Yum Swurm 4,75 inča

Započeo ibanezi, 04 Novembar 2015, 21:50:53

Pre nekoliko dana sam nabavio 2 pakovanja ovih varalica. Par dana pecam isklučivo njima da bih mogao da ih predstavim. Dakle, u pakovanju ima 7 komada. Cena pakovanja kod mene u Sr. Mitrovici je 380 RSD. Ja sam ih koristio na Texas montaži na sakrivenoj Worm udici zbog zahteva teškog terena, ali mogu da se primenjuju i na klasičnoj montaži sa džig udicom, kao i dropšot montaži. Urađena je od kvalitetne, baš mekane plastike koja u ruci prosto deluje nekako "ljigavo" baš kao i puž golać na koga me oblikom najviše asocira. Pozicija kačenja je zanimljiva. Montira se tako da dekorisana strana sa velikim okom (vidi se na slici) bude okrenuta prema dole i ribi koja sa dna gleda nagore bude uočljiva, dok je prema gore okrenuta strana u čistom sedef dekoru bez ijedne šare. Varalica pripada familiji silikonskih džerkbejtova. Pri ravnomernom povlačenju vijuga kao zmiuljica, a pri džigovanju radi repom gore-dole, onako lenjo baš kako bi radio puž golać koji bi zalutao u vodu. Što bi se reklo-za hladnog smuđa, a kome ni vreo ne može odoleti. Nema naravno izraženu vibraciju, pa je za uslove bistrije vode kakva je sad na Savi. Znači lovi dekorom i pokretima. Prekjuče ulovio 4kom, danas jednog, juče imao 2 nerealizovana udarca zbog ponesenog neadekvatnog štapa :grin: - ili mog neznanja :huh:. Opisao sam to u temi "Najčešće greške pri jigovanju". Slike ulova ovde neću postavljati jer su već na "Galerija ulova smuđa" i "Bio sam na pecanju", pa tamo vidite dokaz uspešnosti.

mrjr

Bio sam danas do PKVM-a i pogledao ovaj svurm,a uzeo sebi par kesica yum breakin shad.On se montira kao "halibut" montaža.Pljosnat je naime kao riba list.Za smudja,kao što se vidi iz priloženog dobar.To sam i očekivao. Smudj voli uske i duguljaste forme. Ples "umiruće ribe" za njega je neodoljiv.Oće i som da uzme, sigurno,iako voli jaču vibraciju.

ossa

Jel može u pkvm da se kupi?
Hej, haj baš nas brige...

mrjr

Samo kad se uplati preko sajta,koliko ja znam.Zovi ih ,možda može neka varijanta,...

ossa

Hej, haj baš nas brige...

Ispravka. Sad sam bio kod Škeneta. Yum Swurm nije 380rsd, pogrešno je istakao cenu kada sam kupovao. Prava cena je u S.M 550rsd. Po toj ceni sam uzeo poslednju kesicu. Doneo je iz Pkvm 3 kesice u 3 dekora. Neki dan sam kupio 2, a sad i ovu poslednju jer nikom nije palo na pamet da je kupi. Škene mi je rekao :Ko me J... kad sam...., ali prijatelj mi je. Dodaću mu 340rsd za prve dve kesice kada budem imao, a ne bude mi trebalo :lol:

mrjr

Peca li neko na ljigavog golaća, ili je samo Ibanezi dobijao smudjeve na njega