Na koji način smo ostajali bez pribora, normalno pored vode

Započeo baćko, 06 Februar 2012, 23:02:36

god-ar

Eeeeeeee, kad gledas da iskoristis svaku sekundu i izjuris iz kuce da stignes sto pre do vode, mnogo toga zna i da ostane kod kuce...

Mangup

koliko puta sam krenuo...i zaboravio nesto.....bolje da ne pricam...tacnije skoro uvek mi nesto fali :rlol:
Zver udara kad srce spava!

Nekoliko puta izleteh bez mašinice.. :smiley:,pa trči kući psovajući.

juzba

E, to mi se već dešava, čim preslagujem komplet za na vodu, nešto obavezno ostane kod kuće, zato nikad puno ne diram prvu postavu, jedino dodam ili oduzmem jači ili slabiji štap.
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

tomislav34

Zato ja ne vadim pribor iz auta  :takoje: . Dječje sjedalice pune pribora  :lol:  samo pazim da nema udica i olova u njima.
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

Svojevremeno na Gružansko Jezero prilazi mi čikica da pita jel radi šta .Stoji mi iza leđa ,ja odgovaram ,blenem u plovak da li će potonuti,čikica posle nekoliko minuta uz prijatno"doviđenja " odlazi.Posle nekog vremena ogladnuk hvatam se za nož koji mi je stajao iza leđa ,pipam onako na slepo nema ga .Tražim ,preturam znam da je bio tu... Proradi mi kliker DEDA !!!  smiley137 Maznuo mi moju omiljenu "Famipu"-Prizren... :sad:  Eto  :wink:

mozda ovoj prici i nije mesto ovde,ali mislim da ce vam biti zanimljiva,u stvari, radi se o izgubljeno-nadjeno  :lol: ,ali na bolan nacin  :sad: ...
pre desetak godina,jednog jesenjeg dana u oktobru,zatekao sam se na starom tamisu u barandi..,te jeseni je stuka poludela na tamisu(stucija godina)..u standardnoj opremi,gumenim cizmama do pojasa,naoruzan laganim leptirima,kasikama,voblerima,pretrazivao sam metar po metar vode..,tog dana je bilo dosta toplo,pa sam bio u majici kratkih rukava..komarac po neki ubode,ali nista strasno,u stvari uopste ih i ne osetim,jer stuka udara bukvalno na svaki zabacaj..kasno je popodne,na vodi nema skoro nikog..,milina..nivo vode je malo veci,tako da obale skoro i da nema,,voda je usla u vrbe,ali meni ne smeta,jer u dubokim cizmama pridjem gde hocu..,dubina rukavca na sredini je do 1.5m..,nizu se stuke kao na traci,menjam varalice,eksperimentisem..,velikom vecinom se javljuje stuke do 1kg,ali zna i da iznenadi i neka od 1-2.5kg..,izuzetno su borbene...
resih da promenim voblera,pa stavljam neku kasiku..,posto sam u vodi i blatu do kolena,voblera stavljam tj kacim za prsluk sa prednje strane..,menjam poziciju,pa se probijam kroz granje i vrbe..,nastavljam da bacam..,u jednom momentu vidim da onog zakacenog voblera za prsluk nema,...uhh,verovatno je ispao negde dok sam se probijao kroz granje..,vratim se nazad i obidjem taj potez vise puta,ali voblera nema,kao da je u zemlju propao..,nije mi jasno gde je mogao da nestane..,sparina neka bila pa sam se preznojio,a komarci me jedu..,stuka radi ludo,pa nemam mnogo vremena za razmisljanje o vobleru..,nastavljam bacanje..,u jednom momentu dobijem lepu stuku,oko1.5kg..,ranac mi je na ledjima,na jednom ramenu,podosta otezao..bukvalno sam ga svukao sa ramena preko ruke..,u tom momentu presece me  ostar bol na levoj misici,vise sa zadnje strane..,pogledam,ima sta i da vidim..,onaj moj izgubljeni vobler..,dva kraka trokrake su se zabola u ruku sa sve jeziccima..,kakav nacin da ga pronadjem..sta cu sad,oblio me dadatni znoj,mrak samo sto nije,a komarci navalili muski..,krv lije,pokusavam da otkacim na cim,koza se razvlaci kao zvaka..,nema sanse,samo sam jos povecao krvoliptanje..sa ove moje strane nema nikog,preko puta vidim dvojicu..,odmah odlucujem da predjem most i odem kod njih da mi pomognu...pokazem im o cemu se radi,a ovaj jedan kad je video trokraku u ramenu i krv,samo sto nije u nesvest pao..,sa ovim drugim se slozim da je jedino resenje da ja nategnem trokraku i kozu,a da on sa nozem napravi rez,ne bi li trokraka izletela napolje..sad treba sinhronizovati secenje posto su dva kraka unutra....krene on da sece blago kao da hleb sece,a ne kozu..,ma reko ne tako,moras brzo da prevuces u same udice..,u drugom pokusaju smo uspeli..koza isecena,rupe prosirene,i trokraka izlece napolje..,uhhh kakvo olaksanje,imali su neku rakiju pa sam se dezinfikovao iznutra  :lol: ,...oziljci na taj dogadjaj i dan danas postoje..,a vobler je dok sam se ja probijao nekako presao sa prednje strane prsluka,na zadnji deo rukava majice..,kako je to uspeo ne znam,a naravoucenije je da varalice treba uvek,ali uvek stavljati u njihove kutije...

Mangup

ti si u ovom slucaju ostao bez koze a ne bez voblera  :rolleyes: .....
Zver udara kad srce spava!

Kao i svi zaboravljao sam drzace i slicno,cuvarke upadale u vodu,nozevi ostajali zabodeni negde u blizini ali bez stapa i masine nikad nisam ostao , sem...Kao po obicaju pecajuci sa splava u neko doba noci odem da krndeljam(spavam).Stapovi ostali u drzacima okiceni zvoncicima.Jutarnje budzenje mi donosi spoznaju da nedostaje stap najdalje na vodi.

Na slici skroz levi stap.Da se odmah razumemo nije taj stap.Jbg pomislim, skuvam kafu da utopim tugu i sednem da placem.U stvari nije mi do stapa jer i nije neki kvalitet kao ni masina.3,6 m ali suplji fiber,masina ava-sima.Sreca te je sve plastika.Kasnije tog jutra iznad krsa koji mi je nizvodno polako ispliva nesto slicno grani.Podalje je pa ne vidim dobro ali crvic proradi pa odoh da pogledam.Kad nisam pisnuo u gace kad sam provalio da je stap.Trkom nazad na splav i po povratku u trku vezuj trokraku,olova da ne ode daleko nizvodno.Medjutim dok sam se vratio stap se samo malo spustio.Bacam troku ali nikako da zakacim.Posle par puta dovucem ga i  dohvatim ali izadje onako vrljavo nizvodno od krsa a na spulni skoro da nema najlona.Crvic proradi,mozda je i riba na stapu.Zgrabim i pocnem da motam ali najlon negde gore u krsu.Motam oci ispadose,prevlacim preko necega ali otpora nema.I zaista nema a moglo je biti.Scenografija je verovatno da je sarko otresao stap,on izleteo iz(vidi na slici)pravljenog drzaca ,zaronio,prosao kroz krs i kasnije kad je pokidao sistem ,stap polako izronio.
I tada sam posedovao rod-pod ali ga nisam koristio da bi od tada iskljucivo presao na pecanje sa njim(nesto mi se cini da zvoncici nisu sigurna signalizacija  :lol: ).  smiley033

god-ar

Odlicna su signalizacija,,,,,,,,,,,ali ako pecas terpana ili babusku. :smiley:
Ova mrcina kad zabija stap zvono ni ne stigne da zazvoni,on ne trese...
Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!

Pretpostavio sam da je neki positan jer on otresa dok krupniji sabije i ne popusta pa samim tim samo moze da izlomi stap pre nego da ga izvuce iz drzaca koji je u polozaju 45 od vode a mozda i vise.Ili pak da se prosetao uzvodno prevalio stap pa se vratio u krs a to bi vec mogao i krupniji.

god-ar

Obicno pecam iz camca,a kad koji put (zbog drustva, rostilja,ovo - ono...)zabacim sa obale obavezno otpustim dril ( ne konzumiran baitruner), i vezem kanapom sve stapove za drzace...
Pa ako je kao ajkula, alal mu neka iscupa sve i nek nosi...
S obzirom da na sarana idem na 2 -3, nekad i 4 sata pecanja, onda presedim pored stapova kao zapeta puska, a da su drugacije okolnosti i pecanje od vise sati ipak zahteva rod-pod, signalizatore, i baitrunere...
Ko zna, mozda i dozivim pemziju! :cheesy:

bassmaster

Ustanem kao vampir u 6,dodjem na 50 m od camca i setim se da sam zaboravio veslo!Pizdim,psujem,trcim nazad kuci,vracam se na vodu,kad ono NEMA CAMCA!!! :shocked: