Nevjerovatnosti s Dunava i voda...

Započeo ljubimdunav, 12 Jun 2009, 17:02:47

Stari tok Tamisa.,grabljivica potpuno neaktivna,kao da je nema.,pecao sam na sledeci pribor.,stap greys tb-100g masina aspira 4000,konac ron tomson 0.16mm duzine 110m.,bacao sam nekih tri sata bez prestanka.,nista.,stizem do jedne krivine.,varalice menjam,kombinujem.,trenutno na stapu mi je mala glavinjara..U cizmama sam u vodi i bacam varku na krivinu u koso po sredini vode nekih 60-tak metara.,dubina je oko 3m.,pustam je da padne na dno pa polako vucem.,par zabacaja nista,dno je potpuno cisto.,u nekom od narednih zabacaja,posle pada glavinjare,krecem da namotavam.,ali odjednom osecam teret..,stap se sve vise savija.,kocnica je prikocena,a stap je pod punom parabolom i opterecenjem,kao u beton.,rekoh u sebi,pa gde ga sad zakaci.,posle par sekundi taj teret pocinje na stapu da pumpa.,uhh sunce ti,pomislih pa ovo je neka velika Stuka ili Som?
Riba krece u beg,izvlaci mi 10-ak metara pa staje.,nemogu ni da ga mrdnem.,odjednom krece prema meni velikom brzinom.,sta je reko sad ovo,jedva uspevam da namotam konac.,stize na nekih 7-8m od mene i tada staje.,stap je opet pod punim opterecenjem,pa krece u strahovit dril neverovatnom brzinom kontra od mene prema krivini.,kocnica se usijala,a konac silazi sa spulne neverovatnom brzinom.,dok si rekao keks izvukao mi je oko 80m.,polako posustaje,a ja dodatno pritezem kocnicu.,osecam da sada moze nesto da popusti od pribora..,konacno staje,spulna skoro prazna.,okrecem ga prema meni.,odjednom ponovo krece beg,ali u koso,u obalu i pravo u trsku.,nabi se u nju i ni makac..,sta sad,drzim napeto,nista se ne desava..
Posle par minuta strpljenje me izdaje,konac obmotavam oko ruke i vucem.,polako krece,uzimam opet stap u ruke,ali nedugo potom riba se otkacinje..,pocepao se..Nije mi mnogo zao jer je u pitanju bio Tolstolobik..
Posle sagledavanja svega siguran sam da je glavinjaru progutao,te da ga nisam zakacio negde sa strane.,glavinjaru kao da je zgrabio u propadanju,udice na njoj su vrlo male i nema sanse da bi ga probole negde sa strane i drzale toliko dugo,zatim po nacinu borbe i osecaju na stapu se takodje videlo da je riba zakacena za usta,a po izvlacenju glavinjare na udicama nije bilo krljusti,i ni jedan krak nije bio ispravljen..
Imao sam priliku dva puta da vidim ulovljene Bikove koji su progutali u zdrelo sheda ili twistera.,a kako,zasto i zbog cega se to desilo ne bi znao kasti..,jos jedan dokaz da je u ribolovu sve moguce  :cheesy: .,inace po mojoj proceni Bicina je bila teska oko 20kg..

Isa

Vrlo zanimljiva tema, mada nisam imao nekih cudnih  desavanja u vezi sa ulovom, imao sam sa priborom. Na jednom mestu gde sam cesto ranije varalicario, inace nepunih 30tak metara od mesta gde se kupamo u krugu od metar, upola od toga u vodi na nekih 30tak cm dubine cesto sam nalazio Raznorazne kasike, leptire olovne glave i udice. Zanimljivo je sto ni pre a ni posle tog mesta nista slicno nije moglo da se nadje i sto se to nije desilo samo jednom. Prvi put sam nasao 2-3 varalice i bukvalno precesljao ne bih li nasao jos koju ali nije bilo, nakon par dana kad sam opet dosao na isto mesto, nasao sam ogromnu olovnu glavu i jos jednu varalicu. Jednu od tih varalica sam zabacio ali pri izbacaju je pukla alkica i ostadoh bez kasike ocu reci verovatno su stajale dugo u vodi jer je bilo dosta rdjavih delova inace udice su bile trule i iskidane ali tela ocuvana. Verovali ili ne, tog leta dok se vodstaj nije digao sam napunio onu malu zelenu kutijicu punu tim varalica. Ako nadjem slikacu tu ogromnu olovnu glavu da vam pokazem, nikad u zivotu nisam video vecu inace nije klasicno okrugla, vec ima oblik riblje glave.

batarihter

Citat: Isa poslato 04 Septembar 2014, 09:56:41
...da nije ova?????bistro...
...Srbija do Bojkota...
...svuda je bolje,gde nas nema...

profi012

Isa slikaj pa okaci, bas me zanima kolika je.

Isa

Evo slike, posle malo duzeg vremena. Vremenom se pogubile varalice, al ostalo je par komada za koje se secam da sam nasao na istom mestu, evo i glave. Ove crvene glave sam radi uporedbe stavio. Ova veca je negde oko 20 grama.

tonac

Pecali mi u Opovu na jednoj poziciji dugo, nista nikad veliko nismo upecali ... dodjemo jedno jutro i mrkli mrak, mi kao ajde da se pomerimo na neko drugo mesto ... odemo jedno 300 metara dalje, lepo mesto, u daljini suma na drugoj obali ... ajd kao sacekamo da se malo razdani da otpakujemo stapove... gledamo kako nam zauzimaju nase staro mesto, jos komentarisemo vidi budale, tamo nema nista, ovde ce ulov bude pravi... polako se razdanjuje, a mi shvatamo bolnu istinu da tamis hvata krivinu kod onog naseg mesta, a da mi sedimo ispred livade .... nocu original izgleda kao voda. Pakovanje i paljba :)

bladerizer

pecamo ja i moj badza na dunavu kod bogojeva lokacija prevodnica,posle par sati lepog pecanja bele ribe krenemo kuci,badza kresne stojadina ovaj upali iz cuga i posle par sekundi lepog rada krene da tandrce ko traktor,ja mu kazem gasi,ugasi on ,digne haubu aj da vidimo sta je,imali smo sta i da vidimo ,zupcasti kajis pokupio zmiju i preskocio,sta je kog djavola ona radila tamo aj ga znaj,naj jaci mi je bio badzin komenta kad je vido sta se desili rekao je ;odi ga je.i, hteo sam da umrem od smeha. Posle par dana me zove,kaze mora nova glava,otisli i ventili i bregasta,eto sta jedna zmija moze da napravi.
Leleee otkaci se

bobanchek

Читам ову тему, смех до суза, ћера пита: "шта ти је тата?", не умем да јој објасним, још је мала  :huh:.

Пре једно десет година, свратио увече испод Старог трамвајског моста да обиђем и видим да ли се дешава нешто.
Зима је, прилазим кеју а по њему разбацане картице, здравствена књижица, итд. Њих двојица гањају стакленооког,
питам их јел се јавља уопште, кажу још не. ("ето чисто да прича има неке везе са риболовом")

Питам их шта је ово, кажу неког оџепарили и бацили са моста. Искусни Рале каже немој да дираш ја сам тако упецао
женску торбу и имао проблема, Милош је млад, ћути, њега ионако не интересује, не види будућност у нашој лепој држави и пеца смуђа.
Нисам ни ја неискусан, али ми ђаво не да мира, нисам понео штап.Чачкам ти ја тако документа неким штапићем,
нађем визит карту од неке жене, позовем, представим се, објасним јој и кажем име са здравствене картице,
то јој је колегиница, да ми број телефона и ја позовем жену.
Објасним јој све како сам нашао и дошао до њеног броја телефона, представио се као да сам пред "чуварима реда", име, презиме, ауто, посао...где се налазим...
Зато да се не би уплашила и да ја не би дуго чекао, кажем јој да пошаље некога ако хоће.Каже украли јој у бусу, долази са сином за 15'20 минута.

Кажем Ралету ето видиш, за час  :cheesy:

Сада ћу да убрзам мало, нема њих, ја се смрзо, зовем је, каже ту смо, не видимо вас, објашњавам ауто, палим сва четири...ништа.
Те код поште смо, бели комби, шта ће тамо, палим ауто тражим бели комби око штајге, ништа...враћам се зовем...схватам...вожња...
спуцам сав кредит док ме тетка воза...прође отприлике два и по сата...не могу сада да одем, телефон, податке сам већ дао, другари пецају...
ја чекам ротациона светла...ево их...коначно, д...ње све из почетка...

Е сада поента.
Тетка стиже у црном бмв-у а у њему још двојица дупло већих од мене.
Прилазим им и кажем како вас није срамота, она мени "извините",  :rolleyes:
Нисам имао снаге да јој одговорим, окренем се и одем.

Ко ме ј..е када нисам понео штап.

NešaBG

Pre jedno 15-ak godina zet i ja pecamo na galovici iza mlina. Na glavi mi kačket i cvikeri za sunce. Posle nekog vremena smorili me cvikeri i ja ih prebacim na glavu preko kačketa. U nekom momentu me spopadne roj komaraca i ja ne razmišljajući cimnem kačket da ih rasteram i lansiram cvikere u vodu. Naravno popizdim jer su korektne cvidže, polarizovane, ali šta je tu je. Zeća gleda, smeje se. Posle nekih 10 dana on i ja opet na istom mestu. Zakačim krupniju babušku i ona se nabije u travu koja inače zauzima oko 2 metra od obale. Cimaj vuci tamo vamo i uspem da je izvadim i sa njom još i poveliku gomilu trave. Skidam travu sa one babe da mogu da je otkačim i ćušnem u čuvarku kad primetim da se nešto presijava u travi. Moji cvikeri! Upetljali se u travu i izašli sa babom zajedno napolje. Obrišem ih i na glavu. Zeća opet gleda, ne veruje...

Duca011

Vezano za ovog sto mu saran izvlaci po 400 metara. Prosle godine odem da malo okupam udice...lep dan, na vodi milina. Ja zabacio za sarana o cekam...cekam, malo kao dremnem, malo ckiljnem jednim okom na stapove,  kad levi stap poce da se savija . Skaci, udaraj kontru ali nista. Vuce ravnomerno, svojim tempom. Zatezi po malo kocnicu, klizam se po obali ali nekako ga ustopujem i pocnem po malo da namotavam...vidim jaci sam. Traje to vec lepih pola sata, poce cudo da se pomalja na vodi i op, evo ga..nije mi ni trebao meredov. Na udici je bio predivan komad mreze za komarce 120x600cm. Najverovatnije od onih 400 metara najlona :smiley:

skespa

Nabolja tema!

Ide prica 2 u 1.

Dobijemo dojavu od drugarovog caleta da radi stuka na slajzu u Kovilju.
Pola 4, mrak na putu, drugar najavljuje sta nas ceka, cale mu je tamo sa ekipom, kaze "svinji treba 3 dana da podivlja a Ziki (pseudonim) samo jedan da postane koviljcanin" ...
Stizemo mi tamo, krece da se nazire dnevno svetlo, a ono ekipa zdravo raspolozena, crveni ko rakovi od sunca, prze gladalice i piju toplo pivo i rakiju za dobro jutro. Po onoj ispucaloj zemlji nemas gde da stanes da zabacis, i staro i mlado noce tamo, samo rokaju cerence i balerine... nema tu leba za varalicare, i zapicimo mi u sumu odma.
Bilo je i nesto ribe usput, stukica do mere i bandara, i ostasmo drugar u cizmama domudarama i ja u dokolenicama... i tako, jedan rukavac koji je bio predubok za moje cizme nas razdvoji.
Tek cujem ja buku i lomljavu, a ja pod nogama tu cackam ne bih li nesto preko mere upecao, kad ono istrcavaju prema meni prasici..
MARS! vicem da mi ne plase ribu, za neupucene, u Kovilju se svinje puste u rit kad opadne voda i tu jedu skoljke i crkotine ali im donose ljudi i dohranu, pa im se zato valjda i obraduju. I tako se ja razmahao, teram prasici, kad ono dotrcavaju velike svinje, i zaleti se krmaca na mene.
Ja, sta cu, u vodu, kvasi noge.
I one stale.
Odem nadjem drugara, kaze mi ne zaje.avaj se kad imaju mlade oce da te unakaze.
Saberem se malo, kad ono nema jedne kurije sa varkama.
Suuuuuuunce ti je.em, ne dam!
Optimisticno sam se naoruzao nekom sticom i otvorio sam perorez, u glavi mislio kao ako me sruse  :lol:

Video sam ih u daljini, ona krmaca me samo nanjusila, a kutiju sam nasao i oko nje sve varke na broju.
Kad sam se vratio do logora, ekipa je bila pecena ko i povrsina zemlje, skuvali i riblju corbu, reko vozite me nazad kuci, popio sam toplo pivo i otisao da jedem neke snicle.
Radije bih sada pecao drugovi!