Vađenje udice iz tela

Započeo Petronije, 20 Septembar 2013, 19:22:36

Petronije

Ako vam se desi nemila situacija da znate kako da se izbavite.

Iskaj, traži, moli i otimaj

Zapnem za neku travu na obali i naravno mrzi me da podignem dupe iz stolice. Cimnem i samo osetim pec, ko komarac da me opalio na kolenu. Viri samo usica i najlon :o Probam drugu metodu sa slike, ali to je moja noga a ne 'tvoja'. Oci ispadaju kad sam probao da je proguram da izadje vrh. Odlucim varijantu 1 sa slike. Brojim do 3 a na dva cupam :o:o:o:o:-X:-X:-X
Verujem da je nas mnogo imalo jos ovako lepih trenutaka na vodi...:-X

Do pre par god nedavno sam čupao kako i uđe , boli- kida-čupa obrve , a ja nervozan pa lakše ide.

Pecaros

Za drugu metodu znam i kad god sam pokusao sto kaze djmisa nije to tvoja koza nego moja  :cheesy:
Na kraju sam cupao po prvoj ili nekoga zamolim da on to uradi
Zato smej se do smrti,pocni da zivis svoj zivot.

Zoran

Srećom, do sada nisam imao tu ''sreću'' da me to snađe, ali bio je jednom jedan kolega pored mene, baš lepo naboden krupnom čamparom u dlan. Nismo mu pomagali ništa drugo do da se spakuje što lakše i požuri do hitne. Zdravo je dreko  :lol: , pa smo kao fol spremili panjče i sekiricu da mu pomognemo. U momentu je zanemeo. Mislim da bismo, u tom slučaju, primenom neke od gore navedenih metoda samo pogoršali stvar.

DakiNS

Varaličareći jednom prilikom uhvatim manjeg protfiša sa pačetom br 3. Nisam prihvatao meredovom nego krenem rukom, utom se prota ritne spade sa troke i dva kraja troke se zabodu u kažiprst i srednji prst. Tako sam ( iako bez desne ruke :eek:)Odsidrio se , upalio čamac i vozio do sinovog kluba gde sam cvikcangama odsekao oba kraja troke i pravac hitna (udice male pa je premalo virilo iz prstiju za bilo koji način vađenja smiley255
Kada budem lovio u večnim lovištima loviću sa Bretonom.

juzba

prije mjesec dana sam imao "sreće" da me u jednom pecanju, dva puta trokuka zahakla, prvi puta je bila šestica i završila u zglobu kažiprsta, još se riba rita na drugoj na vobleru a nakon sat-dva manja osmica iznad koljena........stisnuo zube, uzeo kliješta i isčupao, jest da me zglob bolio još pet dana al ništa nije pošlo po zlu
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

tićo

Ja sam ove godine vadio trokraku od leptira iz nosa, uhvatio štuku da je otkačim ona se ritne i meni trokraka pravo u nos, kuku lele koji bol, ali kolega imao klješta isto tako kontra na drugu stranu seci, poli malo rakijom i teraj.

Rakin

Dok sam se još bavio varaličarenjem imao sam "sreću"da prilikom vađenja smuđa bez meredova koji nikad nisam koristio zakucam sebi trokraku sa voblera pravo u desni palac i kao za baksuz probijem tetivu.Možete samo zamisliti koilko mi je vremena trebalo da otkačim ribu a potom i sebe.Probao bi ja drugu varijantu ali nisam imao sečice nego malo po malo čupaj cimaj i na kraju ja slobodan a palac posle par minuta kao babura.Posle toga obavezan deo pribora klešta i na sreću više mi nisu trebala.

Sa voblerima je malo zeznutije..onomad kasuage mi se prilepile od uva preko brade ....bilo je-- trči do prvog retovizora. :rlol:

knezevic76

a tetanus, jel neko išao da primi tetanus!?Pru tom ne mislim na zalivanje rakijom:-)
"Neki bi voleli da voze sporije,ali,na žalost,više ne mogu"-Duško Radović

Petronije

Prvo bi trebalo ranu isprati hidrogenom. Hidrogen reaguje sa kiseonikom u krvi i stvara one 'mehuriće' te tako čisti ranu. Ko zna da li je ostao neki delić mamca (ili ribe) na udici pa samim tim i u rani. Tek posle pribeći standardnim metodama dezinfekcije  - rakijom, votkom, vinjakom,  prvo oralna primena pa onda lokalna  :wink:
Iskaj, traži, moli i otimaj

..neprimaš vakcinu svaki put kad se ogrebeš o rđav exer..posle gore navedene dezinfekcije ..preporučujem flogocid mast.
Utrljava se 2-3 dana ..očisti sve.

Pre par godina kolega koji je pecao sa ćaletom u čamcu pri zabacivanju šaranskog sistema sa hranilicom težine i preko 200 gr sa debelom germinom,mog ćaleta debelom šarankom zakači za nos,ali tako da je udica ušla kroz nozdrvu i zabila se u hrskavicu. Nije moglo nazad nikako,nema šanse,a da probijaš napred boli čoveka naopako. Šta ćemo-seci podvez i u hitnu,ali prvo svratimo do kuće i uzmemo sečice. U hitnoj kada su videli nasta terevenka,svi doktori i sestre su došli to da vide i valjaju se od smeha,udica u nosu,struna sa udice visi. Ja im odmah rekoh proceduru kako jedino može da se izvadi i nudim im sečice,ali me isteraše vani,kad posle desetak minuta dežurni lekar izlazi i traži mi one sečice i na jedini moguć način izvade udicu proteravši je napred i odsekoše vrh i vratiše nazad kao na slici gore.

Prošle god upecam šarka od tu 5-6kg po mraku i po navici uvek ga u meredovovu koji ne vadim iz vode otkačinjem,međutim udica ga nekako prošnjirala pa skoro cela izašla van i u pokušaju da ga nekako otkačim šaran trgne glavom i meni se kroz desni kažiprst udica zabije pod nokat,jojj ljudi što to boliii !!! Neće udica nazad,a šarko kao lud cima glavom,otima se,voda je sva bila crvena,ali od moje krvi. Tu sam video kako je ribi kada se zakači na udicu  :rolleyes: .  Šta ću,gde ću,uhavtio šarana pod škrge nebih li ga umirio,ne znam kako da udicu izčupam kada je u isto vreme i u šaranovim ustima i u mom prstu,iskreno razmišljao sam i da šaranu odsečem glavu,ma od bola ne znam šta ću. Sreća i za šarana i za mene u jednom trenutku je udica nekako izašla iz prsta,valjda je napravila toliku ranu da je izašla nazad.

ellesar

Citat: knezevic76 poslato 23 Septembar 2013, 13:41:40

Tetanus primas odmah, posle 3 meseca jos jedan i onda jos jedan posle godinu dana i onda si miran 10 godina do ceo zivot.
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!