Nevjerovatnosti s Dunava i voda...

Započeo ljubimdunav, 12 Jun 2009, 17:02:47

perhanche

sedeo drugar iza mene na brezuljku i gleda kako pecam...vadim stap i u plicaku ukucam u nesto,vuci levo desno ma ni makac,potegnem onako iznerviran i fijuknu olovo pored moje glave pravo medju oci(iznad samih naocara) po sred cela sevnu drugara a ona samo trepnu i mrdnuo nije a cvoruga mu naocare povukla napred ispred lica,razbi ga ko zvecku...zamalo da bude  smiley099 ili  smiley043
nije vazno ciljati u metu nego metati u cilj

pretproslo leto , zviznem smudja, oko 2,5-3 kg i brze bolje ga ostavim iza sebe u jednoj fontanici od nekog ugostitelja , zamajavao se ja tako jos upecam jednog i nema vishe ..reko, ajde da uzmem ovog u fontani i begam kuci kad ono dubina iznad kolena a fontana 2 sa 3 m.. sta cu ,skinem patike i udjem u fontanu , ovaj se oporavio i besan od kiseonika bega ko blesav , jedno pola sata pokushavam da ga ulovim , nema shanse, kad eto policije i legitimisanje na licu mesta , ruke na haubu , rashiri noge , svog me istresoshe..stap 15 m iza sakriven , ja pricam ovom iz interventne; aman ljudi upecao sam ribu i eno je u fontani ..kad ovaj se stekovao uz sam zidic bazena i nemrda , niti se vidi..ovi da me razbiju i privedu zamalo ..uz debelo moje izvinjavanje me puste da dokazem  jer sam smrdeo na ribu i ova kurva nemoze da se ulovi nikako , a panduri skapirali i smeju se nekako ga privucem uz choshe polako i podignem blizu povrshine. panduri opkolili fontanu i ovaj sto je najblizi meni opali pendrekom po vodi ( da ga oshamuti) :shocked:, i tako se ja sa interventnom igrao , njima dopizdilo i otishli ja sta cu , ostala riba ., tako do sutra , proslo pored nje 400 ljudi , odem bez stapa po njega odma kad sam otvorio oci  i nekako ga ulovim ..nema kese , nego ga onako zivog nosim pored 300 pecarosha bez stapa..kako si Ga . odakle ti ..pa rukom majstori , RUKOM! :rlol: :rlol:

Djole

:rlol:  :lol:  :tongue:  :ok:  :thumbup:  :cheesy:
Koji si ti lik.  Neviđeno!

dovla

Vale, kolega i ja prije par godina na Dunavu, kod Dalja, ljetno doba, voblerisali, mrak.
Odjednom on meni: Dovla daj dolazi, vidi ovo!
Ja do njegovog voblera, upalio bateriju i imam što vidjeti: dok je zabacivao voblera, u letu je zakačio šišmiša
za krilce, i to fes! Ja rukavicom do Batmana, a on skviči i onim malim zubićima prema meni.
Ma marš, reko ja, i otkačim Batmana, nek leti dalje. Alaj smo se nasmijali, majko mila! :cheesy: :rolleyes: :rlol:
P.S. OLOVO, ti si car!
Ne čuje se sa čardaka, pjesma stara, pjesma laka, otkad tebe nema kraj mene...

perhanche

prica olova je skroz  :thumbup: cudno je samo sto interventna nije privela smudja u stanicu... :rlol:
lik je pored mene bacao kasiku, nesto mlatio i u jednom momentu vidim njega sav unezveren drzi stap usmeren u vis,pogledam a kasika zakacila rodu za nogu a ova u panici promenila smer i leti uzbrdo pravac nebo i vuce najlon sa spulne za sobom dok nije izvukla celu spulnu i ponela je sa sobom sav najlon a ovaj osta sa stapom i masinicom u rukama sav u cudu.
nije vazno ciljati u metu nego metati u cilj

Panonski Mornar

Dobro si prošo  :rlol:  :rlol:  :rlol: nek si ti njeg izvadio
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.
Ali kada svane vetri s reke zacvile. Znam, to tuže vodene vile, Dunav sedef odranja. Đ Balašević

muschoki

pre 7-8 godina pecam u Grockoj iz camca na zutoj zemlji.Camac od obale nekih 5 metara,voda prolecna visoka i jaka.Uz samu obalu nalazi se putic kojim vikendasi pesaka prolaze kada je visok vodostaj.Vise od dva sata ni udarca a sve idealno za smudja.Napokon udarac,vadjenje,lep smudj nekih 1.7kg.Ja naravno zadovoljan ali isto tako i iznerviran sto mi udara posle dva sata,obratih se smudju.Gde si ti do sada,mamu ti j....,koliko je sati a.. :question: U tom trenutku sa obale zacuh uplasen glas,coveka kako maltene bezi.Pola devet ,komsija.Pobeza covek onako uplasen,posle moje price sa smudjem.Naravno ko zna koliko je covek proveo na obali gledajuci me,a ja njemu mesto pozdrava... smiley033

...zavucen cucim u grmlju  maskiran u crno nevidim se i bacam ispod ruke pod slep da mi varka udje u ugao..cucim i nemicem se nesmem da se mrdnem jer mi je riba pod nogama na 2 metra, a nekakav krupan sljunak je tu i nesmem da se vrzmam jer se cuje..
Zanesen tako gledam jedva stunu da mi udje u pravi ugao uz sam slep , a Majstor gore na slepu isto tih ,ali ga cujem i vidim siluetu i kontam da je brodar izashao da se popisha kao sto to vazda rade..i neobracam paznju .Kad odjedared baaaaam preko mene celog sa najvecom sacmom koju sam video u zivotu preklopi i mene i stap ..Kad me poklopio ja brze bolje da me ne povuce i nepokida stap , jer je mashio pola vode povucem iz sve snage uhvatim za mrezu od sacme i nategnem kanap i njega , a on udari kontru i povuce mene , ja josh jace nategnem i on posto me nevidi , pocne da vice ..Draganeeeeeee,,,dolaz vamo sta je ovo sunce ti je.em ,,e onda sam ja shvatio i video da mi je  stap siguran i pocnem da zavijam kukuuu , lele , majkooo moja , ubiceee , ubiceee ,policiiija...upomoc ;crkoh od dernjave ceo slep je izashao daa vidi a nevidi me..e onda sam ustao i poceo da se smejem kao manijak a oni poludeli ..ti si taj ludak,a znamo se godinama ,srce mi stalo kaze lik , umro sam zamalo ludace nenormalni..sta se nisi lepo popeo kao uvek..nego sad i odozdo pecash ..
Cela radnja se odvijala u rupi kod Sip-a , ko zna a znaju mnogi ,zna o cemu pricam!

slawisa

aman dozivljavalo se svashta , pogototvo ovde u gradu , ako nemash bar jedan incident ili desahvanje ludila kao da nisi ni bio na vodi .

ovog se secam kao da je juce bilo a i mogu da potvrde neki momci a ponajvishe zrtva koja nije kompjuterizovana..a sad je na vodi..
elem..pecam 10 noci sa jednog splavica kom su daske trule i mooora se paziti veoma dobro kad gazish po njemu..znaci splavic je u stanju raspada i samo 2 daske su nosive a ostalo je trulo da galeb stane propao bi ..lepo pecam svako vece bilo po nekoliko komada lepih 2-3 kila i masu manjih ali nije to sad bitno..Splav sam obishao danju i ispitao sve moguce prilaze je je mesto ocigledno stvoreno za smudja na jedan ali nesigurno..Ovaj na obali nemoze nista stoji naspam mene i gleda , a ja  samo nabadam oko splava i nema potrebe za zabacivanjem..izvucem 2 kom i naravno sednem i ''odmorim'' mesto jer znam da su se podvukli ispod od lupnjave i treba jedno 30 min da se ponovo izvuku na domet..sedim ja tako ovaj baca ali nema ugao i nemoze nishta , kazem  mu ;''nema vishe, mozda kasnije bude''...sad cu i ja na obalu samo da se odmorim malo''...Kormoran ode do sledeceg splava a ja iznerviran sto me prati i znam da ce da se popne cim sidjem i udaljim se , sve one daske ispomeram , odem do njega, mrljavimo neshto bez veze i kazem mu idi vidi probaj , mozda ima koji...mene mrzi ,odo na ''granu''!

...lezim na bentu i ispravljam ledja i chekam ..nije proshlo ni 10 minuta kad se cuje lomljava, uzas ,kao da se sve rushi..ustanem se i lezerno pridjem i ovaj propao do grudi nabio se na prepone, i jauche..Sta je bilo crni Kale ,pitam  ga , on nemoze da pricha samo pishti ko pile , i zavija da ga izvucem ,...kako da te izvucem , truo je splav propashcu i ja..Izvuce se on nekako mokar , sav ulubljen ekser mu se zabo u ruku..totalno je sjeban  komplet.
Pa kako si se ti popeo , pita me , kazem ;''nemam pojma ,normalno''..a 2 dana sam pazljivo merio svaku dasku..
i nije se vishe nikad popeo iako sam se i ja oskliznuo i propao na stanglu od buricha..kada sam se saginjao da prihvatim smudja..

slawisa

Pre desetak godina islo se redovno na jezero celije,grizla deverika od kilo kao blesava.Guzva na jezeru pecaros na svakih 10 metara,taman je svanulo kad stize neki besan auto stranih tablica.Izlazi neki lik i jedna suuuuuuper riba secam joj se lika kao da je bilo juce samo joj kita iz oka viri,pocese da se drpaju odmah i kazem ja drugaru sad ce da je kara,ovaj ne veruje velika guzva,udjose u jezero do pojasa poce karanje ,traje to neko vreme svi okolo prestali da bulje u stapove i gledaju priredbu,navijanje i dobacivanje sa prvenstveno moje strane,a i ostalih pecarosa ne cuje,rastera nam ribu koliko je pljuskao po vodi,oprosteno mu je bilo uz gromoglasni aplauz

baćko

Citat: slawisa poslato 06 Jul 2009, 21:15:28
Citat: budens72 poslato 06 Jul 2009, 09:51:48
Lep prizor.... prošli ste pored nas...  :bye:
Mi prosli pored vas??? greska mora da ste vi prosli pored nas :cheesy: :cheesy: :cheesy:,mi smo bili najsporiji. smiley033

Budens je ipak sporiji on  je stacioniran na sledećem ostrvu i kada je na njemu normalno je da ga prestignete inače kada ide sa onom njegovom aždahom teško ćete ga obići. :rolleyes: :rlol: :rlol: :rlol: :wink:

slawisa

Bili smo na gumenjaku nas 5 konja u njemu,a vuce nas 4.8ks :rlol: morao sam i da veslam da bi stigli u N.S. koga mi da preteknemo   smiley136 smiley136

STUKOLOVAC

Citat: slawisa poslato 25 Oktobar 2009, 13:26:05
:rlol: :rlol: :rlol: NAJJACA PRICA KOJU SAM PROCITAO!!! :rlol: :rlol: :rlol:
EVO JEDNE SLICNE...PRE 6-7 GODINA,SEPTEMBAR MESEC,SAVA NADOLAZI I HLADI SE A SOM KO LUD POCEO DA JEDE AL NAJVISE PREFERIRA BABUSKU...DOSLO MU!MOJ DEDA,STARA PECAROSKA KAJLA,VEZAO PAR DANA SA LEPIM SOMOVIMA OD 10 DO 17 KG KAD MU ODJEDNOM NESTADE BABUSKI A NESTADE IH I U OMILJENOM MU KUBIKU GDE IH JE REDOVNO TREBIO ZA KEDER.ZOVE ME NA MOBILNI I SAMO MI SAOPSTAVA DA JE NACUO GDE IMA BABUSKE ZASIGURNO I DA MU TREBA PREVOZ I POMOC.U PUTANJU SU BILI NEKI TZV. "PRAVOUGAONICI" NEZAVRSENI KOLEKTORI NEKE NEMACKE DONACIJE KOJU JE NEKO,JEL'TE,POKRAO.SVE TO NE BI BILO NISTA NEOBICNO DA TO MESTO APSOLUTNO SVI IZBEGAVAJU JEL SE NIKOM NE MILI DA HODA PO ZMIJARNIKU,TRAVA DO RAMENA,A POD NOGAMA KRCKAJU SPRICEVI I KURTONI.SAMA VODA-KATASTOFA-ZABOKRECINA KROZ KOJU SE NAZIRU TRAKTORSKE GUME I SKOLJKE OD ZASTAVA RAZNIH MODELA.PA GDE ME DEDA DOVEDE,PITAM GA,AL MATORI ZNA DA NEGDE MORA BITI DOSTUPNO DA SE BACI CERENAC A BABUSKE JE FAKAT BILO JEL SE STVARNO KROZ SAV TAJ KRS NAZIRALA KAKO SE BRCKA.PICI STARI ODLUCNO,JA I KUM ZA NJIM,KAD ODJEDNOM SKRETOSMO KROZ NAJGUSCU I NAJVISU TRAVULJINU KAD PREDE NAMA PUCE LIVADA I NA NJOJ PRIZOR OD KOGA BI NAS MANJE ZACUDILO DA SMO VIDELI VANZEMALJCE...RADNI DAN,TRI POPODNE,PREKO 30 STEPENI I ZELENI CITROEN A NA HAUBI MATORAC OD PREKO 60 GODINA TRSI KLINKICU OD 20-AK PA SVE PRSTI!SKROZ SE GOLI POSKIDALI,IZASLI IZ KOLA I KARACINA NA HAUBI I TO UBIJANJE KLINKA CICI KO DA ZENI BRATA,MATORI SAV ZNOJAV,MA NISU SE NI OKRENULI KAD SU NAS VIDELI A KAMOLI NESTO DRUGO.JA I KUM NA MANJE OD DVA METRA OD NJIH,SVE SE LEPO VIDI,PENETRACIJA,MA SVE!MATORI UPRO NE PRESTAJE,KLINKA MU SE NAMESTA SVE SE OSECA NA SEX...NE ZANIMA IH NISTA,KO DA NE POSTOJIMO.MI I DALJE U CUDU GLEDAMO "OLD AND YOUNG" PRODUKCIJU UZIVO,A DEDA LEGENDA VEC POPIZDEO VICE SA BARE "AJDE KONJINE STA BLENETE U TE BUDALE,SUPER JE MESTO IMA RUPA U TRAVI!!!"E,TO JE PECAROS MOJ DEDA A NE MI STO GLEDAMO TRPANJE UZIVO...DAN DANAS MOJA OMILJENA PRICA "SA PECANJA"...