplet,pogotovo nocu,kada ume i da se zaspi...
ja za njim nemam nikakvu potrebu,eventualno u pecanju grabljivica na zivi mamac...

S ovim se slažem!
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)