"To je moje mesto!"

Započeo limovac74, 30 Septembar 2012, 20:56:13

Mislim da treba praviti razliku mesta sa obale gde su stvarno uloženi trud i znoj (tu ne računam malo čupkanje travice ) i mesto iz čamca gde je neko dva-tri puta bacio u toku nedelje uglavnom kuruza (vrednosti jedne kutije cigareta) i proglasio to mesto svojom dedovinom koja mora da ga uredno čeka kad god dođe ,a ponekad prođe i cela radna nedelja . Da kao način obeležavanja je stavio kanister ili ambalažu od "šušteće minakve". Neće da može :no: Ta mesta koja su zanimljiva za šarana su istovremeno i somovska i smuđaroška mesta i zbog takvih "prisvajanja" su oni prinuđeni da love na mestima koja su totalno nezanimljiva za grabljivice.
Svojevremeno dok sam pecao šarana na jednom jezercetu i redovno hranio jedno isto mesto( nisam pravio kule i gradove na obali već sam samo mesto toliko sredio da mogu normalno da zabacim,sednem i prihvatim ribu),imao sam i rezervnu poziciju . Pa kad naletim na čoveka koji peca na prvoj-udarnoj poziciji jednostavno nisam ni spominjao da ja tu redovno pecam i hranim,nit je to moja dedovina niti je riba koja tu dolazi na hranilište "moja riba"  :no: Jednostavno čovek je bio brži, poranio i seo na izglednu poziciju i zabacio. I ja sad treba da pomeram i stresiram čoveka koji je pobegao od svakodnovnog stresnog života da skupi malo energije i da napuni baterije  :huh: ...neću i nemam prava .  :no:

Misha

Tako je  Limovac74, mislim da nemamo pravo prisvajanja ! Koliko je obala moja toliko je i svacija !!!

mouseattacker

Na tom mestu gde ja pecam su ribolovci koji dolaze malo sredili mesto: sa asovima su izravnali obalu da mogu da sede, ali su za sobom ostavili brdo djubreta, cesto dok cekam da riba zagrize nadjem po obali puno najlona, neretko se i upletem u njega. Zasto je tesko iskidan najlon staviti u jednu kesu i baciti u djubre. Zasto je tesko kese sa djubretom nakon pecanja izneti, staviti u auto i baciti u kontejner.
Odneo sam sa komsijom dva sedista od stojadina, neka stara, lepo sam ih prebrisao i stavio na mestu gde pecam. Kada sam otisao pre par dana-jedno sediste je baceno u zbunje, a drugog nema, neko ukrao. Ako sam stavio tu de pecam znaci da je to namenjeno za sve one koji su dosli da pecaju, a ovo djubre je bacilo sediste u trnje ne bi li ostalo samo njemu i nikome drugom osim njemu... :rolleyes:
Da imam vise iskustva i da hranim mesto- pa davao bih tim ribolovcima i mamce i sve, a ne da zagadjujem i bacam sve kako stignem... Nema mog i tvog mesta, jos jednom to ponavljam, kolega limunovac je rekao: ako si dosao pre mene, to je tvoje mesto, ako sam hranio mesto dacu ti i mamce da ti pospesim ribolov, da makar ti nesto upecas, nema tu nikakvog rivaliteta...
Al' aj ti to dokazi budalama... :no:

mi-ne

Nakon ovih par glasova razuma,za koje covek izgubi nadu da ce ih bit,bilo bi dobro zakljucat ovu temu.Nesto me strah narednih postova.

Svako ima svoje razmišljanje ,ponašanje na vodi ,nismo svi isti ,tako da nema potrebe zaključavati temicu... Ova tema je vezana za ono sa čime se susrećemo na vodi i sa čime ćemo se susreti ,u jednoj ili drugoj ulozi ,tako da se od toga ne može pobeći.  :smiley:

dcarp

ajd onda budale i ne razumni Da kažu još nešto.kada imaš gomilu trske i ne pristupačnog terena gde niko ne peca godinama i ja tu raskrčim i uredim u roku Od odma se stvori 10 "pecaroša" i tvrdite da je to moralno i kolegijalno?
saberite vreme koje ste utrošili ovde vredjajući i filozofirajući i dobićete par sati za koji ste sebi mogli urediti poziciju pa da razmenjujemo taktike. govorim o mestima na obali.
obala moja nije ali jeste rad, novac, vreme i trud. svako ko misli da bez adekvatnih priprema može pecati konstantno grdno se vara,i kada bi više nas imalo ovakav pristup daleko bolje rezultate bi imali.
New thinking
New possibilities

Rakin

Kao što kaže dcarp gde ste bili kad je tu bila džungla nego dođu na gotovo.Ja sam ubacivao džakove zemlje u blato da bi dobio izlaz prema vodi i stavio drvene daske zbog blata i onda nalazio probušene džakove a daske nisam ni našao,to se zbivalo pre zadnjeg uređenja sad retko ko seda jer znaju da se tu kida pa većina zaobilazi mesto.

Александар Бунчић

Siguran sam da većina kolega koja vole tuđa mesta sedaju na isto sa mišlju kako je ova budala dobro uredila mesto ima da pecam baš tu,verovatno je dobro i hranjeno.
Upotrebiću tešku reč ne mogu da se suždrzim,ali me ti ljudi asociraju na parazite.
Fisherman/Musician/Astronomer amateur

Niko nema pravo po zakonu da preuredjuje obalu osim korisnika koji odrzava istu tako da price o nabacivanju zemlje, postavljanju dasaka i krcenju siprazja ne piju vodu kao argument za svojatanje mesta.

mailman

da sarandzije ne sredjuju mesta ne znam gde bi ovi drugi sedali, ali ovo se nikad nece resiti, da se svi drze zakona ova zemlja bi bila raj i zato nemojte pricati o zakonima jer se bas nesto i ne postuju. Bar vode imamo i nek svako sebi sredi mesto i uziva u svom miru. Na svakoj vodi postoje svacija mesta a znaju se koja su sredjivana mesta koja se hrane i zato nema potrebe polemisati, vec sam rekao ako neko prevali velik put da peca bas u Odzacima na DTD i sedne na mesto koje ja hranim ne bi mu rec rekao ali problem su oni koji me znaju i znaju da tu svaki dan hranim i pecam pa mi sednu kad okasnim pa pomisle da necu doci, e takvi ustaju sigurno!!!

Bez obzira koliko se zestili niste u pravu. Ne mozes preuredjivati obalu i svojatati je. Sta je s onim ko sredi neko mesto i dodje 30 puta i posle vise ne dodje zbog npr. obaveza usled posla i vrati se posle 6 meseci? Na na osnovu cega on moze da kaze da je to njegovo? Moralne i zakonske norme nisu iste. Naravno da se zakoni ne postuju, ali u pojedinacnim slucajevima jer svi primete onda kad se ne postuju, a niko ne obraca paznju kad se postuju jer smatraju da je to normalno. I nikako ne mozes krsiti zakon pozivajuci se na druge da ga i oni ne postuju. Izadji na ulicu i prodji levom stranom u suprotnom pravcu pored patrole kad nema nikog pa ces videti sta ce ti reci na tvoj postupak kad se pozoves da si video nekog da to radi. To je pogresna logika

Misha

Na oprost onih koji misle suprotno, ja se jezim "mojih" mesta. Da pitam onako banalno. Kako povlacite granicu sta je ispravno a sta ne kod "svojine"? Za ovakvo mesto je u redu, za onakvo nije, je jako diskutabilan stav jer onda dolazimo do onih najpametnijih koji prema ulozenom trudu, imaju najveca prava. To su oni koji rese da podizu i svoja imanja i kuce na obali, bez ikakve ili sa nekim poludozvolama. Tako dobijate kilometre reke na kojima nema sta da trazite. Nisam siguran da se bilo kome od onih koji su pristalice "mojih mesta", svidjaju takva uredjenja obale.
Ja konkretno pecam smudja i retko kada se dugo zadrzavam na nekom mestu. Shodno tome,  susrecem se sa problemom tih mesta na vodi. Sto je najsmesnije, u sred Beograda imate dosta ljudi koji sa "punim pravom" svojataju neka mesta iako nista nikada na tom mestu nisu sami napravili. Do skoro sam bas zbog takvih stvari odlazio na, od kuce daleke terene ,ali to je sve teze te sam na zalost i ja u situaciji da se "guram". Vec sam par puta doziveo da do mene dodju likovi i traze da se pomerim sa nekog javnog mesta, pod izgovorom da oni tu stalno pecaju.

da014

Citiraću jednog našeg političara....
" KOLIKO JE TVOJE, TOLIKO JE I MOJE"....
Svaki komentar je suvišan... smiley033

zbelca

Suština svega je da u "ovako" uređenim državama, najjači zakon je zakon jačeg. Da nije tako , niko ne bi smeo ni da uredjuje obalu jer to nije njegovo. Obalu i mesta bi  uređivao neko nadležan za to . Ali tako nešto u ovoj zemlji nikad neće biti. Zato će se (slabiji, tolerantiji, pametniji, mirniji...... bilo kako ih zvali) sklanjati , a "jači" će vladati.
Kad sve oduzmeš i sabereš uvek si na nuli .