Shimano Twin Power 2015

Započeo pikeman, 16 Januar 2015, 12:40:57

To je to..Ja sam podmetnuo tanji najlon,0,22mm.ali očigledno da i sa debljim nema problema.. :ok:

srdjanpn

Da ne bude da ga tupim,za masinu te klase i ne slaze nesto bogzna kako.

Hajde da kažem koju o Twinu 4000 pg posle nekih 6-7 izlazaka na vodu..Očekivao sam više od njega pa sam možda zato po malo razočaran..Gledajući prenos od 4,4-1 ovo bi trebao biti najjači Twin do sada,ali na žalost nije tako..Kao povećali su mu zupčanik pa je sada jači,pa onda hagane gear,body,G-free body,coreprotect i drugo su jedna obična šarena laža i presipanje iz šupljeg u prazno..Aspira 4000 fa koja nema ništa od pobrojanih noviteta,stara 10 godina je jača na ručici tj u vuči varalica od 15-35g gde se to najbolje i vidi..
Da ne govorim o sada starcima Twinu xt i F serije koji su zveri,što se tiče vučne snage u odnosu na ovog Twina..Da ne bude zabune,nije on loš,daleko od toga,i nije da nema snage,ali..Kupiš nešto novo i očekuješ da je to bolje,kvalitetnije i jače,kako ga reklamiraju,a u stvari nije.. :no:

Batica

Nisam hteo nista da pisem, a odpecao sa Twinom nekoliko dana u Milanovcu. Probao pre kupovine.
Za glave do 25g sve ostalo muka. Osecas kako se masinica muci.
Za jig sa obale, vobleri dobra i lepa.
Za camac nikako.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

SlavkoR

Od mene je otisao bez probe iako ne lovim iz camca, jednostavno mi na prvu nije legao. Od Shimana samo SW modeli za ozbiljan jig iz camca uz starije modele do serije FA.

Sent from my SM-A605FN using Tapatalk

Orkice  smiley033 zahvaljujem na objektivnom stavu , pošto je to jedini Twin ,koji me je zbog svog prenosa " kopao i svrbeo " da ga kupim , a znaš da ja obožavam Twinove i Twiniće  :cheesy: A i smorio sam se , čitajući kako "svaki cigo,konja koga je kupio hvali"  Zasto , još jednom  smiley033 , ipak si ti global moderator  :cheesy:
U suštini , to poređenje između Aspire 4000FA 4.6:1 , 325gr i Twina 15 4000PG 4,4:1 290 gr i ti imaš subjektivan osećaj na ručici da je Aspire jača  :shocked: i ogoljuje svu tu priču o "svemirskim materijalima " i smanjivanju kvaliteta na račun lakoće  :wink: Ili smo ,možda  mi, stari "metalci" odavno zastranili  :cheesy: Vidim da i ovaj Daiwin LT koncept brže završi na KP-u , nego što treba vremena da se pošteno izraubuje mašinica u pecanju  :cool:

I mene je "svrbeo" iz sličnih razloga..Jednostavno morao sam da ga uzmem.Pre kupovine sam ga dosta hvalio i mislio evo ga,ovo je možda i najbolji Twin do sada,ali šipak..Drži se ti tvojih starih Twinova i Aspire.,a imaš ih dosta.. :smiley:  Ovaj poslednji Twin je zasigurno dobar i kvalitetan i potrajaće i trajaće dugo, ako se koristi adekvatno,shodno njegovim mogućnostima,tu nema zbora,kao uostalom i svi Twinovi do sada..Snagu na ručici,tj vučnu snagu nema kao neki njegovi prethodnici,a meni je to najbitnija stvar kod mašinice.

