O pecarošima - kako nas drugi vide

Započeo Colonelo, 07 Decembar 2009, 22:05:16

emissary

Tek sad videh da promaših teme...ova prethodna je trebala da ide negde drugo..ali admini će to da reše...a ovde htedoh da napišem kako mene jedan komšija redovno pita da li se vraćam sa veslanja...a kako mene obično mrzi da ulazim u priču sa njim pa samo potvrdim i prođem... :rolleyes:
Pametniji...ne popuštajte više...Propadosmo načisto...

Mene ovi na poslu akaju kad sam na Vukovima kao" E bre preuchices".

Ko što kaže jedan moj kolega--i ono što sam znao zaboravio sam.

nenad16

U svom bližem okruženju nemam tih problema da me ne shvataju zbog pecanja jer skoro sva braća, stričevi, ujaci i rođaci vole pecanje i dosta redovno idu (muški deo naravno). Sa kumom i dobrim prijateljem izlazim u ribolov, a ćale je manijak za pecanje. Dva druga koja smatram u najbliže takođe vole prirodu i ribolov. E sad, problem se javlja sa lepšom polovinom, kao i kod većine vukova, koliko vidim. :cool: Još uvek je devojka pa se nadam da će uspeti da to prihvati kao deo mog života. :smiley:  :help: E da, sad kad razmisljam, sve komšije u okolini pecaju, to mi nešto postaje sumnjivo...  :eek: :cheesy:
Daj čoveku ribu i nahranio si ga za jedan dan, nauči ga da peca nahranio si ga za ceo život!

Slavic.Blood

Meni kazu "Ti bih samo pecao", sto i jeste istina, moji ne razumeju, posto niko u porodici ne peca, pa im nekako bude krivo kad spucam stipendiju na stapove i pribor, ali na kraju shvate da je bolje to nego da ostavim novce u kafani. :cool: Drugovi isto slabo kontaju, oni bi isli ali da piju i zezaju se, ali ja tako ne idem na pecanje. Od ranije ekipe gde je nas 5-6 islo zajedno na pecanje ostao sam jedini, svi prestali ili rade... :grin: Tako da sad sam idem, nekad ugrabim drustvo mada uglavnom kad idem na Dunav, a na druga mesta sam, ustanem u 3 popijem kafu i rakiju, palim motor i picim. smiley086
Ponekad provedem po celu noć u polu mraku, 'mesto da negde ločem!
Najlon, osmeh, olovo, udica nameštam pecaljke biće dubinac ubica!

Nezavaravajte se , svi nas vide kao zaludne budale...

zankiki

Moja žena obožava što idem na pecanje!
Ako ne idem ujutru na pecanje onda sam uveče u kafani... Tako da je pecanje bolja opcija!

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...

tomislav34

Ma žalosno je to što je prihvatljivije u društvu biti kockar, pjanac ili slično. Za njih se uvjek nađe neko opravdanje. Imali su težak život, bla, bla, bla ... A na pecanje se gleda kao hobi za besposličare, ljenguze itd. Ja isto živim u zgradi i prije 1,5 godinu sam dobio blizance, prije par mjeseci i otkaz na poslu. Kad nosim pribor kroz zgradu molim boga da me niko ne vidi, jer mi kroz mozak samo prolaze komentari tih snajperista kako ih neko prozva. Tako sam se dobro nasmijao čitajući poruke na ovoj temi i sad se baš dobro osječam kad vidim koliko nas ima sa istim problemom. Kad me neko u zgradi pita gdje idem i kažem da idem na pecanje svi imaju onaj isti izraz lica. Ništa ne kažu, ali izraz njihovog lica kaže sve što misle o tome.
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

