"To je moje mesto!"

Započeo limovac74, 30 Septembar 2012, 20:56:13

bigg

Ako nisi do sad, a verujem da jesi, otidji u Conoplju na jezero pa probaj pecati sa nekog mola, ako nije tvoj. Neces sigurno, jer su ljudi to PLATILI da niko ne dira u taj deo. Isto tako, na drugoj obali, gde je slobodno mesto, tu se slobodno parkiraj, niko ti nista niti hoce niti sme. Prvi si zauzeo i dok si tu, ti si gazda. Slobodno hrani, prospi punu prikolicu hrane ako hoces, nema veze, ti tu pecas i niko vise. Kad si se spakovao i otisao sa tog mesta, zaboravi na neke moralno-vlasnicke odnose jer je drugi dosao i kraj price. Hrana je bacena, sto je upecano-upecano je i idemo dalje. To je pravi pecaroski bonton a ne neka upotreba sile ili verbalne rasprave.
Do kraja svog zivota cu braniti tvoje pravo da imas drugacije misljenje od mog

Moeh!

ti citas sta kako hoces za razliku kako pise...
rekoh nas 3 smo uredili 2 mesta i probili jos 1 . i tu pecali. ne polazem pravo na njih jer zivim u subotici znaci 85 km u jednom smeru, na toj vodi cu pecati mozda 2x godisnje jer je daleko kao i sve ostalo oko subotice.
problem je bio sto sam ja uredio vec "necije mesto" pa je on malo kukao...

a za Conoplju lose jezero si za primer uzeo...  pecao sam tamo do pre 3 godine i otisao bas zbog njihovog Bontona.
satorina je 200 dinara po osobi , a ako je vas 3 u 1 satoru onda je to 600 dinara sto je po meni izuvanje iz cipela jer ja kad idem na pecanje to bude najmanje 3 dana...
isto tako verovatno znas za Pompeja poznatog cuvara koji je bio na conoplji i davao seljanima da postavljaju mreze po ceni od 1 mobilnog telefona i to iz serije 2000 te godine... jes da su ga uhvatili  posle par godina al ajd..
rekord jezera im je 22.5kg koji drzi njihov clan i cuvar, a nas saran upecan od 24.5 kg je bio 21.5 kg jer nam je jako debeo sak i natopljen vodom...
ajd da neskrecem sa teme mnogo sam razocaran u to jezero...

dcarp

komercijala nije bas najbolji izbor za poredjenje.lepo su god-ar i sasa rekli a i ja isto tako radim,ne diram i ne planiram pecanje na drugom uredjenom mestu osim po dogovoru.kada sam pravio mesto prvo sam par dana dolazio da upoznam ljude i pitao gde da se namestim da ne bi smetao.kad su videli da sam korektan i da sam redovan,sami su dolazili da popricamo pokazali gde i kako se riba krece,medju njima su i takmicari koji su me stosta naucili i sve to sa malo postovanja i ljudskosti.da sam prvog dana trazio tapiju i prosipao slicne fore nista ne bi postigao.dakle ukazi postovanje i dobices mnogo za uzvrat,barem kod nas.
New thinking
New possibilities

Vladimir

Mislim da niko nema prava da prisvaja obalu i tvrdi da je mesto njegovo. Ipak, nikad nisam stao negde gde vidim da je neko sredio, postavio nadstrešnice i sl. , jasno mi je da je neko ko tu blizu živi uložio trud da to sredi i da tu redovno hrani i peca šarana, i to poštujem. Al da mi neko dođe tek tako i kaže kako je tu njegovo mesto i da moram da se sklonim moglo bi svašta da bude jer se ne bih sklonio po cenu tuče! Srećom nisam imao takvih doživljaja na vodi još uvek, i nadam se da neću uopšte, idem na pecanje da uživam a ne da se bijem oko mesta.
Zbogom Kikindo...

