DUNAVE, MOJE MORE... => Dunavska birtija => Ribolovačke priče => Temu započeo: Petronije poslato 20 Septembar 2013, 19:22:36

Naslov: Vađenje udice iz tela
Poruka od: Petronije poslato 20 Septembar 2013, 19:22:36
Ako vam se desi nemila situacija da znate kako da se izbavite.

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcontent.artofmanliness.com%2Fuploads%2F%2F2012%2F09%2FFish-Hook-2.jpg&hash=c99b50c44e797dd3897ed415b546e640f8435e06)
Poruka od: djmisha77 poslato 21 Septembar 2013, 11:01:06
Zapnem za neku travu na obali i naravno mrzi me da podignem dupe iz stolice. Cimnem i samo osetim pec, ko komarac da me opalio na kolenu. Viri samo usica i najlon :o Probam drugu metodu sa slike, ali to je moja noga a ne 'tvoja'. Oci ispadaju kad sam probao da je proguram da izadje vrh. Odlucim varijantu 1 sa slike. Brojim do 3 a na dva cupam :o:o:o:o:-X:-X:-X
Verujem da je nas mnogo imalo jos ovako lepih trenutaka na vodi...:-X

Poruka od: Olovo poslato 21 Septembar 2013, 11:13:05
Do pre par god nedavno sam čupao kako i uđe , boli- kida-čupa obrve , a ja nervozan pa lakše ide.
Poruka od: Pecaros poslato 21 Septembar 2013, 12:16:38
Za drugu metodu znam i kad god sam pokusao sto kaze djmisa nije to tvoja koza nego moja  :cheesy:
Na kraju sam cupao po prvoj ili nekoga zamolim da on to uradi
Poruka od: Zoran poslato 21 Septembar 2013, 12:42:51
Srećom, do sada nisam imao tu ''sreću'' da me to snađe, ali bio je jednom jedan kolega pored mene, baš lepo naboden krupnom čamparom u dlan. Nismo mu pomagali ništa drugo do da se spakuje što lakše i požuri do hitne. Zdravo je dreko  :lol: , pa smo kao fol spremili panjče i sekiricu da mu pomognemo. U momentu je zanemeo. Mislim da bismo, u tom slučaju, primenom neke od gore navedenih metoda samo pogoršali stvar.
Poruka od: DakiNS poslato 21 Septembar 2013, 12:46:39
Varaličareći jednom prilikom uhvatim manjeg protfiša sa pačetom br 3. Nisam prihvatao meredovom nego krenem rukom, utom se prota ritne spade sa troke i dva kraja troke se zabodu u kažiprst i srednji prst. Tako sam ( iako bez desne ruke :eek:)Odsidrio se , upalio čamac i vozio do sinovog kluba gde sam cvikcangama odsekao oba kraja troke i pravac hitna (udice male pa je premalo virilo iz prstiju za bilo koji način vađenja smiley255
Poruka od: juzba poslato 21 Septembar 2013, 13:44:47
prije mjesec dana sam imao "sreće" da me u jednom pecanju, dva puta trokuka zahakla, prvi puta je bila šestica i završila u zglobu kažiprsta, još se riba rita na drugoj na vobleru a nakon sat-dva manja osmica iznad koljena........stisnuo zube, uzeo kliješta i isčupao, jest da me zglob bolio još pet dana al ništa nije pošlo po zlu
Poruka od: tićo poslato 23 Septembar 2013, 09:23:38
Ja sam ove godine vadio trokraku od leptira iz nosa, uhvatio štuku da je otkačim ona se ritne i meni trokraka pravo u nos, kuku lele koji bol, ali kolega imao klješta isto tako kontra na drugu stranu seci, poli malo rakijom i teraj.
Poruka od: Rakin poslato 23 Septembar 2013, 11:24:47
Dok sam se još bavio varaličarenjem imao sam "sreću"da prilikom vađenja smuđa bez meredova koji nikad nisam koristio zakucam sebi trokraku sa voblera pravo u desni palac i kao za baksuz probijem tetivu.Možete samo zamisliti koilko mi je vremena trebalo da otkačim ribu a potom i sebe.Probao bi ja drugu varijantu ali nisam imao sečice nego malo po malo čupaj cimaj i na kraju ja slobodan a palac posle par minuta kao babura.Posle toga obavezan deo pribora klešta i na sreću više mi nisu trebala.
Poruka od: Olovo poslato 23 Septembar 2013, 12:13:36

