Vađenje udice iz tela

Započeo Petronije, 20 Septembar 2013, 19:22:36

Ivan18

Dobrih pola sata sam se borio da probijem kozu, vidim vrh udice ispod koze ali nikako da probodem, inace udica je tupa kao dupe kad je ovako pipnes prstima, al se zabode ko od sale. Imao sam obicna mala kljesta u torbi, motocangle. I sto kazu kao pritisnes udicu i cimnes nazad, po meni je to suludo, prvo sam to probao da sam povukao tako  ostalo bi parce mesa na udici 100% . Iskreno nije me ni bolelo kad sam vadio neato puno, boli sam kad treba kozu da probodes, ali nije strasan bol, moze da se izdrzi. Udica je bila katastrofa, rdje bola kile na njoj  :rolleyes:

pkv-pecaroš

mora biti i sistema na jutubeu kako se vadi udica sa strunom,kakvo probadanje na sasvim drugu stranu,time samo kidaš tkivo u ovom slučaju prsta koje nije bilo oštećeno. Udica se vraća putem kojim je i došla.potražite i ima puno jednostavnijih i bezbolnijih načina a ne ovaj Rambo sisitem :no:

Ivan18

Prisustvovao sam par vadjenja udica, a inace komsija mi radi u hitnoj, on mi prica da ne zna vise koliko je imao slucajeva vadjenja udice, i svaki je izveo na ovaj nacin. Ovi sto pokazuju na youtubeu, da li si video da neko izabere udicu za soma da zabada sam sebi da pokazuju, znas kad bi je tako izvadio nikad. I oni to zabadaju sami, on zabode i ne pomera udicu vise samo je pritsne na dole za vrat, zakaci strunu i cimne iz sve snage, njemu podje za rukom zato sto se udica nije pomerala u mesu i nije ona kontra uspela da se zakaci. A u stvarnom, mislim slucajnom zabadanju udice, kada ti se udica zabode neces ruku drzati mirnu sigurno, mahinalno ces povuci ruku ka sebi ili na neku stranu, to je normalno, kad te komarac ujede trgnes se i kazes mamu ti j... A zamisli sta bi radio da ti se udica zabode cimnuo bi ruku kao da te je roj komaraca iizujedao. I pri tom cimnu ne da se udica zabode i ona kontra, nema sanse tako da je izvadis. Nekad iz ribinih usta nmgu da izvadim udicu kako se zabola a kamoli iz ruke.

Milan.M

Tesko je izvaditi pogotovo iz svoje, steta sto si bio sam da je bio jos neko sa tobom ko ima dobar zeludac bilo bi ti mnogo lakse, ja cu pre da se odlucim da mi neko to cimne jednu sekundu (to tesko mozes sam) nego da mi kljucka pola sata po malo, da se znojim, trnim...Ali sta ces bio si sam, pa sto nisi zvao nekoga da doje da pomogne.

Spojene poruke: 08 Februar 2016, 14:22:56

I jos nesto ipak ti idi kod lekara za tetanus, nema nista strokavije od udice i to rdjave.

Ivan18

Primio sam isti dan tetanus, naravno posle zavrsenog pecanja  :cheesy: Ma kakvi da zovem, ne bi dao nikom da pipneudicu, kad bi mi cimnuo ja bi ga udario..haha Nije mi prvi put da mi se zabada, ali bile su manje udice 12, 14, to ne ososetis. Bice jos zabadanja .

pkv-pecaroš

Ne bi ja to mogao sebi čačkati ni sa lokalnom anestezijom a ne bi mi ni netko drugi vadio udicu dok mi ruka ne bi od injekcije utrnula do ramena. Šivali su mi prste na ruci bez anestezije pošto je bilo po šav-dva i dlanu ruke ali sam sebi da vadim udicu iz ruke nema šanse :no:

Ivan18

Neko ima stomak za to neko ne  :cheesy:

Ivanb87

Citat: Ivanb87 poslato 08 Februar 2016, 09:30:48
Sa kakvim kljestima si isekao udicu? Nikad mi se nije desilo ali bolje biti spreman..

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока

Samog sebe sam izbaksuzirao. Bio je mrak, ulovio sam smudja (porcijas), ali kad sam ga uhvatio, ritnuo se, i zabola mi se udica.
Metoda br 2, provukao kroz, pa sekao vrh i kukicu.l
Uopste nije bilo zanimljivo.
Idem kasnije da mi daju tetanus za svaki slucaj.

tiki61

Znaci, osim smudja upecao si i soma - kapitalca!  :lol:
Svi smo mi ravnopravni, ali su neki malo "ravnopravniji"!

Milan.M

Nisam imao meredov, spade sa udice, a udica "8 u kaziprst (obrati paznju kod skrgi i fider gumu u ruci), smejem se a plakao bi, i 1.350 kg, moj rekord koji sam "krvavo" platio :cheesy: Sam svoj doktor, posto drugaru nije bas bilo najbolje...

pkv-pecaroš

Negdje prije sam pisao da ja to ne bih mogao sam sebi vaditi i uzadnjih mjesec-mjesec i pol sam si dva puta zabio voblera u prst..a druga trokuka u meredovu pa ajde sad to izreži a moram sve lijevom rukom kad je  u desnoj vobler. Kad nema nikoga u okolini bome mogao sam i sam. Navikne se čovjek al nije baš da bi nekom poželio :lol:

Milan.M

Ova je morala nazad, napred mi je bio nokat, a kako sam se upecao neznam ni sam. Stap sam stavio pored sebe na stolicu, i krenuo sav srecan sto sam upecao ovoliku ribu da je vadim sa udice i taman sam joj skinuo ona se pracnu kao luda i ispade mi na zemlju, a ja da li sam krenuo mahinalno rukom za njom ili mi je ona to nabila kad se ritala, nemam pojma, ali znam da sam je nabio bas dobro, slabo se tu vidi na slici, a da secem udicu nista mi nebih pomoglo. Najsmesnije, nemoze drugar da mi pomogne, hoce da padne u nesvest, nemamo rakije ili alkohola, ja mu kazem uzmi kola i idi tu u selo u prodavnicu kupi neku rakiju, a on kaze ja bi pre pivo ako vec castis... :cheesy: Da sam imao jos jednu ruku otkinuo bi mu glavu :cheesy:

Allex

Danas na pecanju drugaru se zabode udica do pola u domali prst ruke...Nekako se spetljao pri zabacivanju plovka,zategao najlon i udica ko pracka u prst... Udica mala ali usla do pola,jos glista na njoj I koliko god vukao da izvadi ni makac jos pocelo da boli..ajde reko ka napred, da probijemo pa da je secemo,u tom smeru jos gore boli i do drugog kraja ima ihahaj... Stisni zube,klesta u ruke i čupaj..bilo malo vise krvi ali prst ce preziveti valjda

Milan.M

Samo lepo udahnes i zadrzis vazduh, zazmuris, stisnes zube i cimnes nazad kao da je tudje, kad izadje posle se deri i kukaj koliko hoces :cheesy: nema tu mnogo filozofije.

Isa

Evo jedna sveza, upravo sam u cekaonici da vidim hoce li kakva terapija trebati. Skuvao kafu, usput pretapam neki vosak hocu kalupe da pravim. Dok cekam da se vosak otopi na pari, pijuckam kafu i prepakujem kutije,spremam se za izlazak, hteo bih stuku potraziti. Nepaznjom, zakacim solju sa vrelom kafom i prospem je sebi u krilo, u momentu napravim i trzaj pa zabodoh udicu sebi u prst. Sam niko da mi pomogne. Uzimam klesta i probadaj prst da izadje. Kad sam video da se beli koza na mestu gde treba da prodje, malo sam se pomogao o ivicu stola pa navukao kozi preko vrha, da lakse probodem. Kad sledi muka, debele spicangle pa ne mogu da zadju u luk udice i odseku je iza kontre. Oblacim se i obuvam pa lagano do komsije da pozajmim klesta da bih odsekao. Najvise je bolelo dok sam vadio udicu, odsecen kraj ostrih ivica je parao zidove rane.
Inace ako neko zna koje su ovo udice u pitanju, molio bih da napise, odlicne su. Treba zadnju da promenim.