Ribolovačka priča

Započeo ctpaba, 09 Jul 2010, 07:53:47

Hahahah znam za tu priču oplakao sam je dosta puta  :lol: legendarna  :lol: :lol: :lol:

Prica je poprilcno stara, znam je sigurno 15ak godina, a stvarno jeste legendarna
Skoro sam je opet cuo u emisiji "dopisnice iz banata" na RTV1, prelepa emisija
A prica neverovatno lepo ispricana od strane naratora  smiley033

Iskočim ti ja malo juče na VBK , kod nas na šlajz , pošto čujem , Bas  se već uveliko izmrestio i mužjaci čuvaju mlađ u plićini . Reko , da se napeckam malo , pošto ga ondak i malo dijete može zahebat , samo treba da mu provuče nešto ispred njuške  :takoje: A i ne štiti ga zakon , pa ko ga hebe  ... jelte  :cool: Dogabim ja prsluk i štapče na brzinu i na kanal . Prošetam malo obalom , kad vidim jednog matorog kako patrolira na pola metra dubine i na pola metra od obale i čuva mlađ  :ok: Ja za prsluk , kad oćeš đavola ... u njemu sve ostalo od plovkarenja po Drini  :sad: Niđe spinerbajtova , vormova , Senka i Sakure i onih silnih kreatura što mi uvališe Japanci  :veryangry: Dumam ja šta da radim , mrsko mi da se vrćem nazad kući .Reko sebi -  Smisli nešto , bio si u izviđačima , prošao snalaženje u prirodi , nije valjda da se Bas hrani samo japanskim i američkim glupostima  :wink:  I dok sam dumao , vidim ja jedno zmiče savatalo žabu i uvlači je u trsku da ga na miru izede . Prišunjam se ja polako , podvučem štap pod sredinu zmičeta pa gi frljnem na obalu . Računam , će mu otmem žabu , to je Basu prirodna rana , ima da savatam bar jednog  :thumbup: Stisnu ja ono zmiče iza vrata da pusti žabu , ama jok ... zmiče pišti ko guja u procepu , al ne pušta što je uvatilo  :no: ma ne pušta ko Ibanezi smuđa  :cheesy: Ne znam šta da radim  :huh: ne ide da ga ubijem , morao bih ondak i da ga pojedem  smiley012 pipam se po prsluku imam li šta da mu račepim usta , kad naletim na flajku Mihinog Dizela , što mi je Matori Kojot tutnuo u džep , da smirim ruke dok vezujem udice  :takoje: Pade mi na pamet , će mu sipnem malo niz grlo , kad obeznani i mene od 100 kg, ima zmiče da popusti  :rolleyes:  Sipnuh mu ja malo i stvarno , zmiče  :eek: iskolači i prevrnu očima i opusti se skroz . Ja mu oteh žabca i frljnu gi nazad u vodu . Očas posla montirah ga na vormulju i bacih ga mužjaku pod nos. On ga šklapi imidijatli i ondak krenu rodeo , jer, verovali ili ne, taj Bas je stvarno sportska riba  :thumbup: Iščupam ga ja nekako na obalu , slikam se sa svih strana za arhivu , i frljnem i njega nazad u vodu i to bez ljubljenja .  smiley141  Pobježe kukavac neđe u dubinu , zaboravi da treba da čuva potomstvo  :grin: Ali, u onoj borbi sa njim , sleće meni žabac sa vormulje , te opet ostadoh bez mamca. Mislim ja šta ću dalje , peca mi se još ... kad osetih, nešto mi gmiže uz nogu  :shocked: I jbg. sad znam da mi nećete verovati , ali ... ono zmiče od malopre , gmiže uz mene , drži DVE žabe u ustima , maše repom i gleda u onu flajku sa Mihinim Dizelom  :cheesy:  Šta ti je Mihina rakija   :takoje:

"I onda je mrmot zavio cokoladu... "
Dizel je u deficitu, tako da ne prskaj po guji ! To je  korisna zivka u prirodi , a i nema bolesti bez leka. Leči se ... makar i dizelom.
PS. Salim se naravno... Al' kad mu moj brat da po zakljucku, tu zaba ne raste.

Jeremija

Nou frks. Nou paniks.

Jutros sa vode.
Lomeci mozdane vijuge gde da se usidrimo i probamo da nadjemo soma, u daljini primetismo kako nesto crno brzo pliva ka Rumunji.
Prvo pomislih kako je neki krupan som pokupio struk i vuce, medjutim vrlo brzo shvatismo da je srndac.
Posto smo bili na nekih 700-800m od obale rekoh, ajde sa ga spasimo nema sanse da se dokopa obale, odnece ga voda.
Malo muke da ga prihavtimo i ubacimo u camac. Ali sve se super zavrsilo
Drugo spasavanje srndaca za 5 god.

Jeremija

Nou frks. Nou paniks.

Gremlin

Respect za spasavanje srndaća Batice,

Ja sam na Vodenici i na pristanu kod Varnice nalazio udavljene srndaće u stenju, one koji nisu imali sreće da neko naiđe, i koji nisu mogli da izađu iz vode.

:sad:

Milan.M

Svaka ti cast smiley033 imas lep lovno-ribolovni trofej.
Pretpostavljam da nije bilo lako zadrzati ga, mada mislim da je bio dosta iscrpljen jer nece se taj prepustiti tako lako i pustiti da mu pridjes. Na prvoj slici vidim da znas za jadac (kako ga drzis) ljudi ne bi verovali koliko on moze da bude za.eban i sta moze da uradi coveku sa zadnjim nogama i rogovima, bas ozboljno moze da povredi.

Ali ipak :tongue: svaka ti cast!

Nije sala.
Ko nije drzao tesko moze sa poveruje koliko ima snage i zilavosti.
Za rog i zadnju nogu obavezno.
Prvi put kada sam vadio srndaca iz vode, drzao sam samo za rogove i dobro me izubijao zadnjim nogama.
Sada nij bilo propusta, odmah za zadnju nogu, kako sam ga digao iz vode.

Gremlin

2006. ili 2007. sedme sam slikao mog pokojnog druga Lasla Knehta, lovočuvara iz Bečeja kako spasava desetine srndaća iz potopljenog atara na Tisi. I on mi je pokazao tu foru sa držanjem za zadnju nogu i rogove, inače te demolira, nenamerno, samo strah je u pitanju.

Nego, jel radi som ?

:wink:

Batica

Pre cetiri dana jedan od 31kg i od tada kao u bunar. Po jedan udarac u toku dana i to je sve.
Kicma, rame, ruka, ne osecam, glavinjare od 50-75g, em visok vodostaj em Dunav tece, nista gore.

Germina

Svaka čast na ulovu a još više za spasavanje srndaća  :tongue:

didapatak

..baš tako  smiley033 smiley267 :ok:  svaka mast
.. smiley301
...daj Bože da uhvatim bar jednom tako veliku ribu da ne moram više lagati..
..koliko čovjek konje voli toliko mu duša vrijedi..

Batica@ Bravo prvo  za srndaca , pa i ribu !