Glupo mi što ću ovo da napišem al' a'e...

Obala Tamiša, ima mesta od tačke A-B 50-ak metara. Nama treba čitavih 15m da bi nahranili na 2 tačke. Nahranimo mesto popodne (suprotna obala) kad eto 2 "lokalca" posle 2 dana. Prvi se javi sve kulturno, drugi krene "đon-nastup" Ja ustao onako sabajle-krmeljiv ne znam kako se zovem. Meni lik poč'o da preti nekom "bricom" (britva-nož) MOJE MESTO, SA' ĆE DOĐE NAS 15!
Rek'o sebi ae Rade iskuliraj debila došao si da pecaš šarana. Opet se spominje briiiicaaou 'nako sa sve lokalnim naglaskom (razvuuuučeeenoooou)
Kuljne mi krv u nos, adrenalin me obuzme. Uzmem mačetu od 70cm i pokažem svoju bricu.

Epilog:

Nismo se pomerili, mesta je bilo za još 4 kolege. Svima lepo! Upecam šarana tu noć i sve lepo.
Nemoj da ulaziš u frku kad si slabiji.

Ja pecam iz camca pa nemam nekih vecih problema sa tvoje-moje mesto. Pogotovo kad pecam smudja, ravna mi je Backa i bezim sto dalje od "mesta", pogotovo onih koja su pod pritiskom, jer takva mesta ne voli ni smudj...Pri tom mi je posebno zadovoljstvo iznalazenje novih smudjevskih pozicija.
Kod pecanja sarana prica je nesto drugacija. Pre puno godina sam se nervirao kad vidim nekog da se namestio na mesto koje sam hranio. Sad imam u rezervi nekoliko izglednih pozicija, nerviranja vise nema, jer sam shvatio da saran itekako moze dobro da se peca u instant varijantama. Tokom prosle nedelje promenio sam tri mesta i na svakom sam imao po nekoliko saranskih pecanja. Onima sto su usidreni na jednoj poziciji i hrane danima, niko ne garantuje da ce imati vise ulova. Cak, desava se i da losije prodju u visednevnim kampanjama.
Zasto je to tako, pitajte prvog sarana kojeg ulovite    :lol: :wink:

bigg

Citat: Darko_Carp poslato 01 Oktobar 2012, 11:27:29
ti citas sta kako hoces za razliku kako pise...
problem je bio sto sam ja uredio vec "necije mesto" pa je on malo kukao...

ajd da neskrecem sa teme mnogo sam razocaran u to jezero...
Izvini darko, ali ti pogresno citas, ako si meni uputio komentar, a mislim da jesi. deo koji te muci a ja ga napisao se odnosi na drugog vuka, koji je naveo da je on sa jos dva druga krvario cisteci meso, dizuci neke gradjevine na tom mestu. mislim da je djole kac ili tako nesto.
Isto tako ,conoplja je odlican primer, to nije klasicna komercijala,o jezeru se brinu clanovi usr saran i dobro to rade.Pisao sam o pecanju i ponasanju dok to radis , ne o finansijama. a za njihov cenovnik necu komentarisati,kao ni tog lika cuvara, reci su suvisne. nekom je povoljno, nekom skupo, uglavnom je uvek ko na vasaru, pogotovo vikendom. Poznajem nekoliko suboticana koji su tamo vise nego kod kuce.

