Baitrunner ili ne?

Započeo rulerus, 26 Februar 2011, 22:50:55

Koristite li baitrunner u ribolovu šarana?

Da
76 (73.1%)
Ne
28 (26.9%)

Ukupno glasova: 104

rulerus

Ja juce na savi cekao soma i da nisam imao bait ostao bih bez stapova. Magarac presao camcem preko najlona i pokupio ih, a vec sam mislio da je pao kapitalac. Sreca pa sam imao rezervnu spulnu sa najlonom.

varalicarac

Tada u tim situacijama bait zlata vredi. A sto rece kolega bolje da odnese u granje nego da mi ubaci ceo stap u vodu,mada najbolje je nijedno od ta dva.
Ah taj prelepi osecaj kada zapisti indikator.

Ajd da ispricam blam.Pre par godina napokon kupim i ja rod-pod,masine sa bait-ovima i brze bolje na Savu.Prvi put u zivotu pecam sa te "skalamerije"(do tada drzaci).Montirao sve sedim,blejim u stapove i divim se.U blejanju i zaspim.U neko doba nesto pisti,budim se po navici tek kad skocim na noge lagane i vec pored rod-a.Opet po navici hvatam se za stap i kontra da ga okrenem od krsa.I?I jbg kad se ne izvrnuh na ledja.Bait podignut,otpora nema a spulna  se i dalje vrti i vrti.Jbmti saran u krs a ja ostatak noci mrsim i odmrsujem m..a.Najlon se upetljao na masini u tri lepe.Neznam zasto sam vam ovo ispricao ali ne moze da skodi.  :lol:  smiley033

Hemingway

Kad smo vec kod toga Srdjane ...  :lol:  ... nisi jedini kome se to desilo  :takoje: ..
ima nas jos  :bye: :wink: :smiley:...  samo sam ja malo vise srece imao pa nije bilo krsa ..
otvorio preklopnik dok sam odmrsio potrajalo je sigurno 5 minuta ... a riba .. hm..  pa otisla :lol:
,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

kovaos

Kako vam se ovakve stvari ne bi događale prilikom kontre desnom rukom hvatajte štap a lijevom špulu, nakon toga kad osijetite ribu udri u borbu. Ovo sam vidio u "Korda Underwater State of the Art Carpfishing" (inače ovo preporučam da pogledaju svi šaranolovci), probao sam i nakon par ribolova mi je pod normalno da tako vučem.

Ja nekako ne razumem zasto bih morao da hvatam spulnu.Kod mene saran kad zvizne nema dileme da li je na sistemu.Slazem se za Kordu.Licno sam sve pregledao.

rulerus

Samo osetljivost baita treba podesiti a on se automatski iskljuci kad okrenes rucicu. E samo se u pocetku treba toga setiti kad zvekne u npr 2 nocu posle 2 dana cekanja i oko 1 kg snicli, cevapa i ostalog i bar pola gajbe piva. Prvo se zapitas sta pisti pa dok nadjes put do stapaaa .... A kordu preporucujem , narocito ovu iz 2010-e (druga slika).

Rule,upravo tako.Treba se setiti a ne znam gde mi pozadina(znam,znam sad ce neko da mi kaze uvek pozadi) a gde glava.

rulerus

Navikao sam da baitrunner isključujem malim prstom direktno na polugu pre izdizanja-kontre štapa. Možda zvuči neobično, ali u 99% situacija je efikasno.

Poteži!   :wink:

Hemingway

Ja sam od toga puta kako mi se bilo to desilo ... dobru pouku imao  :takoje: :takoje: :ok: .. i vise mi se nikada to nije desavalo  :no:  :lol:
,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "

djole kac

Ja sam jednom pre 10 tak godina zaboravio da okrenem ručicu , pa se naučio pameti i nikad više  :no:
I tata bi sine... :)

I ja brzo ucim ali samo na svojim greskama.

KoDar

Većina nas tako uči, a bogami ima nas i onih kojima se zna greška i ponovit (ne uvijek našom krivnjom).
Na poslu je vrijeme predugo - u ribolovu je vrijeme prekratko !
P.S. Vrijeme provedeno u ribolovu ne uračunava se u trajanje života!!! Pozzz iz Osijeka!!!

kovaos

Od kad sam pogledao Kordu shvatio sam da baitrunner nije potreban. Koristio sam dvije sezone role sa baitom i stalno hvatam ljevom rukom za špulu prilikom kontre, testirao sam te role bez korištenja baita i sve super. Fino nakon kontre zategnem kočnicu i udri. Sad kupujem nove Spro role bez baita.