SHIMANO CI4 - Twin Power, Rarenium, Stradic (američko trziste)...

Započeo Milan 11080, 15 Februar 2011, 18:58:39

ossa

Hvala na iscrpnom odgovoru, meni treba za štap 2.7 t.b. 35g. Mislim da je ta 4000 malo veća no što mi treba, bez obzira na težinu... Ovde ima za 140 eur http://www.mur-tackle-shop.de/de/Shimano-Rarenium-Ci4-FA_1077.html
Hej, haj baš nas brige...

mrcak

Da cijena je manja od 140 eura, samo da ima netko da je za đabe donese.
Na štapu kojem sam ju namjenio (3,05 8-32 grama, 191 gram - Skeletor II), tri godine lovio sam na Spro Red Arc 10300. Rolu sam toliko izvrtio da sam nedavno promjenio ležaj na vodilici i radi savršeno. I bila mi je za taj ribolov sasvim dobra. Bolja mi vjerojatno nije ni trebala.
Međutim, ko mala djeca, radujemo se novim igračkama.
I ja mislim da bi veličina 3000 bila sasvim dobra, ako ne i bolja i za tvoj štap, a i za moj. Razlika u veličini je vidljiva ali ipak nije preglomazna. Međutim 3000 je taman.
Za specifičan ribolov na velikim daljinama "povukli" me drugi sa stranih sajtova da uzmem veličinu 4000.
Zapravo dosta njih kaže: "za istu težinu bacanja štapa, za štap do 8,6 stopa veličina 2500 ili 3000, za duži 4000". Šta ćeš kad smo povodljivi.

Mangup

Evo da udarimo jedan refresh ovde, nabavio i ja jedan ci4, mala slatka Ultegra 14000. Masina je estetski jako lepo uradjena, prosto sam se zaljubio na prvi pogled. Na nju je namotano jedno 200 metara najlona ne znam koje debljina a zatim 300 i kusur metara konca 50lb tako spremna teska je 605 grama po mojoj vagici. Konac slaze perfektno u obliku kupice na gore, ima varke da lete ihaaj.  :lol: Jednostavno receno bolest  :lol: :takoje:
evo malo fotografija moje lepotice. Poseduje quick drag sistem, sto znaci da na jedan pun okret automatski dosta steze dril.

Zver udara kad srce spava!

Modeli za 2017. godinu...

Shimano Complex CI4+

Shimano Sephia CI4+

Merkao sam masinu, merkao, konsultovao se ovde, i na kraju posle Pex-ove preporuke kupio Rarenium 4000 FA. Masinu sam jurio za bolonjez od 6m za neka pecanja na Drini i za match stap od 4.5m koji imam.
Uslov koji sam postavljao je bio da ne bude teza od 300gr, da bude iz neke srednje visoke klase i da obavezno ima dve iste alu spulne.
Tako kupim ovaj Rarenium.
Posto meni djavo ne da mira, i gledam seme po sto puta, uporedjujem seme raznih modela ovaj rarenium je zadovoljio ono sto sam trazio. Platio sam je 145 evra.
Cim je stigla sam je otvorio, morao sam da zavirim unutra.
Slike sam vec kacio u temi "Danas sam kupio" pa necu ponovo. Sklop je veoma precizan i masina veoma, veoma glatko radi, ima odlican dril, slaze fantasticno, rucica se uvrce u pogonski.
Ono sto sam video kao malu zamerku je to sto sa donje strane pinjona nema lezaj nego stoji u plasticnoj/teflonskoj cauri koja nije kao lezaj.
Posto sam lezaj kupio po dimenzijama lezaja koje Shimano stavlja na masine koje ga na tom mestu imaju, zajebao sam se, odmah cu da kazem da znate, nemoguce je na to mesto umesto te piksne postaviti lezaj. Nemoguce, jednostavno nema mesta gde bi lezaj stajao, nije predvidjeno. Sad imam lezaj viska.  :cheesy:
Masini sam dodao malo masti i sklopio je, prede, jednostavno prede, radi fantasticno.
Na jednoj spulni je SG Finezze 150m, sa podloskom da spulna bude puna i to je za pecanje fiksnim plovkom a na drugoj je Tubertini Gorilla Feeder 350m 0.15mm, isto sa podloskom da bi spulna bila puna, za match stap i za vegler plovke.
Kuciste i rotor su od tog nekog CI4 i iako je to zaista lako kao pero, veoma je jako, ne mrda, ne zvace, debelih je zidova, rotor je kao pero sto je vazno iz zbog okretanja sklopa. Masa joj je 260gr, prenos 4.8:1.
Po meni, odlicna masina, zaista odlicna.

Razmisljao sam i o Rareniumu 4000 FB koji je otpao zbog toga sto nema rezervnu spulnu a meni je bila preko potrebna. Kome ne treba mozda je bolje da uzme njega, on fabricki ima lezaj sa donje strane pinjona sto je za mene plus.

Meci

Rarenium ili stradic za varalicu i koja velicina?A da moze izdrzi i nalet nekog soma

Najbolje bi po meni bilo ako moze da nadjes Rarenium 5000 FA, kada se pogleda sema vidi se zbog cega je to tako. Velicina nije ista kao 4000 nego je veci kompletno a mase 300gr sto je vrh. Ali to je gotovo nemoguca misaja pa gledaj 4000. Ima nekoliko postova iznad ista dilema kolege Vladimira, za koju god da se odlucis pogresiti neces. Imao sam rarenium 4000 FA, strasna makina, plovkaros sam pa sam je prodao jer sam uzeo odlican novac a bila mi je prevelika.

Nema tu nekih inovacija, sve je vec vidjeno ali je MgS ono sto je izdvaja od ostalih... Prelepa je.