Citat: dcarp poslato 01 Oktobar 2012, 11:33:30

Potpuno te razumem kako ti volis da pecas i upravo je u tome kvaka. Ti si za jedno mesto i to je to, dok ja volim menjati polozaje, i ocekujem od tebe da to razumes. Nisam od onih koji prljaju nite se navade na jedno mesto i samo tu zabacuju.Ako bih vec dolazio stalno na istu vodu, verovatno bih i tu raskrcio komad obale, i kad je nezauzeta, tu bih stao. Moja filozofija je da ribe ima za sve i da je svagde ima, samo je treba pogoditi u pravo mesto i u pravo vreme. Postujem rad koji smo svi mi ulozili zarad cistijeg mesta i boljih uslova, ali na obali smo svi jednaki, ma koliko neko vise radio od mene. Ako naidjem na slobodno mesto i ono mi odgovara, ne ustrucavam se tu stati kao sto ne branim nikom da stane na "mom" mestu ako je pre dosao.
Do kraja svog zivota cu braniti tvoje pravo da imas drugacije misljenje od mog

mesto na reci nije nicije zakonom i moze svako da sedne na njega i tu je kraj price.

e sad da li ces ti uloziti trud ili ne to je tvoja stvar, ali tvoja i samo tvoja, druge se to ne tice

a koliko god budes vise ulagao tvog znoja u tvoje mesto, toliko linearno raste i rizik ta ti neko zasedne bas tu, na "tvoje" mesto

i ja sam hranio mesto 5 dana dok sam radio, odem tamo subotom, tup, sedi zena... udari mi pritisak, smirim se, pridjem, pitam ima li nesto, popricamo par minuta i krenem dalje na "necije" mesto

znam kako boli kad ti trud padne u vodu, znam da se tad osetis uvredjenim i prevarenim, ali dok god zakonski nemas papire za to parce zemlje, nemas ni nista ostalo

nemojmo o moralnim vrednostima, toga nema nigde u ovoj zemlji a pogotovo ne na vodi.

ne mozes ti od nekog da ocekujes da ti postuje mesto ako on nosi sarancice od 100gr kuci... to je tako i moramo se pomiriti, sto vose odbijamo da to priznamo sebi, to ce biti samo vise licnih problema

Hoćeš da bude tvoje mesto?
Pokrivaj ga 24 sata dnevno...ako ne ti , slobodni kolegijum.

dcarp

bigg izgleda da smo se sporazumeli.
jos jedna situacija konkretno:sa leve strane prevodnice raskrceno jedno 3 km zbog takmicenja i mesta su na po 50m otprilike.sa desne strane 5 saransko-somovskih mesta sa umerenim hranjenjem i redovnim izlascima.sta mislis koja su vecito zauzeta? i kako da ne popizdim kad je levo 3 km slobodno a on seda tu gde je hranjeno.ajde za minut se stavi u situaciju i reci kako bi postupio?ja sidjem zamolim da se pomeri i pocnem raspakivati svoj pribor.pitanje za svakoga.
New thinking
New possibilities

Fora je da lepa reč i gvozdena vrata otvara. Niko ne voli da ga neko dr*a na vodi. Normalna osoba se vrlo lako dogovori. Dok pojednici...  :smiley: :grin:
Onaj video klip je objasnio neke stvari.  :cheesy:

saliturk

pa svaki iole pametan pecaros kad dodje na neku drugo vodu (gde nema mesto) , moze videti koja su necija mesta (lepo uredjena i cista) a koja su "kurva" mesta(polovicno uredjena i u smecu). a gde ce pecati zavisi od njegove kulture na vodi
Da si juce dosao!

Ponekad je potrebno osveziti akomulatore. To je vreme koje se iskoristi za plovidbu i pranje broda. Za sve to vreme motor radi u leru, potrosnja minimalna oko 1.litar /h i za dva sata akomulatori kao novi. Posle toga sledi ponovo povratak na " moje mesto" vezivanje u obalu i pecanje, a narednih mesec dana nema paljenja motora jer nema ni potrebe.

from Čika Košava. :ok:

BORKO.hr

Uređeno ili ne, TKO PRVI SJEDNE, njegovo mjesto !

P.S.
(osim u slučaju da je bara privatna, na rijekama nema toga)
Tko pjeva, zlo ne misli !

smuki

:lol: Zabiješ kolac sa natpisom REZERVISANO  smiley248 smiley010  :rlol:

sto mos danas ostavi za sutra