Teniski lakat

Započeo frenkix, 04 Oktobar 2010, 10:34:11

frenkix

Ima li ko kakvih iskustava, da li postoji kakav narodni ljek?
Reže i boli već 2 mjeseca i sve je gore, nemogu više ni mahati sa štapom.......

voja

Za pocetak kupi kraci i laksi stap.
zzzz.......daj meredov!!!

Vale

Milan 11080

Jedini i najbolji lek je mirovanje.Nikako nemoj da bacas dok traje bol.Slazem se sa Vojom,moras naci sto laksi stap.Ja imam problem sa bolom u ledjima(zbog telesne tezine)i dosta sam problem resio sa laksim stapom. :takoje:

hucho marko

Ja studiram medicinu,al nemam ti sta dodati Vale ti je dao koristan link procitaj,samo nemoj se mnogo plasiti operacija nije bas tako cesta,vidi u mestu odakle si neki privatnu fizioterapeutsku ambulantu ili idi kod doktora pa fizikalnu dobijes za djaba(ili bar mnogo jeftinije) ako vec neces kod dotora kupi elasticni zavoj,pa zavi lakat u 8 znaci iznad i ispod lakta a da sam zglob ostane slobodan,to drzi po par sati dnevno,Sto duze to bolje ,(zavoj nemoj da pretegnes,izbegavaj pokrete koji stvaraju bol,i kad ti ruka nije imobilisana drzi je uspravno,i drugom rukom blago masiraj ili trljaj(ali blago),Sad se koriste i lekovi ali to nesmes sam,najbolje IDI KOD ORTOPEDA,jer ako boli samo kad pecas to ces resiti za nedelju dve smiley033i

Vec pise na linku da je povreda posledica neadekvatne upotrebe opreme bilo reketa ili stapa,cekica(mnogo su cesci kod kovaca nego tenisera ,samo je tenis danas popularan)menjaj ili tehniku ili pribor (to vazi kad se izlecis)

Imas srece sto nisi musicar ako si sklon toj vrsti povrede ,pri musicarenju ne da bi imo bolove nego :eek: :eek:

frenkix

sad sam došao od doktora  :grin: , mirovanje  sljedečih 2-3 tjedna ,  smiley259 , prošle godine sam probao mušičariti i učio se bacati ali nije to za mene , a s obzirom da u prošlih 3 godine imam najmanje 900 izlazaka na vodu možda se i tu stvorilo opterečenje , antares 15-40 nije teški pribor

Vladimir

Lepo ti zabaci dubinke, otvori pivo i uživaj!  :wink: Tako bar ja radim, čim bacam malo duže varalicu zabole leđa, isti problem ko i kod Milana, inače bih napravio slavnu varaličarsku karijeru...  :smiley:
Zbogom Kikindo...

paradizo

Zapatio na oba lakta,leci se jedino laserom koliko ja znam.Sve ostalo probao,isao na terapije-nista.Mislio sam da je od stapa dok je bio samo desni lakat u pitanju.Od pre nekoliko meseci preslo i na levi lakat u kom ne drzim stap.Mislim da su dani varalicarenja odbrojani :sad:
Ponekad mi je malo dosta.A ponekad mi je dosta malo

frenkix

gadna stvar taj teniski lakat , polako nastaje i sporo se lječi

evo šta meni pomaže a počeo sam sa tom terapijom tek jučer

smrzeš  vodu u čaši koju možeš lagano poderati i ostane ti led

prelaziš preko bolnog mjesta i lakta sa ledom , ujedno i masira , moj doktor kaža da mora koža pocrvenjeti od hladnoče ali za usporedbu ja to radim cca 5 min , pred kraj pređeš cjelu podlakticu , raditi to 4-5 puta dnevno , u početku ne raditi nikakve vježbe ni egzibicije nego totalno odmarati ruku , nesmiješ dizati nikakve teške terete , neznam kako dalje jer sam tek počeo sa terapijama ali ti mogu javiti , usput , najbolje ti se javiti doktoru radi terapija sa strujom ,
nema govora da se zbog te povrede nečeš više moči baviti špinanjem samo moraš biti discipliniran jer to ne prolazi preko noči

nakraju tretmana led opet spremam u čašu , vidljivo je koliko se potrošio , i opet spremam u ledenicu , 1 led traje 1 dan

nadam se da sam ti pomogao i ne brini biti če još dobrog ribolova   :bye:

odmor i vježbe rastezanja ali prvo treba rješiti upalu za koju je led zakon ,  potom ojačati mišič
Ne sjedaj u auto sa čovjekom koji se uzda u sretnu zvijezdu

ja sam lečio nogu ledom.radi lakšeg trljanja ledom iz čaše:stavi foliju preko čaše kad zamrzavaš i kroz foliju(da bi bila u sredini)stavi štapić od sladoleda,kašičicu ili šta ti je zgodno.neće ti trebati rukavice.  :takoje:

dovlaM

dobro kaze kolega dubinka i uzivaj.. ili elastichni zavoj.. mad razvo sam tehniku da mogu da dzigujem isedeci iz chamca a da mogu kontru valjanu da udarim :) :ok:

paradizo

Hvala na savetima,sve sam to odradio,bio dvaput na terapijama,led,komovica oblozi,struja i vec kakvi talasi i umesto da izlecim desni ja dobijem i na levom laktu.Zato sam pesimista.DR mi rekao da dodjem kod njega privatno laserom i ponesem 100 evra.Cuo sam da je to efikasno,medjutim kakve sam ja srece zapaticu jos nesto i na kolenima,bolje da ne izazivam.Pozz :no:
Ponekad mi je malo dosta.A ponekad mi je dosta malo

frenkix

pa da tako su i meni rekli , na privatnoj klinici , rekli ma nema šanse da to prođe bez lasera i bez 100 ojra , ali kako nisam baš pri penezi otiđem , konačno , redovnom fizijatru , koji se na to samo nasmijao , pokazao mi je vježbe rastezanja i jačanja i odredio , za početak , 10 tretmana sa strujom , meni led pomaže od prve i još kad bi se malo disciplinirao več bi 30 % bio izlječen , tebi je to možda prosionalna bolest

smuki

Mirovanje,2-3 meseca nema pecanja i drugog zamaranja ruke,led u preteranom drzanju pogorchava stanje
struja bach i ne pomaze puno,ne kod svake upale,moze i da pogorcha stanje kad se pretera sa
ledom
Ko ima nekog sportskog lekara moze saznati viche o tome,nema bapskih lekova i vradzbina  :eek:

sto mos danas ostavi za sutra

zankiki

šalu na stranu, uvek bih pre išao kod sportskog lekara nego redovnog, metode lečenja su im potpuno različite, a sportski mi je baš dosta pomogao u prošlosti...

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...