EnDzi

Evo jedne slike koju cu pamtiti celog zivota.
Bilo je to pre jedno 7-8 godina. Vratio se s' pecanja kuci i vadim opremu iz kola. Imao sam na sebi fenomenalan maskirni komplet. Pantalone i jakna u neuobicajenom dezenu. Pravi lovacki, "nevidljivi"! Tobolac skoro u istom fazonu i da ne duzim, komsijama sam izgledao kao pravi lovac. Elem, posto sam tog dana zaboravio da ponesem krpu za brisanje ruku, a na vodi jela samo sitna "slinava" deverika, brisao sam ruke o pantalone. Moze da se zamisli kako su "mirisale" na ribu. Dok sam vadio tobolac iz gepeka, bukvalno me napade neka ofucana avlijska macorcina. Terah ga par puta, ali nista. Kad me je sledeceg trenutka zagrebao noktima po nozi, potegnem ga drskom od meredova i na nesrecu (njegovu) pogodim ga po sred nosa i macor se u momentu izvrnu na ledja. Ja u cudu, a gde je devet zivota i te munje... Macor mrtav da mrtviji ne moze biti. E, tu sam prs'o definitivno! Natovarim one moje torbe i pokupim macora da ga bacim u kontejner. Tresnem gepek i kad se okrenuh iza mene se, ko s' neba pao, stvori pijani komsija Pero, inace bivsi lovac. Onako pijan poce da me gusi:
- komso, 'de si bio?
- u lovu na zeceve! 'Bem te pijana (promrsih kroz zube sve u nadi da nije video mrtvu macku).
- E, a ti znas da sam ja opasan lovac bio. Posto si ti mlad, sad ce tebi cika Pero da objasni neke stvari. Imas dve vrste zivotinja: jedna je sive boje sa kratkim usima i dugackim repom i vere se po plotovima. To ti je macka i na nju se ne puca. Druga je siva, sa dugim usima i kratkim repom i kad *ebe pada u nesvest. To ti je zec i na njega se puca. I... ajd' sad polako oko garaze da bacis to u kistru. Nemoj, bre, da mi brukas komsiluk!
Jeste da je bio pijan k'o smuk, ali zamalo i njega ne opalih onom drskom od meredova. Srecom te je bio jedini ocevidac nemilog dogadjaja. Sutra dan on ionako nema pojma sta je video i rekao.
Eto, neki nas i tako vide...

god-ar

Ma kako me vide, ja i onako bezim od komsiluka na vodu da me ne vide. :lol:
Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!

bladerizer

mogu da me vide kako god im volja ja pecam za svoju dusu,mogu da ispiraju usta samnom koliko god hoce nek im je uzdravlje ako im to nesto znaci!!
Leleee otkaci se

dushann

Posle septembra nesmem ni da pričam da idem na višednevno noćenje po dunavu, svi me gledaju kao da nisam normalan po gradu kad kupujem namirnice i zalihe za više dana, ćutim ko zaliven jer me ubacuju u usta- vide one budale ide po ovoj zimi i nevremenu na kampovanje......... al ne vredi ni objašnjavati kad to ne razumeju niti će ikada!
Paprikaš je gotov onda kad ga pojedem!!!

StefaNs

Drugar i ja cesto idemo na pecanje,tj,toliko cesto da smo vise na vodi nego kuci. Posto smo prilicno mladi,ja 22. ,a on 24. god,svi nam govore,ma manite se toga,pecacete kada budete u penziju,vijajte devojke sada. To je redovna prica svaki dan od nase okoline. Neki dan,mi na Jegrickoj u Zablju,3h ujtru,taman pocela smena,mi bacili,kad dolazi neki skuter,vozi ga neki momak,tako nase godiste i sa njim neka devojka. Seli oni na onu klupu do nas (mi smo bili na poslednjem mestu,kod trske,znaju oni koji su bili ) kad odjednom devojka vice,ej kako se zoves,ja odgovaram. Onda vice,aj dodji vamo da pijemo. Ja reko ne mogu,pecam. "Ma mani to,dodji da pijemo" ... ja iskuliram. Tek ce ona opet,a dodji da se upoznamo (vidim ja vec da je ona popila vise nego sto moze) . Ja reko,ne mogu,dodji ti. Nista,dolazi sada ona,mi se upoznajemo i kaze sada ce doci jos 3 drugarice i 2 druga,mi pijemo ovde. .drugar i ja cutimo.. doslo to njeno drusvo i svi se oni pomere par tih stolova i klupica od nas. odlazi ona po neku drugaricu i vuce je do nas. U tom trenutku,drugaru stap do vode i saran na udici. On vadi sarana,ja drzim meredov,ove vriste kao curke pred klanje,doslo mi da ih sasijem onim meredovom,al de cu biti nekulturan ima tamo par momaka,a drugar mi nije bas pouzdan sto se toga tice,msm da bi zaplivao na prvi znak opasnosti na drugu obalu. Nista,drugar tu izvadi tog sarana,ove ne mogu cudom da se nacude,tolika riba,bla,bla..  kad eo ti opet onaj skuter,sa tim deckom i jos nekom devojkom. ajaoooj,ja vec pocinjem da kipim,a drugaru opusteno,vazno da su devojke dosle... poce  poslednja sto je dosla da nam prica kako je njen cale davao mrezu njenom bratu da je postavlja na Tisi sa banatske strane.Ja kad sam cuo "mrezu" odmah se najezio..nista,prica ona tu dalje o tome dugaru,ja se trudim da je ne cujem,al ne vredi,ona se toliko dere kada prica da je oterala ribu i iz Dunava u Novom Sadu,a ne tu iz Jegricke..Zavrsi ona tu pricu,konacno,a ovaj decko,doduse pijan kao majka,al uspe nekako da ih natera da idu s njim,da nam ne smetaju jer pecamo. odose oni,ja sav srecan,zavalio se u stolicu,cekam ribu,kad ne prodje 5 minuta,eo ti ove dve opet.. ja vec pomisljam da se pakujem i idem kuci. Dosle one i pocese pitanja,sto pecate,zasto niste u gradu,vidite kako mi,cak iz NS-a dolazite ovde da bi pecali i bla,bla.. sva sreca,ova druga,imala bar malo mozga i stalno utisavala ovu sto se dere.. Kada su pocele da sapucu,meni tada vec bilo malo prijatnije i oraspolozim se kao,al i dalje mudro cutim i gledam u stapove. Drugar se naravno zeza sa njima itd...posto su se skroz unormalile,ja ih onako pogleda krajickom oka i pomislih "pa dobre su jbt" (do tada verovatno to nisam primetio jer su mi nabili pritisak u glavi jedno 50 bara ) .. Bile one tu s nama jos jedno sat vremena,caskali malo,pitali nas do kada smo tu,mi reko do 21h. O pa super,kao,idu one da se presvuku,da odspavaju malo pa ce doci. Reko,super,aj usput nam uzmite crvice,kada se budete vracale,al recite onom u prodavnici,obavezno one sto znaju da plivaju,drugi crvici nam ne trebaju (govorim to jer sam 101% bio siguran da se nece vratiti)
Odose... negde oko 7h ujtru,cujem drugara kako mi vice "ej,jesu ono one dve" ,ja pogledam i od prizora mal nisam skocio u vodu. Idu ti njih dve sve u sesnaest i nose crviceu kesici . Ja poceo da se krstim,bez teksta ostao. Dolazi jedna do mene i kaze " evo ti crvici i hvala ti sto sam se izblamirala za one "sto znaju da plivaju" ..HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA ja sam se smejao jos jedno sat i po vremena. Ostadose one ceo dan tu s nama,nisu nista ni spavale,al su naucile da pecaju,jedna je cak 2 babuske upecala  :thumbup: Razmenismo mi tu brojeve na kraju dana i sada cemo da vidimo sta ce da bude.
Nego,vrhunac,dolazim ja kuci i odmah kevi "zamisli,upoznali smo 2 devojke na pecanju " ona kao stvarno ?
Ja reko da... svi mi govorite da bolje vijam devojke i da se provodim dok sam mlad,a ne da pecam.. eto,ja otisao na pecanje i same nam devojke dosle... naravno,to sada ceo komsiluk zna,pa cemo da vidimo hoce mi jos neko reci "bolje idi vijaj devojke"  :lol: :lol: :lol:

feedermaster

ahahahahahhahahahahh Stefane care hahahahahhaha
Samo ću ti reći da kad sam prvi put otišao sa devojkom na more, imao  mislim 19 godina, izađem uveče bez nje da pecam na plažu i posle 15 ak minuta mi priđe devojka, jako lepog izgleda i kaže izvini, jel mogu da gledam kako pecaš, meni su tata i deda pecaroši a ja obožavam pecanje. Kaže sama sam ovde, radim u hotelu pa mi dosadno...naravno dušo  :thumbup:  smiley057