Nevjerovatnosti s Dunava i voda...

Započeo ljubimdunav, 12 Jun 2009, 17:02:47

Slaven

... frend i ja došli na Dravu u popodnevnim satima, između Moslavine i Viljeva, i zabacimo svako po dva štapa na durbahere, mjesto je bilo dosta povišeno ali može se sići dolje do same vode. I tako mi sjedimo gore, štapovi fino strše, pijuckamo lagano pivo, kad odjednom jedan moj štap lagano zaigra i počne se lagano savijati prema vodi, pa malo popusti, pa se malo savije, uglavnom čudno i ja sad šta ću reko idem izvadit da vidim šta je. I tako uzmem štap i motam i sad vadim sve van i dok sam dizo skužim da mi je za udicu zakačen nekakav najlon, siđem dole do vode otkvačim taj najlon od udice, odložim svoj štap sa strane i držim taj najlon kojem su oba kraja u vodi lijevo i desno u tom limanu gdje smo bili i ništa se ne događa, najlon je bio cca 0,40. I sad krenem ja izvlačit jedan kraj tog najlona i izvučem jedno 20m i na tom kraju ništa i sad kaže mi frend, ajd zaveži taj kraj na svoj štap i naravno meni bilo mrsko sječ svoj cijeli sistem i krenem ja izvlačit i onaj drugi kraj i sad ja lagano vučem par metara i dođem na tvrdo i cuknem par puta, kad je to krenilo prema sredini i nizvodno, ne možeš zadržat najlon kako god da ga uhvatiš i sad pošto sam imo još najlona na obali odlučim namotat ću malo oko prstiju (neću oko ruke jel čuo sam svakakvih priča) i presavit ću tako preko majce i kad sam to napravio, kad se to zateglo, upro sam u pjesku koliko sam mogo i povuče me bočno jedno 3 koraka i tamo je bio neki panj od koji sam se upro da me nemože u vodu odvuč i kad je došlo na toliko tvrdo puče najlon i ode neman. Konto sam da je veliki som jer u nijednom trenutku ga nisam mogo zaustavit koda sam za autobus zakačio.

smuki

Nisi valjda vuko moj pokidani najlon od onomad kad mi pokido 0,45 tamo
negde kod Viljeva
Chalim malo,ima tu ribetina,a stvarno me proseto,al to bese '92
i nisam mogo nistttt  :wink:

sto mos danas ostavi za sutra

juzba

Tip je blinkao smuđa uz samu obalu, jednom je profulao i bacio na obalu gdje je kao zapeta puška čekao mačak.......uhvatio je vobler i zakačila ga udica.......tip sav u čudu.....šta se dešava, kad je skužio, poče trčati uz nasip prema mačku, ali ga naravno nije mogao stići. Mačak je uspio pregristi najlon i pobjeći........tip je šutio kao zaliven, ali je postojao očevidac koji je sve potanko opisao, dalje znate šta je bilo, beskonačna zaje.ancija...... :lol:
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!

madmax

evo očevidca uz ispravku vobler je bio u vodi uz samu obalu a mačak ga je uredno pokupio šapom

Vladimir

Hehehehe, nešto slično je video moj kum letos na terenu u Donjem Milanovcu. Ustajao čovek svako jutro u 5.30 da malo trči pre posla i obavezno baksuz poželi dobro jutro lokalnom pecarošu da bi ga nervirao. I tako posle par dana trčkara on i približava se tom pecarošu koji svako jutro peca na keju i taman što mu je poželeo dobro jutro mačka skida sa udice kedera kog je ovaj krenuo da zabaci i beži. Lik se iznervirao, bacio štap i otišo kući  :lol: :lol: :lol: :lol:
Zbogom Kikindo...

dovlaM

kod mene je obrnuto :) ja dovatio jednu da trsim na chamcu na suvom uz obalu tise.. zaneli se mi.. kad ono neki dedica ide da peca ,vec samo sto ne pocne da svanjiva al noc,vidi on nas   uperi bateriju u nas i kaze malo iznenadjen ;pa vi ste goli?! dedica nastavi svoj put ka chamcu kao da nista nije bilo ja i devojka se podledasmo  ona se sakri da je ne prepozna i odosmo 20 ak metara dalje i nastavismo poso:) sta cesh ceo zivot mi se vrti oko tise  :clap2:

Imre

Hhmm ,pa ovo se i nije baš vrtelo oko Tise. :lol: smiley136
Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........

Imre

aa bem li ga ,u zadnje vreme su počeli da daju raznorazna imena deci ,ko će ih sve popamtiti. smiley278 :cheesy:
Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........

dovlaM

Citat: ladikimre poslato 22 Jun 2010, 22:55:06
Hhmm ,pa ovo se i nije baš vrtelo oko Tise. :lol: smiley136
kako nije kad je bilo uz samu obalu :) :bye:

stefany

Usred zime kad kedera nema ni za leka.Ima jedna uvala u tamisu gde zimi u samo svitanje gde se keder pojavi na desetak minuta i sto uhvatis to ti je za ceo dan.obicno bude desetak komada sto je jako malo.I meni sine ideja da uvece potopim mrezicu sa malim ciglama a ujutru pre pecanja da svratim da proverim dali pali fora.
Sledi snimak  :cheesy:.

KAPETAN

moja priča ide ovako...posle par kišnih dana i vetra vreme se popravilo i mene jednostavno nateralo da se prošetam do dunava(slankamen).ponesem par komada pačića i teleskop 2,70 male gramaže.bacao pored regulacije ali ništa.u jednom momentu na 5-6m od obale udarac i beg.ali kakav beg?riba vuče pravo uz regulaciju prema sredini dunava.mašinica cvrči i plače a ja dotežem.posle 50-60 m dotegmem skoro do kraja i stade.ni ona tamo ni ja nju nazad.posle10-15min dovučem ribu na 2m od obale i vidm da radi u mestu ali ne znam šta je.deda koji živi na desetak metara dalje krenuo u banju na terapije.videvši šta se dešava kao hipnotisan zagazi onako obučen u vodu do pojasa i zgrabi vrlo vešto ribu i iznese na obalu.  :eek: tada nastaje šok.tostolobik od 5,8 kg repom ošamario pače i nabo se sa obe trokrake.tada sam shvatio onaj beg pravo na vodu i odakle takva snaga.ne znam koliko puta sam morao da se kunem drugarima da ga nisam dobio od alasa.neki su čak išli dole kod dede da im ispriča ceo događaj.žao mi što nemam sliku  :takoje:

:cheesy:
Povod za ovo je jedna rasprava sa drugarom,kome je pricao lik sa dunava(ozbiljan,dugogodisnji sarandzija)da mu se vise puta desavalo da mu saran sa obale izvuce po skoro 400m najlona 0.37mm i naravno nijednog nije izvadio,ali iz drugih razloga,ali to drugi put.
dakle mene zanima vase misljenje,dali je ozbiljan sarandzija kome saran izvuce 400m najlona,jer koliko je spulna ondah popustena,to ozbiljan sarandzija nece nikad da dozvoli,sa tom debljinom najlona.
razgovarao sam sa mnogo savskih sarandzija(a ni sava nije mala)koji su izvlacili kapitalne sarane i svi su te sarane izvlacili relativno brzo,neko za par min,neko za 10,15,20min.
a istu sam pricu slusao od jednog savskog sarandzije,da mu je saran izvukao sve sa spulne(masina,shimano baitruner 6500b)i pokidao na kraju,a ondah mi pokazuje koliko je spulna bila stegnuta,ja probao rukom da izvlacim i jedva sam uspeo da pokrenem spulnu,znaci prilicno zategnuta.
e sad ja se ne pravim pametan,ali me takve price prilicno zacudjuju. :shocked:
sta mislite o tome,da saran izvuce 300-400m najlona sa saranske opreme. :question: