Nevjerovatnosti s Dunava i voda...

Započeo ljubimdunav, 12 Jun 2009, 17:02:47

juzba

Ima 7-8 godina, sjedim na obali i blinkam, oko 23h, nigdje nikoga na daleko nema, ja u nekoj pri...dini, kad odjednom čujem, nedaleko mene, krši se sedra, ršti šljunak i vepar uleti u vodu iz punog zaleta, puklo kao bomba :eek: :rolleyes:
Mrkli mrak, neznam koliko je to daleko, us.o sam se od straha, a on u vodi, i čuješ samo uuuuuuuuuffffffffff, uuuuuuuuufffffffff, uuuuuuuuuuuufffffffffff.
Neznam, možda je ranjen, gledam gdje da zbrišem, al nema poštenog drveta ni blizu, a auto je u njegovom pravcu :sad: :help:
Probam ga otjerati uperivši bateriju prema njemu, al on ne ferma ni pet posto.
Nakon 15-20 minuta ga čujem kako izlazi iz vode i ode mi negdje iza leđa u šištru.
Toga trenutka mi pecanje završilo........
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

bladerizer

evo jos jedne smesne price.  Pre par godina pecao sam na malom mosticu kod prevodnice u Srpskom Mileticu,inace ispod tog mosta uliva se voda iz sonjcanskog ribnjaka u dtd kanal i tu malo muti vodu i jako se lepo peca smudj i bucov,ali zbog popularnosti tog mesta mora se krenuti rano ujutro da bi se zauzelo najbolje mesto i tako ja narednog jutra ustanem u 4 sednem na bajs i krenem.tih dana su iz srbija sume sekli topole koje su bile pored kanala i pored puta kojim se ide do mostica,jedna od oborenih topola je poprecila ceo put ali to niko nije znao od ribolovaca koji pecaju gore jer sumski radnici su nastavili posao i posle naseg vracanja sa pecanja predhodnog dana, i tako krenem ja a neka maglica dodala na onaj mrak malo pa se nis -ebeno nevidi,verglam ja ko blesav,picim i razmisljam kako cu da uzmem najbolje mesto jer racunam da niko nije blesav da ide u 4 ujutu,kad u jednom momentu cujem ispred sebe na jedno 30 metara strasan prasak,cujem neko pucanje,krcanje i cvilenje a zatim i jauk i zapomaganje nekog coveka.Skocim ssa bicikle i potrcim u onom pravcu ali posle jedno 20 metara se sapletem od necega i prospem se koliko sam dugacak po zemlji ustanem se i upalim bateriju iz dzepa i ima sta da vidim ja pao od torbe sa stapovima koja je pala coveku koji je zvekno od onog srusenog debla.Prizor uzasan patike,stapovi,cuvarka i delovi bicikle na sve strane razbacani ali od coveka ni traga,gledam levo desni i ima sta da vidim,covek je preleteo jedno 4,5 metara od debla i pao u travu i samo jeci,hadnik rabio rebra i glavu,dok sam mu pomagao da ustane razmisljam sta da sam poranio  samo 3 minuta i ja iso ispred njega, BILO BI ODE MAST U PROPAAST.
Leleee otkaci se

tićo

bladerizer

da ima mozes videti preko google earth prograama
Leleee otkaci se

tićo

ljubimdunav

Jos jedna dodatna "kozja" snaga :)

retfala

To je naša domaća košuta sa Petraškog otoka :thumbup:

Ja pomislio da je srndac... Sve njuska nesto odozdo, ko da ce da naskoci na yamahu  smiley136 smiley136 smiley136

vvuukk

Moram vam sledece zime postaviti snimak jednog macka...Naime,u s.Glamocani,nizvodno od B.Luke,na rijeci Vrbas,nalazi se zimovnik,najveci na toj rijeci.Skobalja ko u prici,naravno i ribolovaca.E tu caruje taj macak,kako taj mlati skobalje.Pazljivo ceka iza ribolovaca,ne prilazi blize od 3-4 metra,da ne bude zaraubovan.Kad vidi savijen stap,odmah je kraj nogu.Ako je riba oko pola kg,ili veca,brzo se vrati na pocetni polozaj,ako je manja,nema sansi da je ne dobije,ma usao bi ti u cizmu za njom.Dobije tako dva skobalja,sve kosti krckaju,ne ostavlja ni krljust...i ode...Za dva tri sata eto ga opet...Al koliki je taj macak,kad bi ga u sumi sreo,rekao bih da je ris.Njegovi vlasnici kazu ,da ga nikad s nicim ne hrane,a i zasto bi.Bice snimci...poz.

Evo jos jedna.Davno jednom,mozda i 30 god. na obliznjem jezeru,pecaju ljudi kedere i ubacuju u metalnu mrezu.U jednom trenutku jedan od ribolovaca,sunja se kao macka prema mrezi,uz ono,nesto kao pazi,pazi ,pazi...Trgnu kanap sa mrezom,ista leti preko glava,a na mrezi sa vanjske strane zakacena stuka oko 1 kg.

Jos ova i necu vise,majke mi...
92. ili 93. zimovnik u Bos Novom,rijeka Sana.Riba radila osrednje,meni i kolegi se neda na voz pa za B.Luku.Neki likovi iz BL,kazu cekajte nas,mi smo s kombijem,vozicemo vas.OK,krenusmo,vec mrak pada...Vozimo se,kombi nema sjedala pozadi,onako scucureni kunjamo,kad cujes TUPPPP...Stani ,stani,ona dvojica govore jedan drugom...Rikverc,otvaraju nasa bocna vrata i ubacuju fazana izmedju nas...Par kilometara,taman malo zadrijemasmo,opet isto TUPPP,ovaj put fazanka...Nebi vjerovali,al i treci put slicno se dogodi,samo ovaj put je zec bio u pitanju i vec je bio udaren,ali bio je vruc,kad su ga bacili kod nas,sto bi reko frisko udaren...Nalovise se ljudi u ribolovu samo tako...Sreca,u daljini ugledasmo svjetla,predgradja B.Luke,urbana zona...Ko zna ,da je put bio malo duzi,mozda bi i irvasa pokupili... :bye: :bye: :bye:

zankiki

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...

vvuukk

bice slike na zimu,jer prije toga,niko ne posjecuje te terene,sem ljubitelja ribolova na klena...

retfala

Jučer ujutro mi se dogodilo nešto stvarno nevjerovatno :help: Prvo sam upeco šarana oko 4kg , a blinko sam cijelu noć i onako umoran odlučim ispoštovat mjesto još pola sata pa ću u kabinu na spavanje. Prošlo pola sata sunce prigrijalo još mi se ne spava i odem sjest u kabinu. Nakon par minuta "majstor" stisne do vode , ja kao krenem po štap međutim on naglo otpust pa ponovo krene i ispuca štap kao iz katapulta u vodu. Brzina je nenormalna , pokušavam sa drugim štapom ukačit ovaj u vodi i neuspjevam. :rolleyes: Uzimam štap sa jig glavom od 50g i skidam sa njega gumu i bacam najdalje što mogu. Glava pada na dno povučem lagano i osjetim neki udarac  , kontam uhvatio sam strunu od štapa :thumbup: Međutim neeeeee ugrabuljo sam soma koji mi je izmotu više od 100m strune 35lb :help: ali strašno kojom snagom kad je struna bila pri kraju prstom zaustavim odmotavanje drila i nakon 10-15 sek frajer se otkači. Izvučem glavu van i imam šta vidjeti  , sline na struni debele ko cigara bar mnetar i pol. Katastofa. Nije mi žao ni štapa  ni soma žao mi je samo šarana :lol:

rj

osjećao si se ko slika sa avatara  :lol: :lol: :lol:

BOJANK

Ova je dobra, hehe ! Bar me netko danas nasmijao !
...nekad siv, a nekad žut...