Zander silikonci

Započeo zander2, 14 Mart 2011, 17:49:01

Svaka cast na ulovima i prelepim slikama.. :tongue: smiley033
A posebno ti se zahvaljujem na iskrenom opisivanju varalice.
Uvek sam za to da se cuju i pozitivne i negativne kritike jedne varalice.Na tome ti se posebno zahvaljujem.
Puno pozdrava od Zandera (Lakija)

Moje cestitke,pravi izbor :ok:

zander2

Nije mi lako da ovo saopstim...ali moram.
Resio sam da prekinem sa proizvodnjom ovih shedova.
Zadnjh godina radim dva posla u isto vreme i preumoran sam.
Proizvodnju varalica sam u pocetku zamislio kao hobi,ali je preraslo u posao koji trazi puno vremena...kojeg nemam.
Svi koji su porucili varalice do sada bice ispostovani,kao i do sada.
Ulozio sam puno truda,vremena i novca u proizvodnju ali nije mi zao,bilo je lepo dok je trajalo.
Bilo bi lepo ako ima zainteresovanih za nastavak proizvodnje.
Sve ostalo na telefon ili pp.
Puno pozdrava od Zandera(Lakija).

juzba

Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

Ne odustaj Lazare, ako sad nemaš vremena za izradu silikonaca možda ćeš imati u budućnosti...

Lazare nemoj sada linčovaće me ovi moji smuđaroši! :(

zander2

Vidim ja da od prekida proizvodnje nece biti nista,a vidim da od spavanja i pecanja isto nece biti nista.
Ja sam osudjen da radim i to mi je izgleda sudbina. :veryangry:

paradizo

Ponekad mi je malo dosta.A ponekad mi je dosta malo

Vale

Lazo najbolji si shad od silikona izbacio,mislim na dvanaesticu neprevazidjen :thumbup: .Nadam se da ces se predomisliti,pa makar sacuvati opremu i krenuti ponovo kad smognes snage i vremena.Ljudino , gledam nesto kutije,ja samo tvoje silikonce i smukijeve gume najvise koristim. :takoje:

juzba

I meni ponestalo Zandera, a 12-icu nisam ni probao :sad:
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

zander2

Mnogo hvala kolege na savetima.
Razlog prodaje proizvodnje nije novac,nego nedostatak vremena.
Radim i posao farbara za koji sam vezan ugovorom...koji bas i nisam dobro procitao kad sam potpisivao.
Na poslu sam ponekad 10-12h na dan i onda mi je jako tesko da nastavim pravljenje varalica do kasno u noc i tako svaki dan.
A svakim danom su se porudbine povecavale i ja sam imao sve manje vremena za odmor,a o pecanju sam mogao samo da mastam.Sto je jos gore sad moram u inostranstvo na neko vreme,da zavrsim neke jahte,autobuse i ko zna sta jos.
Neki kazu,pa zaposli nekog.To sam probao sa jednim poznanikom i covek bio 2 dana i kad je mislio da sve zna poceo da se raspituje gde ce praviti kalupe,ali nisam ni ja sisao tatu...nije dobio neke vazne informacije oko sirovine... :lol: Svaki zanat ima svoje male, ali vazne sitnice... :mrgreen:  :wink:
Ponuda za preuzimanje proizvodnje ostaje jos neko vreme.
Ako nebude zainteresivanih,onda cu poslusati vase savete i praviti koliko mogu a kad istekne ugovor nastaviti sa ozbiljnom proizvodnjom.
Evo vec 2 meseca novi proizvod stoji u kuci i ceka da ugleda svetlost dana.
Shed od 10 cm.

Evo i kalupa za modele za shed od 10 i 12cm.

Vale

Nikad lepsi,pogledaj kako su lepi na sajmu

maverick

ajd spakuj 30 kom i na pp dogovorimo oko slanja, a da ih isprobam za slucaj da gasnes proizvodnju  smiley033

Glod

Lice prodaje pice
Ne, ne mislim na picerije, jer kaprićozu prodaje dovoljno šampinjona i šunke na lepo ispečenom testu. Naravno, i razumna cena a nerazumna veličina pice. Međutim, u restoranima hranu prodaje i dekoracija porcije. Svakako da sama ambalaža nije dovoljna, ali je veoma bitna. Naravno, i razumna cena a nerazumna količina mesa. Znaju to menadžeri pa kompanije znatna sredstva ulažu u marketing, dizajn i izgled pakovanja svojih proizvoda. U mega produkciji svega i svačega vaš artikal mora da privuče pažnju. Hipermarketi su najbolji primer, prošetajte između gondola pa pogledajte kakav je rat u načinu pakovanja i izgledu ambalaže. Ni u ribolovu nije ništa drugačije – sam kvalitet proizvoda nije dovoljan, stoga se čak i štapovi stavljaju u specijalne tube, sa laserski ugraviranim slovima na poklopcu. A neke mašinice i sa neoprenskom torbicim. Ali tek varalice!
Srbija je ,,mala Finska" kada se pominju varalice. Kod nas su brojni prozvođači svega, od metalnih leptira i kašika, preko plastičnih i drvenih voblera, do tzv. silikonskih varalica, tj. varalica od mekane plastike. I iskreno, bez patriotskog zanosa, može se reći da su mnogi proizvodi, po kvalitetu izrade i lovnosti, ravnopravni sa inostranim, a neki čak i bolji. Postoje sada već i brendovi, ali i mali, za većinu ribolovaca anonimni, široj pecaroškoj populaciji nepoznati proizvođači. Nepoznati iz samo jednog razloga – skoro ništa nisu učinili na polju marketinga, a još manje na ambalaži – na samom izgledu pakovanja svoje ubojite varalice. Jer, ma koliko bila ubojita, njena lovnost nije dovoljna da bi se postigla viša cena, ne može se skuplje prodavati jer ili nije uopšte, ili je joše, upakovana. Ako se sredstva ne ulože u marketing, dizajn i ambalažu od većeg biznisa nema ni govora.
Naravno, ima dosta ribolovaca koji ih ne prave zbog novaca – nego zbog zadovoljstva. Njihovim varalicama pecaju oni sami i poneki njihovi drugari. Često i ja...
zander-trofej
Na slikama su Zander silikonci, veoma lovni, koje pravi ribolovac kome to nije primarna delatnost. Iskreno se nadam da neće odustati i da će pročitati ovaj tekst, pa nastaviti proizvodnju, na obostrano zadovoljstvo i korist – i negovu i našu.
Onima kojima proizvodnja i prodaja nije primarni cilj, nego sporedna delatnost, zabava i hobi, ponekad naprave pravo malo čudo, ribolovno remek delo, koje razbija ribu. Ali je meni uvek žao što nisu bili ambiciozniji, jer lično znam nekoliko ribolovaca koji su pravili varalice samo za svoju dušu ali su postepeno postajali sve poznatiji i cenjeniji, tako da danas solidno žive samo od proizvodnje i prodaje svojih varalica – i na našem i na svetskom tržištu. Naravno, oni su svi odreda poradili na dizajnu, marketingu i pakovanju.
Kada sam nabavio prve Rapale uvek mi je bilo žao da ih povadim iz njihovih originalnih kutija i poređam u svoj ,,Plano" kofer, jer je svaka kutijica bila posebna, svaka serija drugačije obojena, u svakoj kutiji odštampano uputstvo. Ali kada ni to više nije bilo dovoljno, u kutiju su ubačene sjajne folije – mala ogledala. Naravno da niko od nas nije kupio Rapalu zbog ogledalca, ali iako nije bilo "životno" neophodno, očigledno da je bilo marketinški potrebno, jer Rapala nije firma koja baca novac - proizvodi na milione, pa i na ,,ogledalu" mogu biti značajne uštede. Stoga, razmislite o tome. Jer džabe imate najbolji futoški kupus, ako ga ne možete prodati po višoj ceni. A bez problema lošiji kupus skuplje prodaju neki koji čak i nisu iz Futoga, ali su glavice lepo upokavali i na kesi krupno odštampali: ,,Futoški"!
I na kraju, znajte: nije bitno ni samo da se upakuje - mnogi pakuju ali je važno i da se spakuje. Stoga kliknite i uverite se u moć pakovanja pa izaberite – ne budite Futožanin čak i ako ste iz Futoga.
Dragan Jovanov Glod
Tek nedavno sam dobio ove silikonce i oduševio se kvalitetom izrade! Pogledajte na fotografiji detalje. A moj drugar koji mi je nekoliko poklonio oduševljen je njihovom ekikasnošću. Lovi na Dunavu iz čamca i razbija.
Ovde na Vukovima sam saznao da ih pravi Lazar. Stoga: Lazo - nemoj odustati! Ali kako je sve na početku veliki trošak, batali i moj tekst, pakuj ih u obične patent kesice. A promociju imaš i ovde, i na mom sajtu, i...
Pa vozi dalje - svaki početak je težak, a naročito ovih kriznih godina. Ali ni kriza nije beskrajna...

paradizo

Ljudi,ne dajte mu da ode