Shimano šarandžijski štapovi

Započeo pikeman, 29 Maj 2009, 17:27:34

Da li neko koristi Shimano štapove za ribolov šarana? smiley157

Tribal deluje veoma kvalitetno - a i cena je jaka.  :cheesy:

Tu su i Aerocast, Speedmaster, Beastmaster, Hyperloop...

Panonski Mornar

To su sve dvodjelni i trodjelni štapovi vrlo visoke kvalitete koliko znam koriste ih šaranaši na mirnim vodama na otvorenim vodama  :no: ja lično ne jer su jako nezahvalni traže izuzetnu pažnju u svakom pogledu uz njih idu posebni nosači rod-podovi koji na Dunavu nemaju šta tražit ali da bi ih volio imat  :takoje:
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.
Ali kada svane vetri s reke zacvile. Znam, to tuže vodene vile, Dunav sedef odranja. Đ Balašević

maverick

ja imam dva speed mastera, dvodijelni, meni odlicni, mada nisam ni imao neke druge osim njih..

baćko

Kada smo već kod šimana, da li neko ima ili možda zna  gde može da se kupi  šimano karavel (kineski šimano) od 3m po mogućstvu crvene boje.  smiley033

nesa69

pikeman: ja ih nemam ali sam probao neke od drugara. Catana je sa nižom cenom ali je dobar štap, tribal je vrh vrhova, po meni profi štap, takmičarski. Meni se najviše dopao beast master 12 inča od 3 libre, jak ko zemlja, čim se obezbede finansije kupujem. Ne slažem se da nisu za reku i čamac, jedini problem može da bude dužina od 3,6 metara ako ti je drvo iznad glave, meni su močuge stojale na svemu živom dok nisam uzeo rod pod (imam neke spro), možda važi to mišljenje jer su karbonci i da oće da stradaju od udarca o metal ili nešto drugo, mada ja nisam čuo da je nekom pukao.
Imaš i CHUB, mislim da je outkast u tom cenovnom rangu, možda još bolji izbor za šaranski štap.

zoki80

Ja koristim Pro Logic i prezadovoljan sam. 3.6m 3.25 lb

ja trenutno koristim chub outcast 3.60 3ib,i to na savi iz camca,do skoro sam pecao trometrasima jer sam mislio da duzi stapovi nisu za camac,medjutim grdno sam se zaebao,ne samo da mogu iz camca nego sam spadanja sa udice sveo na minimum,cak 0%,jer parabolican stap na blizu nedozvoljava cepanje ribe,a i kontrola ribe je bolja kao i sa obale,samo mora dugacak saranski meredov i nema problema.inace chub outcast je fenomenalan.od shimana sam koristio jedino seriju alivio,zadivljujuce kolko solidni stapovi u odnosu na cenu od 50e,za akanje po dunavu i savi odlicni. :wink:

Momir

ja gledam da uzmem 4 stapa za smudja i stuku na balerinu,a mozda cak i za sarana. Pecam na dunavu iz camca i na dubinjaka pecam mozda 5 puta godisnje. Razmisljam da uzmem neki beast master od 2.70 do 3.00 m....ima neko neki predlog?
Nothing makes a fish bigger than almost being caught.

STUKOLOVAC

pogledaj ovo sto damjan pominje chub outkast,ja sam ih gledao na njegovu preporuku odlicni su,beast masteri takodje a ako ti se ne daje neka lova jer retko pecas na ovaj nacin onda svakako shimano alivio,videces odlicni su!  :ok:

maverick

danas sam gledao te alivio i za tu cijenu su vise nego odlicni

STUKOLOVAC

...a tek sta mogu da izdrze  :tongue:...iznenadices se!  :thumbup: najbolji odnos cena/kvalitet za kupiti  :ok:
ja imam jedan koristim ga kao neku univerzalnu dubinku,dusu mu vadim nista mu ne mogu sve trpi  smiley001

gde sad u bg mogu da se nadju alivio carp stapovi. :question: