Vađenje udice iz tela

Deniss

Posle 9 jedna za valjan posao

Definitivno jos par izmedju 4 i 5

Nema sumnje da tako udica posle sečenja najlakše izlazi, ali brate treba imati petlju da bi je skroz proturio, Osim toga prikazani ubod na podlaktici je nekako najpregledniji i verujem najbezbolniji, ali sigurno je da ima mnogo nezgodnijih mesta na telu i pravaca uboda gde nije tako lako proturiti udicu. Brrrrr.., na sreću još mi se nije desilo :no:

mrjr

To proturanje udice je veoma bolan postupak.Ja kada sam probao, nije mi se nikako dopalo.Problem je u tome što guraš vrh udice kroz zdravo tkivo ,a za vrhom treba da prodje i zaperak koji seče tkivo.Mora baš da se zapne dobro, a to boli. Ja sam procenio šta je jednostavnije.Naime,ako u rikverc imam par mm putanje,a unapred skoro cm ,onda ja idem u rikverc  smiley033

Боли свакако. Једном сам забио трокраку од воблера са спољашње стране палца. Толико сам се изнервирао да ми је адреналин прорадио! Ишчупао сам је на цим!
Баш прошли викенд једна 12-ца ми је пукла у јагодици истог тог палца док сам пробијао. Ма смарање. Сад чекам да тело избаци то... Примио антитетанус и појео кутију антибиотика. :) 6 дана без пива :(

mongoose

I ja sam vadio troku od voblera iz palca u rikverc. Jeste da sam napravio rošu i da je bolelo, ali nije mi padalo na pamet da je guram napred... :no:

Milan.M

Samo jednom sam imao cast da vadim udicu, sa sve najece deverike u mom pecaroskom stazu. Postavljao sam slike, mislim da su obrisane. Spoljni deo kaziprsta, a ispred je bio nokat pa je moralo u nazad. I da nije bio nokat tu tesko bi se odlucio da idem unapred. Kad se nedaj boze desi i kad te pukne adrenalin nije koliko strasno kao sto izgleda. Ja licno sam uvek za varijantu neka boli mnogo vise ali sto krace, lakse mi je da izdrzim jedan cim unazad i nek bude sta biti, nego da pola sata je guram unapred, pa secem pa cackam, pola sata da me kljuca po mozgu, ovako cap i gotovo, kad izadje za sekund onda kukaj koliko hoces.
A kako sam se ubo i dalje nemam pojma, hteo sam da otkacim ribu, ona sama spade sa udice poce da se pracaka, ja da je uhvatim i samo pogledam udica u prstu. Ali preziveo sam.

Juce odem malo na Dunav da pojurim bucova. Ma za 5 min mi udari komad od nekih 1,5kg. U momentu kad sam ga prihvatio i okrenuo ledja vodi ritne se i sasije mi od grudnih troka voblera 2 od tri. U sred palca. Jedna usla do kosti a druga prosnjirala palac i viri do kontra kuke. Sreca pa u blizini bio jedan kolega inace bih sa bucovom u hitnu.
Nije bilo nikakve sanse sam izvaditi udicu pa sam zavrsio na hirurgiji. Neverovatno je da ubod udice ne boli al ni malo.
Evo jedan veliki Lajk!

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

pkv-pecaroš

Prije dvije-tri godine sam bio ušao u seriju tako da sam u ljetu imao tri intervencije. Nije mi žao kad ju zabijem dok nešto rondam po čamcu pa se omakne ali kad mi se zabije u ruku prilikom prihvatanja ribe onda bi popi*dio. U čamcu meredov,lip grip i opet krenem automatski rukom a potreban je samo trenutak nepažnje i evo problema.

E moj Mišo, sad kapiraš da je fider pecanje pravo ono penzionersko, sa malim izgledima za ovakve akcije!
Dođeš,otpecaš, odmoriš i pravac kući...bez odlaska u Hitnu. :rolleyes:
Želim ti brz oporavak. smiley033

srdjanp

Nije ni fider, bar za neke od nas, ja sam primio poslednju revakcinaciju pre mesec dana, sad sam kao posle vojske zaštićen 10 godina :).

Ivanb87

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Meni to sa palcem i trokom nema sanse da se desi  :lol: . :wink:

Milan.M

Prokleli te neki ljudi u nedelju, 'dal si im mnogo p[opio, 'dal si se drao pa oterao ribu :cheesy:
EEE a nasta radis na voblera il rapalu? :cheesy:

Brz oporavak ti zelim.

Zlatiborac

Ja sam nabio običnu udicu jednom prilikom bar 2-3cm u dubinu. Vezujem ja udicu a dete drži štap, igra se kao al' ja popustio strunu pa je imalo 2-3m lufta. Dete malo, ne zna šta radim i kad krenu da mota strunu i kontrira, nisam znao u trenutku šta me je snašlo. Udica 8, sa dugim vratom. Nabila se u živac ispod nokta, drao sam se a dete se smeje. Hitna intervenisala, ali ima tu i jedna dobra stvar. Sinovac je sada vrstan ribolovac. Kad je učio sa čičom od malih nogu