Na koji način smo ostajali bez pribora, normalno pored vode

Započeo baćko, 06 Februar 2012, 23:02:36

baćko

Uglavnom riba  koju  volimo da lovimo  određuje  na  neki   način  nas  ribolovce  i  ujedno  povlači  određene  situacije  koje će  nam se  dešavati.
  Leto, polovina  avgusta.  Da bih  nahvatao  malo  kondicije idem  biciklom,  čudo   stvari sam  natovario  na  njega  uz  to  sam  poneo  i  pušku,  ako  neka  patka izvrši  napad  na  mene. Puška mi  je  preko  leđa,  a pecaljke vise  preko  jednog  ramena.  U  jednom momentu klize mi   sa  ramena  skoro   da  sam uspeo   da stanem  ali ipak upadaju   u  prednji   točak ja preko  guvernala  direkt na glavu, ubio  se kao   siroče. Poučen  primerom iz  davnih  godina  i sada idem ponekad biciklom na pecanje  ali  sam na  njega montirao   specijalnu  futrolu pod određenim uglom za  štapove. Savršena  stvar, štapovi  nemogu  nigde  da  zapnu čak  ni  kad  se provlačim  kroz  neko  granje. :thumbup:

Mangup

ja obicno vezujem stapove za biciklu...pecaljke ili dvodelne ispod sedista i dole ispod guvernalae u slucaju da ima onu sipku sto spaja sediste i guvernalu jos bolje... ako me niste razumeli evo slika pa ce te valjda videti na koju sipku :D

Zver udara kad srce spava!

KoDar

Bili moj nesretni kum i ja na pecanju. Kum tada nije bio nikakav ribič (a, bogami, nije ni sada) i nije imao ništa od pribora, već samo dobru volju. Pribor (alat) je bio samo moj.
Kad smo se vraćali s pecanja, a išli smo mojim autom, podijelili smo pribor za nošenje do auta.
Ja ono što sam nosio spremio u gepek, a ono što je on nosio ostavio je pokraj auta na zemlji.
Mi sjeli u auto i kući.
On ništa ne govori o priboru.
Kad sam sljedeći put išao u ribičiju, tražim ja Shakespearov od 4 m  i Kormoranov teleskop od 3 m, al ih nema. A na njima bile još i Quantumove role. I onda mi se upali lampica u glavi smiley085!
Pa, kum nije spremio štapove u gepek :no: :huh:!
To su mi bili prvi teleskopi što sam ih u životu kupio.
Kad sam mu rekao za to, njegov je odgovor bio: Ja sam mislio daćeš ih ti spremiti. Budala! Bez brige i pameti!
Sad on ima nešto pribora, al više ne idemo zajedno pecat, u stvari u 4 godine kako se on počeo baviti ribolovom bili smo 4 x zajedno na pecanju. No, nema on sreće ni sa svojim štapovima. Na svom prvom samostalnom pecanju polomio je dva štapa, jedan je puknuo na drugoj sekciji od vrha,jer mu je udica zapela, a nije znao postupak u takvom slučaju, a na drugi štap je nagazio. Veliki pecaroš...Bez brige i bez pameti...
Radije idem sam na pecanje nego sa njim i sam najbolje pazim na svoj pribor.
Na poslu je vrijeme predugo - u ribolovu je vrijeme prekratko !
P.S. Vrijeme provedeno u ribolovu ne uračunava se u trajanje života!!! Pozzz iz Osijeka!!!

baćko

O  Kumu   treba  sve najlepše.  Moj  Kum je  čudo to  se neda ni   ispričati  a  oni  koji  su ikada bili  prisutni  ni  dan  danas  nemogu   doći   sebi  od  utisaka.  No  moj  Kum  je   ipak  moj  Kum  i  ma  kakva  bila  cena  u  pitanju ja  sam  spreman i  dan  danas  sa njim  na pecanje kao  nekad u   detinjstvu,  i  nimalo  me  nije  briga  šta  će  se  dogoditi,  uostalom  ja  sam  tu  pa  ću   probati  ublažiti  stvar  pri  mogućim  štetama, Ma  Kum se ipak  piše  velikim  slovom. :takoje:

KoDar

Tvoj se kum ponaša kao što se kum i treba ponašati (pretpostavljam da je tako).
No, moj kum se ponaša kao da mi nije kum (otkako sam ga prestao "šlepat" s lovom-mislim, posuđivat mu iz mjeseca u mjesec).
Onda se i kumstvo ohladilo.
Ne dolazi k meni, izbjegava me na poslu, ne zove me na pecanje (ide na pecanje sa šogorom koji nije pecaroš i koji samo sjedi i gleda u vodu, pomaže mu nositi stvari i pravi mu kugle s primamom, šogor mu je, ukratko, rob).
No, ipak, bolje volim otići na pecanje sam nego sa njim i zbog drugih razloga.
Bolje da sam na pecanju izgubio takvog kuma kakav je moj, nego ona dva štapa.
Takvog kuma kakav je moj ne bih poželio ni neprijatelju!

Baćko-svaka ti je ka Njegoševa ! :takoje:

Jedino ako nije kao iz Maratonaca, "šta to radiš kume ? " ,"vezbam kume" !   :lol:

bladerizer

Citat: Mangup poslato 20 Februar 2012, 23:52:09
ti si bas ostajao bez pribora  :cheesy:
ma imam jos nekoliko situacija nego me sramota vise da pisem,ja sam ti druze ostajao bez bribora na naj gluplje moguce nacine!
Leleee otkaci se

Svaka se škola plaća.
Ja i dan danas kad sve pospremim u gepek dođem do mjesta gdje sam pecao i još jedanput sve pregledam.
Kad to napravim i utvrdim da mi nije ništa ostalo tek onda palim pilu i pravac doma (ili birtija).

rašo

Ja sam ostao bez pribora tako da mi je netko provalio kroz prozor u kontejner i pokupio SVE.
Kad mu nađeš dnevni boravak ne znači da si mu našao i trpezariju

bassmaster

Da,da....ima i toga!Meni proslo leto upali lopovi u supu!Ali!!!!Ja par dana pre toga malo sredjivao pribor i na vidno mesto ostavio neke krseve od 100 godina,a nekih 20-ak ozbiljnijih kompleta spakovao u torbe i futrole i slucajno ostavio iza vrata!

doticni u zurbi srecom pokupili ono sto su prvo videli!Neka im je alal,samo kad je ovo sto necemu vredi ostalo!!

A zato mi moj najvredniji varalicarski pribor stoji u spavacoj sobi sa leve strane na 50 cm!Sa desne mi je na 1m TT 7.62! :tongue:

god-ar

Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!