Sa voblerima je malo zeznutije..onomad kasuage mi se prilepile od uva preko brade ....bilo je-- trči do prvog retovizora. :rlol:
Poruka od: knezevic76 poslato 23 Septembar 2013, 13:41:40
 a tetanus, jel neko išao da primi tetanus!?Pru tom ne mislim na zalivanje rakijom:-)
Poruka od: Petronije poslato 23 Septembar 2013, 14:18:32
Prvo bi trebalo ranu isprati hidrogenom. Hidrogen reaguje sa kiseonikom u krvi i stvara one 'mehuriće' te tako čisti ranu. Ko zna da li je ostao neki delić mamca (ili ribe) na udici pa samim tim i u rani. Tek posle pribeći standardnim metodama dezinfekcije  - rakijom, votkom, vinjakom,  prvo oralna primena pa onda lokalna  :wink:
Poruka od: Olovo poslato 23 Septembar 2013, 19:40:55
..neprimaš vakcinu svaki put kad se ogrebeš o rđav exer..posle gore navedene dezinfekcije ..preporučujem flogocid mast.
Utrljava se 2-3 dana ..očisti sve.
Poruka od: damjan poslato 23 Septembar 2013, 22:26:11
 Pre par godina kolega koji je pecao sa ćaletom u čamcu pri zabacivanju šaranskog sistema sa hranilicom težine i preko 200 gr sa debelom germinom,mog ćaleta debelom šarankom zakači za nos,ali tako da je udica ušla kroz nozdrvu i zabila se u hrskavicu. Nije moglo nazad nikako,nema šanse,a da probijaš napred boli čoveka naopako. Šta ćemo-seci podvez i u hitnu,ali prvo svratimo do kuće i uzmemo sečice. U hitnoj kada su videli nasta terevenka,svi doktori i sestre su došli to da vide i valjaju se od smeha,udica u nosu,struna sa udice visi. Ja im odmah rekoh proceduru kako jedino može da se izvadi i nudim im sečice,ali me isteraše vani,kad posle desetak minuta dežurni lekar izlazi i traži mi one sečice i na jedini moguć način izvade udicu proteravši je napred i odsekoše vrh i vratiše nazad kao na slici gore.

Prošle god upecam šarka od tu 5-6kg po mraku i po navici uvek ga u meredovovu koji ne vadim iz vode otkačinjem,međutim udica ga nekako prošnjirala pa skoro cela izašla van i u pokušaju da ga nekako otkačim šaran trgne glavom i meni se kroz desni kažiprst udica zabije pod nokat,jojj ljudi što to boliii !!! Neće udica nazad,a šarko kao lud cima glavom,otima se,voda je sva bila crvena,ali od moje krvi. Tu sam video kako je ribi kada se zakači na udicu  :rolleyes: .  Šta ću,gde ću,uhavtio šarana pod škrge nebih li ga umirio,ne znam kako da udicu izčupam kada je u isto vreme i u šaranovim ustima i u mom prstu,iskreno razmišljao sam i da šaranu odsečem glavu,ma od bola ne znam šta ću. Sreća i za šarana i za mene u jednom trenutku je udica nekako izašla iz prsta,valjda je napravila toliku ranu da je izašla nazad.
Poruka od: ellesar poslato 24 Septembar 2013, 07:57:02
Citat: knezevic76 poslato 23 Septembar 2013, 13:41:40

Tetanus primas odmah, posle 3 meseca jos jedan i onda jos jedan posle godinu dana i onda si miran 10 godina do ceo zivot.
Poruka od: Petronije poslato 24 Septembar 2013, 09:00:35
Nemooj misliti da ti da solim pamet ali Tetanus je oboljenje a Tetalpan i Tetabulin su lekovi u vaklcini koja se koristi protiv njega ali se u žargonu kaže ''tetanus''.
Poruka od: ellesar poslato 24 Septembar 2013, 10:49:22
 :takoje:  ali cak i u medicinskim ustanovama kazu tetanus, ili antitetanus :smiley:
Poruka od: TopMix poslato 24 Maj 2015, 14:08:25
U subotu u svanuce namestiom se sa camcem na poziciju (Tisa), vidim riba pocinje da se kupa, opredelim se za ssr 9, prvi zabacaj i ... tras, lep bucov, oko kile. Prihvatim ga sa rukom, da ga sto pre skinem i pustim, jer, ciljao sam smudja. Ko velim, sta ce mi lip grip, sad cu ja to ocas... I naravno, kako to vec ide kad se zuri, bucov se ritne, isklizne mi iz ruke, a kako je bio zakacen samo za donju troku, jedan kraj gornje troke zarije mi se direkt u palac desne ruke, onako duboko, u meso, tacno tamo gde se nalaze otisci. Pri tom bucov, normalno, nastavlja da se dzilita... smiley038
Aj sto boli u p.m. (zbog slucajnih somova dok pecam smudja, skoro na svim voblerima sam stavio ownerke, one 4x strong, ostre ko djavo, a deeeebeeele), al sad mi je i desna ruka skoro neupotrebljiva, jbg...
Da skratim, nekako otkacim bucova i otkacim kopcu... di cu sta cu, kao probam sa kljestima da odfikarim udicu pa cu kao sam ... ocu qr moj. Nekako se odlengerisem , vratim se u kamp, pa u kola i pravac na urgentno (prvi put mi se to desilo, al brzo sam skontao da se s tim ne treba za.ebavati)  Posle 50km i skoro dva sata sa udicom u palcu i sa sve varalicom u ruci, lekar je to odradio majstorski, srecom sa lokalnom anestezijom, i na kraju bez usivanja... hvala mu  smiley033 Usput dobijem i dva tetanusa, "pohvalim se" se kuci zeni i ... naravno, nazad na Tisu i na pecanje  :lol:
Posle podne napipam smudja u cugu, na muvanje, par komada u meri i jos nesto pustenih, a po mraku se vratim na jutrosnju lokaciju i prevarim jos dva komada na voblera, 1,60kg i 2.20kg...
Eto, da vas vise ne gnjavim, pa da preporucim pocetnicima da razmisle o ovom slucaju, a boga mi i iskusne ribolovce... Peca se rutinski, al trenutak nepaznje i ...Djavo nikad ne spava!  :bye:
Poruka od: mongoose poslato 24 Maj 2015, 17:08:52
Meni se isto tako troka pre neku nedelju zakovala u palac. Isekao je skoro skroz, ostavio je taman da mogu klestima da je iscupam, i lagano, vrteo, vrteo, cimao, jedva sam izvadio kontra kuku, oci su mi ispale. Uzas kako boli, da ne poverujes koliko covek ima debelu i zilavu kozu.
Poruka od: Milan berkut poslato 24 Maj 2015, 18:58:49
 smiley194 c c c  . . . eeeeee dobri moji, kad vam se to desi treći put . . . tfuj tfuj tfuj daleko bilo . . . al' eto kad se desi . . . samo ćete sebi kaz'ti besno - KONJU JEDAN MATORI  :veryangry:. . . i vadićete udicu k'o iz tudjeg mesa  smiley247
Poruka od: TopMix poslato 24 Maj 2015, 19:31:55
Milane, bas sam duboko dobio troku u palac i nisam hteo da se zezam u sopstvenoj reziji, najpre zbog mogucnosti da dodje do infekcije. Na kraju,  ipak sam dobio zastitnu inekciju i to puta dva... jes da me je to "kostalo" stotinak km, al uspeo sam da otpecam vikend  :tongue: Osecam se "sugavo" ponedeljkom ako ne otpecam vikendom...
Poruka od: srce poslato 24 Maj 2015, 22:13:42
... jako bitno je , da onaj koji cupa udicu kljestima to uspe da uradi iz prvog puta ...
Poruka od: bulmil poslato 26 Maj 2015, 21:55:27
Ma i nije hehe,samo da onaj sa udicom u prstu ne gleda dok radiš:-D
Poruka od: Draško poslato 27 Maj 2015, 10:25:44
Ja sam trokuku imao jednom prilikom u jagodici kažiprsta, veoma traumatično iskustvo. Rođak je čupao kliještima, bilo je jaukanja naglas.
Poruka od: slob poslato 27 Maj 2015, 11:39:56
I pored dugog ribolovačkog staža, na sreću, nikad mi se nije desila ta nevolja sa udicom.
Više puta sam čitao o tome i vidim da se stvar završava ili kod hirurga ili uz pomoć kolege ili uz samopomoć, a pri tom obavezno uz jaukanja ili urlike. Nije lako.