Sale66

Ja sam planirao PG ali mi je naleteo povoljno C3000 i prezadovoljan sam...30 gr + shed laganica,meni za Savu vise ne treba  :thumbup:
Danas namotao Mega 8 Kastking 10 lb i malo otpecao....odlicna struna za malo para

Osećaj na ručici može biti i jeste prilično subjektivna stvar,kao i mnogo toga u ribolovu..Ne bih da licitaram sa težinama koliko može da vuče ,tj do koje težine je ta granica za lagodan ribolov jednih ili drugih vrsta varalica.Naravno da može da vuče i recimo glavinjaru od 50g..Probao sam sa njim i to..Može,vuče..
Ono što tvrdim je da Aspira 4000 fa nešto lakše vuče terete koje sam naveo u prethodnom postu..Nekako sada imam osećaj da sam ocrnio mašinicu,a mašina je dobra i nemam nameru da je prodajem,već da je koristim.Sada recimo da mi neko ponudi novu Aspiru,pre bi je uzeo nego Twina 15 ..
Što se tiče džigovanja nije isti otpor kada se sa štapom podigne džig i onda namota struna i kada se ravnomerno vuče u jakoj struji..I nije isto kada se to radi na 10-15m od čamca i kada se džiguje na 30-40m od čamca..Nisu isti otpori,pa tako mnogo toga zavisi od načina i stila pecanja kao i od varalica koje se vuku..Tu mislim na težine sa kojima se radi,pa tako dolazimo do toga da je nekome recimo 25g mnogo,a nekome i 35g malo..
U svakom slučaju Twin 2015 nije nikakvo čudo u odnosu na prethodnike..U nekim elementima je možda i bolji,ali u nekim i lošiji..Što se tiče postojanosti i dugotrajnosti,tu ćemo tek da vidimo kako će se pokazati..

Bravo ti ga bate za ova poredjenja , nekom jeste nekom nije .... kao da si mene pitao sta da napises  :clap2:

*orka je lepo opisao subjektivni doživljaj vučne snage neke mašinice a uz mnoge promenljive okolnosti koje sve utiču na to.
Jedino objektivno i verodostojno merilo bi bilo samo to ako bi bila izmerena potrebna sila na ručici za vuču nekog određenog tereta, naprimer 1kg.
Svojevremeno sam pokušao da za to smislim nekakav jednostavan merni postupak, ali bez uspeha. Nadam se da će jednoga dana već neko  drugi uspeti da reši taj problem.

Negde sigurno ima sema , precnik zupcanika broj zuba ....
Ko ima vremena sve moze da se uporedi.

Eto, danas mi se ukazala prilika da na Savi izbacam ovo novo Šimanovo "čudo". Dakle jedna lepa spravica. Od slatkovodnog brata se razlikuje po većem kućištu, oblika prve Xship serije, znatno većoj težini 350 : 280 grama i dužoj ručici sa okruglim knobom od tvrde eve u spoljnom karbonskom okviru. Iako sa visokim prenosom 6,2 : 1 odaje utisak sirove snage uz gladak, fin rad. Na žalost, u praksi nisam proverio, jer nisam imao uslove. Max glava koja je po ovakvoj Savi sa obale igrala neku ulogu je 21 gr, realni optimum i za daljinu i za dubinu i protok nekih 17 -18 gr sa SM keja. Tu glavu u sadejstvu sa CTS elite MG 56 gr ( prvi put sam pecao i sa ovim "našim" CTS-om, do sada nisam imao priliku) vukao je k'o da je nema, pa pretpostavljam da može mnogo više, zaista deluje brutalno snažno. Mašinica je nova, vlasništvo mog drugara Vlade Vujića.

Copetić

Nije baš novo to čudo, XD je došao nakon njega. Mislim da je ova serija twina iz istog godišta kad i stradici FK, 2015 valjda.

Pa dobro, za mene novo. I prvi u Mitrovici. Za HD ću se verovatno načekati da vidim kao i za ovaj što sam se načekao. Krivo mi što nisam malo zabacio Stelu SW 5000 koju je Vlada prvo kupio i nije bio zadovoljan. Nije mu lepo čučala na CTSu :sad: :rolleyes: :eek: pa je promenio posle samo par pecanja i sad zadovoljan kako mu TP leže na štap. Šta ja znam možda je stvarno bila prevelika.... :eek: :help: Ipak, on je moj drug i dobar čovek, tako da... :lol: