Vađenje udice iz tela

Započeo Petronije, 20 Septembar 2013, 19:22:36

Petronije

Nemooj misliti da ti da solim pamet ali Tetanus je oboljenje a Tetalpan i Tetabulin su lekovi u vaklcini koja se koristi protiv njega ali se u žargonu kaže ''tetanus''.
Iskaj, traži, moli i otimaj

ellesar

:takoje:  ali cak i u medicinskim ustanovama kazu tetanus, ili antitetanus :smiley:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

U subotu u svanuce namestiom se sa camcem na poziciju (Tisa), vidim riba pocinje da se kupa, opredelim se za ssr 9, prvi zabacaj i ... tras, lep bucov, oko kile. Prihvatim ga sa rukom, da ga sto pre skinem i pustim, jer, ciljao sam smudja. Ko velim, sta ce mi lip grip, sad cu ja to ocas... I naravno, kako to vec ide kad se zuri, bucov se ritne, isklizne mi iz ruke, a kako je bio zakacen samo za donju troku, jedan kraj gornje troke zarije mi se direkt u palac desne ruke, onako duboko, u meso, tacno tamo gde se nalaze otisci. Pri tom bucov, normalno, nastavlja da se dzilita... smiley038
Aj sto boli u p.m. (zbog slucajnih somova dok pecam smudja, skoro na svim voblerima sam stavio ownerke, one 4x strong, ostre ko djavo, a deeeebeeele), al sad mi je i desna ruka skoro neupotrebljiva, jbg...
Da skratim, nekako otkacim bucova i otkacim kopcu... di cu sta cu, kao probam sa kljestima da odfikarim udicu pa cu kao sam ... ocu qr moj. Nekako se odlengerisem , vratim se u kamp, pa u kola i pravac na urgentno (prvi put mi se to desilo, al brzo sam skontao da se s tim ne treba za.ebavati)  Posle 50km i skoro dva sata sa udicom u palcu i sa sve varalicom u ruci, lekar je to odradio majstorski, srecom sa lokalnom anestezijom, i na kraju bez usivanja... hvala mu  smiley033 Usput dobijem i dva tetanusa, "pohvalim se" se kuci zeni i ... naravno, nazad na Tisu i na pecanje  :lol:
Posle podne napipam smudja u cugu, na muvanje, par komada u meri i jos nesto pustenih, a po mraku se vratim na jutrosnju lokaciju i prevarim jos dva komada na voblera, 1,60kg i 2.20kg...
Eto, da vas vise ne gnjavim, pa da preporucim pocetnicima da razmisle o ovom slucaju, a boga mi i iskusne ribolovce... Peca se rutinski, al trenutak nepaznje i ...Djavo nikad ne spava!  :bye:

mongoose

Meni se isto tako troka pre neku nedelju zakovala u palac. Isekao je skoro skroz, ostavio je taman da mogu klestima da je iscupam, i lagano, vrteo, vrteo, cimao, jedva sam izvadio kontra kuku, oci su mi ispale. Uzas kako boli, da ne poverujes koliko covek ima debelu i zilavu kozu.

smiley194 c c c  . . . eeeeee dobri moji, kad vam se to desi treći put . . . tfuj tfuj tfuj daleko bilo . . . al' eto kad se desi . . . samo ćete sebi kaz'ti besno - KONJU JEDAN MATORI  :veryangry:. . . i vadićete udicu k'o iz tudjeg mesa  smiley247

Milane, bas sam duboko dobio troku u palac i nisam hteo da se zezam u sopstvenoj reziji, najpre zbog mogucnosti da dodje do infekcije. Na kraju,  ipak sam dobio zastitnu inekciju i to puta dva... jes da me je to "kostalo" stotinak km, al uspeo sam da otpecam vikend  :tongue: Osecam se "sugavo" ponedeljkom ako ne otpecam vikendom...

srce

... jako bitno je , da onaj koji cupa udicu kljestima to uspe da uradi iz prvog puta ...
nikad ne veruj zeni koja laze

bulmil

Ma i nije hehe,samo da onaj sa udicom u prstu ne gleda dok radiš:-D
Džamajka

Draško

Ja sam trokuku imao jednom prilikom u jagodici kažiprsta, veoma traumatično iskustvo. Rođak je čupao kliještima, bilo je jaukanja naglas.

I pored dugog ribolovačkog staža, na sreću, nikad mi se nije desila ta nevolja sa udicom.
Više puta sam čitao o tome i vidim da se stvar završava ili kod hirurga ili uz pomoć kolege ili uz samopomoć, a pri tom obavezno uz jaukanja ili urlike. Nije lako.

Viđao sam na netu i razne tehnike vađenja udice. Pored naglog trzaja pa šta bude, jedna od njih je i totalno probadanje kako bi jezičak udice izvirio bilo gde pa tako mogao klještima da se odseče i zatim lako izvadio ostatak udice bez jezička. Ali ovo ne može baš uvek da se izvede. I zato mi pada na pamet to da ipak možda postoji neka specijalna spravica za vađenje udice. Ako ne postoji trebalo bi je izmisliti. Slično kao razne spravice za vađenje udice iz ždrela ribe koja ju je duboko progutala. Naravno nije to baš isto jer kod ribe postoji širi otvor kroz usta za pristup udici, pa treba nešto što je prilagođeno baš ubodu udice u deblje meso.
Kako to rade hirurzi a bez sečenja skalpelom?

Ivan18

Da se i ja pohvalim da sam upecao kapitalca,  odem na pecanje,   pre par dana,  pecam na dzak skobalja na savi i imam bovu od stiropora kroz koju prolazi najlon 1mm i zavezana trokraka udica da se zabode u bovu na vrhu. I tako ti ja provucem  najlon  kroz bovu zavezem udicu i da zategnem najlon da se udica zabode i ja zatezi da se udica lepo zapode i u jednom trenutku samo oseti po ruci kao da me nesto udari odmah sam znao sta je,  koliko sam vukao udica je proletela kroz stiropor i zabola mi se u ruku.  Sve sam slikao pa da vam bude jasnije,  inace  sam sam bio na vodi, tako da sam morao sam da budem svoj hirurg

vlajko975

Da li si primetio kako se tesko kida ljudska koza?

NSBucov

Pogotovo kad moraš sve sam. Tegli se kao guma ali nikako da prođe vrh udice
Bucov Bolen Asp

Ivanb87

Sa kakvim kljestima si isekao udicu? Nikad mi se nije desilo ali bolje biti spreman..

Послато са GT-I9301I уз помоћ Тапатока

bulmil

Sreca bese nerdjava i tanka udica