Viđao sam na netu i razne tehnike vađenja udice. Pored naglog trzaja pa šta bude, jedna od njih je i totalno probadanje kako bi jezičak udice izvirio bilo gde pa tako mogao klještima da se odseče i zatim lako izvadio ostatak udice bez jezička. Ali ovo ne može baš uvek da se izvede. I zato mi pada na pamet to da ipak možda postoji neka specijalna spravica za vađenje udice. Ako ne postoji trebalo bi je izmisliti. Slično kao razne spravice za vađenje udice iz ždrela ribe koja ju je duboko progutala. Naravno nije to baš isto jer kod ribe postoji širi otvor kroz usta za pristup udici, pa treba nešto što je prilagođeno baš ubodu udice u deblje meso.
Kako to rade hirurzi a bez sečenja skalpelom?
Poruka od: Ivan18 poslato 07 Februar 2016, 23:43:44
Da se i ja pohvalim da sam upecao kapitalca,  odem na pecanje,   pre par dana,  pecam na dzak skobalja na savi i imam bovu od stiropora kroz koju prolazi najlon 1mm i zavezana trokraka udica da se zabode u bovu na vrhu. I tako ti ja provucem  najlon  kroz bovu zavezem udicu i da zategnem najlon da se udica zabode i ja zatezi da se udica lepo zapode i u jednom trenutku samo oseti po ruci kao da me nesto udari odmah sam znao sta je,  koliko sam vukao udica je proletela kroz stiropor i zabola mi se u ruku.  Sve sam slikao pa da vam bude jasnije,  inace  sam sam bio na vodi, tako da sam morao sam da budem svoj hirurg

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fuploads.tapatalk-cdn.com%2F20160207%2F28179d6e66f61e3d484c15c13be9dccc.jpg&hash=2ef96e9d31884124f5bf4458b8c59af1699f5683)

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fuploads.tapatalk-cdn.com%2F20160207%2F2963497472fcbd4f25956ea2aab38349.jpg&hash=f3a2d0e7ec923a3eb833da13e1450298919a470c)

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fuploads.tapatalk-cdn.com%2F20160207%2Fdc7fd84f0819017a5a721658c54d750f.jpg&hash=044ae1e4ed7d983ea885dabb0606526c29cac2c6)
Poruka od: vlajko975 poslato 08 Februar 2016, 03:47:13
Da li si primetio kako se tesko kida ljudska koza?
Poruka od: NSBucov poslato 08 Februar 2016, 07:05:20
Pogotovo kad moraš sve sam. Tegli se kao guma ali nikako da prođe vrh udice
Poruka od: Ivanb87 poslato 08 Februar 2016, 09:30:48
Sa kakvim kljestima si isekao udicu? Nikad mi se nije desilo ali bolje biti spreman..

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока

Poruka od: bulmil poslato 08 Februar 2016, 10:03:17
Sreca bese nerdjava i tanka udica

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока
Poruka od: Ivan18 poslato 08 Februar 2016, 12:19:02
Dobrih pola sata sam se borio da probijem kozu, vidim vrh udice ispod koze ali nikako da probodem, inace udica je tupa kao dupe kad je ovako pipnes prstima, al se zabode ko od sale. Imao sam obicna mala kljesta u torbi, motocangle. I sto kazu kao pritisnes udicu i cimnes nazad, po meni je to suludo, prvo sam to probao da sam povukao tako  ostalo bi parce mesa na udici 100% . Iskreno nije me ni bolelo kad sam vadio neato puno, boli sam kad treba kozu da probodes, ali nije strasan bol, moze da se izdrzi. Udica je bila katastrofa, rdje bola kile na njoj  :rolleyes:
Poruka od: pkv-pecaroš poslato 08 Februar 2016, 13:08:15
 mora biti i sistema na jutubeu kako se vadi udica sa strunom,kakvo probadanje na sasvim drugu stranu,time samo kidaš tkivo u ovom slučaju prsta koje nije bilo oštećeno. Udica se vraća putem kojim je i došla.potražite i ima puno jednostavnijih i bezbolnijih načina a ne ovaj Rambo sisitem :no:
Poruka od: Ivan18 poslato 08 Februar 2016, 14:02:49
Prisustvovao sam par vadjenja udica, a inace komsija mi radi u hitnoj, on mi prica da ne zna vise koliko je imao slucajeva vadjenja udice, i svaki je izveo na ovaj nacin. Ovi sto pokazuju na youtubeu, da li si video da neko izabere udicu za soma da zabada sam sebi da pokazuju, znas kad bi je tako izvadio nikad. I oni to zabadaju sami, on zabode i ne pomera udicu vise samo je pritsne na dole za vrat, zakaci strunu i cimne iz sve snage, njemu podje za rukom zato sto se udica nije pomerala u mesu i nije ona kontra uspela da se zakaci. A u stvarnom, mislim slucajnom zabadanju udice, kada ti se udica zabode neces ruku drzati mirnu sigurno, mahinalno ces povuci ruku ka sebi ili na neku stranu, to je normalno, kad te komarac ujede trgnes se i kazes mamu ti j... A zamisli sta bi radio da ti se udica zabode cimnuo bi ruku kao da te je roj komaraca iizujedao. I pri tom cimnu ne da se udica zabode i ona kontra, nema sanse tako da je izvadis. Nekad iz ribinih usta nmgu da izvadim udicu kako se zabola a kamoli iz ruke.
Poruka od: Milan.M poslato 08 Februar 2016, 14:22:00
Tesko je izvaditi pogotovo iz svoje, steta sto si bio sam da je bio jos neko sa tobom ko ima dobar zeludac bilo bi ti mnogo lakse, ja cu pre da se odlucim da mi neko to cimne jednu sekundu (to tesko mozes sam) nego da mi kljucka pola sata po malo, da se znojim, trnim...Ali sta ces bio si sam, pa sto nisi zvao nekoga da doje da pomogne.

Spojene poruke: 08 Februar 2016, 14:22:56

I jos nesto ipak ti idi kod lekara za tetanus, nema nista strokavije od udice i to rdjave.
Poruka od: Ivan18 poslato 08 Februar 2016, 14:33:57
Primio sam isti dan tetanus, naravno posle zavrsenog pecanja  :cheesy: Ma kakvi da zovem, ne bi dao nikom da pipneudicu, kad bi mi cimnuo ja bi ga udario..haha Nije mi prvi put da mi se zabada, ali bile su manje udice 12, 14, to ne ososetis. Bice jos zabadanja .
Poruka od: pkv-pecaroš poslato 08 Februar 2016, 17:18:25
 Ne bi ja to mogao sebi čačkati ni sa lokalnom anestezijom a ne bi mi ni netko drugi vadio udicu dok mi ruka ne bi od injekcije utrnula do ramena. Šivali su mi prste na ruci bez anestezije pošto je bilo po šav-dva i dlanu ruke ali sam sebi da vadim udicu iz ruke nema šanse :no:
Poruka od: Ivan18 poslato 08 Februar 2016, 17:40:41
Neko ima stomak za to neko ne  :cheesy:
Poruka od: Ivanb87 poslato 21 Avgust 2016, 07:32:19
Citat: Ivanb87 poslato 08 Februar 2016, 09:30:48

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fuploads.tapatalk-cdn.com%2F20160821%2F72c2c71614d56c413d5bced515e70716.jpg&hash=a67ecd831b0651c62496c4cbbd7ac7200b052d7b)

Samog sebe sam izbaksuzirao. Bio je mrak, ulovio sam smudja (porcijas), ali kad sam ga uhvatio, ritnuo se, i zabola mi se udica.
Metoda br 2, provukao kroz, pa sekao vrh i kukicu.l
Uopste nije bilo zanimljivo.
Idem kasnije da mi daju tetanus za svaki slucaj.

Poruka od: tiki61 poslato 21 Avgust 2016, 11:42:14
Znaci, osim smudja upecao si i soma - kapitalca!  :lol:
Poruka od: Milan.M poslato 03 Oktobar 2016, 10:35:23

(https://s14.postimg.cc/v4w15dkwh/IMG_20161002_130126.jpg) (https://postimg.cc/image/ze0r7jo5p/)
Nisam imao meredov, spade sa udice, a udica "8 u kaziprst (obrati paznju kod skrgi i fider gumu u ruci), smejem se a plakao bi, i 1.350 kg, moj rekord koji sam "krvavo" platio :cheesy: Sam svoj doktor, posto drugaru nije bas bilo najbolje...
Poruka od: pkv-pecaroš poslato 03 Oktobar 2016, 11:43:25
 Negdje prije sam pisao da ja to ne bih mogao sam sebi vaditi i uzadnjih mjesec-mjesec i pol sam si dva puta zabio voblera u prst..a druga trokuka u meredovu pa ajde sad to izreži a moram sve lijevom rukom kad je  u desnoj vobler. Kad nema nikoga u okolini bome mogao sam i sam. Navikne se čovjek al nije baš da bi nekom poželio :lol:
Poruka od: Milan.M poslato 03 Oktobar 2016, 11:51:28
Ova je morala nazad, napred mi je bio nokat, a kako sam se upecao neznam ni sam. Stap sam stavio pored sebe na stolicu, i krenuo sav srecan sto sam upecao ovoliku ribu da je vadim sa udice i taman sam joj skinuo ona se pracnu kao luda i ispade mi na zemlju, a ja da li sam krenuo mahinalno rukom za njom ili mi je ona to nabila kad se ritala, nemam pojma, ali znam da sam je nabio bas dobro, slabo se tu vidi na slici, a da secem udicu nista mi nebih pomoglo. Najsmesnije, nemoze drugar da mi pomogne, hoce da padne u nesvest, nemamo rakije ili alkohola, ja mu kazem uzmi kola i idi tu u selo u prodavnicu kupi neku rakiju, a on kaze ja bi pre pivo ako vec castis... :cheesy: Da sam imao jos jednu ruku otkinuo bi mu glavu :cheesy:
Poruka od: Allex poslato 28 Mart 2017, 21:31:44
Danas na pecanju drugaru se zabode udica do pola u domali prst ruke...Nekako se spetljao pri zabacivanju plovka,zategao najlon i udica ko pracka u prst... Udica mala ali usla do pola,jos glista na njoj I koliko god vukao da izvadi ni makac jos pocelo da boli..ajde reko ka napred, da probijemo pa da je secemo,u tom smeru jos gore boli i do drugog kraja ima ihahaj... Stisni zube,klesta u ruke i čupaj..bilo malo vise krvi ali prst ce preziveti valjda
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170328/a5ac228db13e7ace09922afab7133147.jpg)
Poruka od: Milan.M poslato 28 Mart 2017, 23:16:41
Samo lepo udahnes i zadrzis vazduh, zazmuris, stisnes zube i cimnes nazad kao da je tudje, kad izadje posle se deri i kukaj koliko hoces :cheesy: nema tu mnogo filozofije.
Poruka od: Isa poslato 17 April 2018, 13:51:05
Evo jedna sveza, upravo sam u cekaonici da vidim hoce li kakva terapija trebati. Skuvao kafu, usput pretapam neki vosak hocu kalupe da pravim. Dok cekam da se vosak otopi na pari, pijuckam kafu i prepakujem kutije,spremam se za izlazak, hteo bih stuku potraziti. Nepaznjom, zakacim solju sa vrelom kafom i prospem je sebi u krilo, u momentu napravim i trzaj pa zabodoh udicu sebi u prst. Sam niko da mi pomogne. Uzimam klesta i probadaj prst da izadje. Kad sam video da se beli koza na mestu gde treba da prodje, malo sam se pomogao o ivicu stola pa navukao kozi preko vrha, da lakse probodem. Kad sledi muka, debele spicangle pa ne mogu da zadju u luk udice i odseku je iza kontre. Oblacim se i obuvam pa lagano do komsije da pozajmim klesta da bih odsekao. Najvise je bolelo dok sam vadio udicu, odsecen kraj ostrih ivica je parao zidove rane.
Inace ako neko zna koje su ovo udice u pitanju, molio bih da napise, odlicne su. Treba zadnju da promenim.
(https://s17.postimg.cc/jr3hjykrj/IMG_20180417_113510.jpg) (https://postimg.cc/image/r72r5r8gr/)

(https://s17.postimg.cc/liwgewtun/IMG_20180417_114015.jpg) (https://postimg.cc/image/wv91wp2jf/)

(https://s17.postimg.cc/tbn46xhu7/IMG_20180417_121136.jpg) (https://postimg.cc/image/q4sknaxe3/)
Poruka od: ossa poslato 13 Maj 2018, 11:02:15
I ja sam se sinoć nagrdio, dobio sam antibiotik i antitetanus, problem je što nemaju u domovima zdravlja vakcine Antitetanus . Tražio sam po celom gradu u apatekama i nema. Udica Excaliburka TX3 #6  :ok: , nema spadanja. Kolega mi je jedva isčupao kleštima. Kada sam se hteo kurčiti sa lip gripom, umesto da smuđa lepo ubacim štapom u čamac...    :takoje:
Poruka od: Batica poslato 13 Maj 2018, 11:06:29
Meni je grip, extra.Pogotovo kada pecam glavinjarama.
Naravno kada nemam meredov.

Poslato sa Dunava uz pomoć Tapatoka

Poruka od: ossa poslato 13 Maj 2018, 11:09:59
Ne znam ni sam kako mi je uspelo?!
Naslov: Vađenje udice iz tela
Poruka od: mrjr poslato 13 Maj 2018, 12:37:36
p.s.iznenadi me uvek koliko je koža jaka

Pre neko veče završim sa trokrakom u palcu.Iščupoao sam na silu klještima,jer znam da je to jedini način,ili kod hirurga na seču.Pošto je bila čista iz vode,nisam primenio ništa osim rakije.Da je bolelo ,bolelo je ,ali to je cena slave(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180513/6994fc4eed51abd1c8391f073786d0bc.jpg)

Poruka od: marina1983 poslato 13 Maj 2018, 12:45:47
I bre , pa ljudi plaćaju da ih bodu i probadaju a vi kukumavčite za dve rupice :cheesy:
A tetanusa nema , sve sam ja izprimao :lol:
Poruka od: mrjr poslato 13 Maj 2018, 12:48:20
Lako udje,ali ebeno je da izadje.Zaperak se zakači,da moram poprilično da potegnem i čuje se kako pukne koža kad izleti,kao pampur iz flaše.Nije mi ovo bio prvi put.Već sam čupao udicu i iz nosa i iz šake ranije

Poruka od: Isa poslato 13 Maj 2018, 13:24:50
To sto si mrjr naveo kao jedini nacin, je jedan od nacina i najgori moguci. Udicu treba proterati na drugu stranu, pa je odseci i onda izvaditi.
Poruka od: mrjr poslato 13 Maj 2018, 13:50:11
Još gora varijanta je kad treba da je proteraš,a ona je zabodena tako da vrh nije okrenut ka površini kože.Probaj pa nam javi utiske.Meni je lakše malo sile i stisnuti zubi,nego da je proterujem kroz meso .

Poruka od: djoni_fan poslato 13 Maj 2018, 14:33:49
Samo da nadodam u sve ovo vaše:
Kako li se riba sama otkaci , volio bi da znam :) :)
Poruka od: Isa poslato 13 Maj 2018, 14:47:45
Vadio sam, nema sta da probam. Pogledaj prethodnu stranu. To sam sam sebi vadio, a vadio sam i drugima udice. Bilo je i tvrdoglavih, pa su na kraju popustili i pristali na ovaj metod.
Jos ako je velika udica sa velikom kontrom, mnogo veca povreda nastaje kad pokusas tako da je izvadis nego kad je proteras.
Poruka od: mrjr poslato 13 Maj 2018, 14:56:40
Zavisi  od piložaja udice,ali hirurg bi proširio ulazni deo rane i prosekao do vrha udice pa izvadio.Tako su meni jednom izvadili uducu,davno još.Istina je da se tako napravi veći rez,ali skalpel seče kao kroz sir,uglavnom i uz lokalnu anesteziju ne boli kao kad proteruješ udicu.Probao san i stvarno je bolno.

Poruka od: ossa poslato 13 Maj 2018, 15:06:41
Još kada sam došao razjapila sestra pincetom ranu da unutra ispere rastvorom, katastrofa boli. Ubo sam se udicom više puta ranije, ali pošto sam sada dijabeticar nisam smeo da se sam lečim kao ranije.

TT-jac

Poruka od: Isa poslato 13 Maj 2018, 15:15:54
Dobro to je vec stvar za hirurga, tako je najlakse izvaditi, al treba ici kod lekara i prekinuti pecanje. Boli, al stisnes zube. Poenta je da veca rana nastane cupanjem jer se stvaraju razderotine, na maloj kontra kuku se to mozda ne primeti toliko, al na velikoj je to mnogo bolnije od probijanja ostrom udicom na drugu stran i teze  ako je uopste moguce. Ja nisam uspeo iscupati drugaru koji je insistirao na tome, pa na kraju ipak popustio i izvadih mu za minut. Mislim da se ne nabedjujemo, uzmite tako neku vecu udicu i proterajte kroz batak pileci, a onda probajte da iscupate na drugu stranu. Posle taj batak operite, posolite, malo vegete i ostalih zacina,  naseckajte krompira na cetvrti i pridodajte ostatak piletine. Peci u rerni na 250 stepeni. Prijatno.  :ok:
Poruka od: mrjr poslato 13 Maj 2018, 15:30:33
Slažem se da ne treba improvizovati previše.Pokuša se ,a ako ne ide bolje je potražiti pomoć stručnog osoblja.Meni je otežavajuća okolnost bila jednom što je jedna troka bila u ribi,a druga meni u ruci,a riba se trza...Prvo sam morao nju da oslobodim udice.Onda bi trebalo sa voblerom koji visi da odem do kola,pa do neke bolnice,...tako da sam ipak stisnuo zube.Na sreću iščupao sam je svaki put.Naravučenie je da nikada ne pokušavate da otkačite vobler rukom,pogotovo ako je jedna troka slobodna

Poruka od: žex.rašeta poslato 13 Maj 2018, 15:46:11
Nikada rukom vaditi troku jer riba je živa i nema živaca za mirno vađenje.Ako je udica ušla samo u tkivo i ne udara u kost...protera se onako oštra van, odseče sečicama kontra kuka i izvadi pravcem ulaska kao neka igla.Došli smo do ključne stvari....pljoska ! Polijte rakijom i dezinfikujte. Popijte gutljaj jer će vam vratiti suze u rikverc  :takoje:.Šalim se malo ali msm da ste shvatili da vađenje udice u smeru u kom je ušla nije  :no: dobro po tkivo.Da se lako vadi vi pola riba nema šanse da bi izvukli  :wink:.
p.s.
Ponesite pljosku i ako ne cirkate. Pomoći kolegi nema cenu  :smiley:. pozz  :bye:
Poruka od: dragan2006 poslato 05 Jun 2018, 22:24:38
Uputstvo: :lol: :lol: :lol:

(https://scontent.fbeg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/33338887_10215924459325533_3270246850032041984_n.jpg?_nc_cat=0&oh=f997900e491241f5ef5a223ac2b90ea6&oe=5BB02E80)
Poruka od: Deniss poslato 05 Jun 2018, 22:28:42
Posle 9 jedna za valjan posao

Definitivno jos par izmedju 4 i 5
Poruka od: slob poslato 05 Jun 2018, 23:12:17
Nema sumnje da tako udica posle sečenja najlakše izlazi, ali brate treba imati petlju da bi je skroz proturio, Osim toga prikazani ubod na podlaktici je nekako najpregledniji i verujem najbezbolniji, ali sigurno je da ima mnogo nezgodnijih mesta na telu i pravaca uboda gde nije tako lako proturiti udicu. Brrrrr.., na sreću još mi se nije desilo :no:
Poruka od: mrjr poslato 06 Jun 2018, 07:30:03
To proturanje udice je veoma bolan postupak.Ja kada sam probao, nije mi se nikako dopalo.Problem je u tome što guraš vrh udice kroz zdravo tkivo ,a za vrhom treba da prodje i zaperak koji seče tkivo.Mora baš da se zapne dobro, a to boli. Ja sam procenio šta je jednostavnije.Naime,ako u rikverc imam par mm putanje,a unapred skoro cm ,onda ja idem u rikverc  smiley033
Poruka od: Goachild poslato 06 Jun 2018, 08:30:18
Боли свакако. Једном сам забио трокраку од воблера са спољашње стране палца. Толико сам се изнервирао да ми је адреналин прорадио! Ишчупао сам је на цим!
Баш прошли викенд једна 12-ца ми је пукла у јагодици истог тог палца док сам пробијао. Ма смарање. Сад чекам да тело избаци то... Примио антитетанус и појео кутију антибиотика. :) 6 дана без пива :(
Poruka od: mongoose poslato 06 Jun 2018, 09:00:46
I ja sam vadio troku od voblera iz palca u rikverc. Jeste da sam napravio rošu i da je bolelo, ali nije mi padalo na pamet da je guram napred... :no:
Poruka od: Milan.M poslato 06 Jun 2018, 09:38:19
Samo jednom sam imao cast da vadim udicu, sa sve najece deverike u mom pecaroskom stazu. Postavljao sam slike, mislim da su obrisane. Spoljni deo kaziprsta, a ispred je bio nokat pa je moralo u nazad. I da nije bio nokat tu tesko bi se odlucio da idem unapred. Kad se nedaj boze desi i kad te pukne adrenalin nije koliko strasno kao sto izgleda. Ja licno sam uvek za varijantu neka boli mnogo vise ali sto krace, lakse mi je da izdrzim jedan cim unazad i nek bude sta biti, nego da pola sata je guram unapred, pa secem pa cackam, pola sata da me kljuca po mozgu, ovako cap i gotovo, kad izadje za sekund onda kukaj koliko hoces.
A kako sam se ubo i dalje nemam pojma, hteo sam da otkacim ribu, ona sama spade sa udice poce da se pracaka, ja da je uhvatim i samo pogledam udica u prstu. Ali preziveo sam.
Poruka od: djmisha77 poslato 29 Jun 2018, 18:39:48
Juce odem malo na Dunav da pojurim bucova. Ma za 5 min mi udari komad od nekih 1,5kg. U momentu kad sam ga prihvatio i okrenuo ledja vodi ritne se i sasije mi od grudnih troka voblera 2 od tri. U sred palca. Jedna usla do kosti a druga prosnjirala palac i viri do kontra kuke. Sreca pa u blizini bio jedan kolega inace bih sa bucovom u hitnu.
Nije bilo nikakve sanse sam izvaditi udicu pa sam zavrsio na hirurgiji. Neverovatno je da ubod udice ne boli al ni malo.
Evo jedan veliki Lajk!
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180629/57e5c231400ae235be1c3734e279df41.jpg)

Poruka od: pkv-pecaroš poslato 29 Jun 2018, 18:54:06
 Prije dvije-tri godine sam bio ušao u seriju tako da sam u ljetu imao tri intervencije. Nije mi žao kad ju zabijem dok nešto rondam po čamcu pa se omakne ali kad mi se zabije u ruku prilikom prihvatanja ribe onda bi popi*dio. U čamcu meredov,lip grip i opet krenem automatski rukom a potreban je samo trenutak nepažnje i evo problema.
Poruka od: dragan2006 poslato 29 Jun 2018, 20:45:01
E moj Mišo, sad kapiraš da je fider pecanje pravo ono penzionersko, sa malim izgledima za ovakve akcije!
Dođeš,otpecaš, odmoriš i pravac kući...bez odlaska u Hitnu. :rolleyes:
Želim ti brz oporavak. smiley033
Poruka od: srdjanp poslato 29 Jun 2018, 22:06:33
Nije ni fider, bar za neke od nas, ja sam primio poslednju revakcinaciju pre mesec dana, sad sam kao posle vojske zaštićen 10 godina :).
Poruka od: Ivanb87 poslato 29 Jun 2018, 23:25:56

Poruka od: žex.rašeta poslato 30 Jun 2018, 08:22:29
Meni to sa palcem i trokom nema sanse da se desi  :lol: . :wink:
Poruka od: Milan.M poslato 30 Jun 2018, 17:38:49
Prokleli te neki ljudi u nedelju, 'dal si im mnogo p[opio, 'dal si se drao pa oterao ribu :cheesy:
EEE a nasta radis na voblera il rapalu? :cheesy:

Brz oporavak ti zelim.
Poruka od: Zlatiborac poslato 30 Jun 2018, 18:42:20
Ja sam nabio običnu udicu jednom prilikom bar 2-3cm u dubinu. Vezujem ja udicu a dete drži štap, igra se kao al' ja popustio strunu pa je imalo 2-3m lufta. Dete malo, ne zna šta radim i kad krenu da mota strunu i kontrira, nisam znao u trenutku šta me je snašlo. Udica 8, sa dugim vratom. Nabila se u živac ispod nokta, drao sam se a dete se smeje. Hitna intervenisala, ali ima tu i jedna dobra stvar. Sinovac je sada vrstan ribolovac. Kad je učio sa čičom od malih nogu

Послато са SP6.2 уз помоћ Тапатока

Poruka od: Dva vuka poslato 30 Jun 2018, 20:47:53
Mišo , to ti dođe ko inicijacija u bratstvo , sad si pravi varaličar  :takoje:
"Sretne ti rane , Junače "  :cheesy:
Poruka od: mihabg poslato 01 Jul 2018, 05:11:44
Mišo, dobro je da ne pecas na cvet... Zamisli ozbiljni troku da si pazario.
Poruka od: Slobodan Ruma poslato 20 Avgust 2018, 19:35:54
U subotu uvece mi se moj polubrat Nidza nadje iza  ledja dok sam zabacivao iz sve snage i udica mu se zabode ispod obrve tik iznad oka,mal se ne slogirah.Ovamo onamo nista nismo mogli pa u hiitnu pokusali da je izguraju na drugu stranu al nista onda naidje med.tehnicar pecaros levo desno i izadje.Posle pogadjajte vratimo se naravno i udri do 01.00am,naravoucenije idi na pecanje sam i stoli te bojko.
Poruka od: djmisha77 poslato 08 Septembar 2018, 19:00:41
Neka me je zaje.avo da ne znam prihvatiti bucova

(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180908/624be9762a4e33d01d86bb54c6d79eea.jpg)

(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180908/cf2bc3f567d31824f863ec5c485dd241.jpg)

Poruka od: Dva vuka poslato 08 Septembar 2018, 20:02:00
Još jedan šarandžija položio za varaličara  :lol:
Sretne ti rane , Junače  :cheesy:
Poruka od: milan ns poslato 08 Septembar 2018, 20:13:28
Pa kad ideš sa DjMišom na pecanje mora da se nešto desi
Mali bucov mala udica a veliki zavoj

(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180908/ee5ccf3e4a7dc64b6dd9fcf38fe8d19d.jpg)

(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180908/76b88642a985cb281f2ee855b39ca691.jpg)

Poslato sa BLA-L29 uz pomoć Tapatoka

Poruka od: Isa poslato 08 Septembar 2018, 20:31:02
Можеш цигарету да заденеш између крака, па да ти руке буду слободне.  :cheesy:
Poruka od: obradmiki poslato 08 Septembar 2018, 20:51:54
Bogami zahebano  :eek:. Ja sam  imao obicnu u palcu ,kao klinja i bogami sam je dobro zapamtio
Poruka od: milan ns poslato 08 Septembar 2018, 21:26:45
Ma nije to strašno i ništa ne boli. Veće je cimanje dočekati red u urgentnom da ti izvade i sad deset dana previjati

Poslato sa BLA-L29 uz pomoć Tapatoka

Poruka od: Jeremija poslato 08 Septembar 2018, 23:58:54
Neki analgetik pa da mirno spavaš Milane  :cheesy:
Poruka od: jugov poslato 09 Septembar 2018, 18:47:04
Brz oporavak, pa na pecanje ali bez miše.
Poruka od: pikeman poslato 12 Novembar 2018, 21:54:58
Poruka od: Milan.M poslato 19 Novembar 2018, 10:05:43
(nemam ton na ovom kompu nisam slusao, ali) tako se to radi, kazes "pticica!" i gotovo, a ne da ga cackas sat vremena.
Poruka od: Grof1204 poslato 25 Jun 2019, 15:22:47
Regularno uhvacen.

Poruka od: Milan.M poslato 25 Jun 2019, 15:45:58
 :tongue: Svaka mu cast kako je uspeo. Pa sta je radio da nije krenuo da proguta varalicu :lol: (nemam ton)
Poruka od: tiki61 poslato 25 Jun 2019, 18:38:04
Samo iseče povratnu kukicu i lagano izvuče udicu bez većih povreda.
Poruka od: Batica poslato 26 Jun 2019, 12:26:19
To moze sa manjim udicama i koje su se plitko zabole ili se vidi vrh udice.
Za sve ostalo hirurg.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
Poruka od: NSBucov poslato 26 Jun 2019, 14:37:01
Potpisujem gornju tvrdnju (iz ličnog iskustva).