Migracije pecaroša usled rada ribe na pojedinim mikrolokacijama

Započeo bolenbgd, 20 Oktobar 2019, 18:13:02

Copetić

Nikad nemojte kriviti ljude već sistem. U suprotnom se pomuti vid i borite se protiv pogrešnih stvari.

mamijo

E zato - kad do mene dopre neka info - da tu i tu riba kida kako radi, ja idem svuda samo NE na to mesto!

Najbolja pecanja su mi kad je sam nadjem ... obozavam da kad se pojavim negde (istrazivacka misija ) ... a nigde nikog ... e tada moze da bude do jaja pecanje! I koliko god uspem da me niko ne vidi gde pecam i kad pecam - dotle je dobro i ima ribe ... ;)
Hate to say I told you so. I do believe I told you so.

Ajde na Drinu, biraj mesto pa je sam nadji, onda oko pola 10 kada naidje voda gledaj gde ces pa kad opadne kroz 4, 5 sati opet gledaj gde ces...
Uz to, Berkut zna, potrosi 4 dana da nadjes dobru travu... Jel greh cuti se sa nekim plovkarosem koji je gotovo svaki dan tu, otici kod njega, coveciji ga pozvati...
Svi ti lokalci koje smo mi postovali i imali cast da se druzimo sa njima, a i oni sa nama, uvek mene pitaju gde su ti drugovi, Miha, Slaven, Grof, Pekson, Ljubo, Ibanezi i ostali. Treba biti covek...

Uvek cu rado ici na razna mesta, od Kolubare, Save, Drine, Dunava, Lima, Zapadne Morave, Nisave.
Uvek cu prema prijatnim, normalnim i gostoljubivim lokalcima biti uctiv, dobar a prema ljubomotrnima jos bolji jer ce ih vise boleti.
Uvek cu postovati majstore koji zele da daju savet, da pokazu.
I da, uvek cu pecati svuda, jer nije reka nicija nego je svacija i dok ne skapira vecina da niko njihovu ribu ne moze upecati kukace po forumima.
Ako su ljudi dosli u pola noci iz Valjeva u NS da pecaju mrenu i sve ostalo, zasli i zauzeli mesto, ne vidim zasto nekom smetaju.
Dosli su zato sto tu ima vise ribe nego kod njih, zato sto bolje prolaze, zato sto nemaju nista u svom kraju i zato sto hoce da vide nesto novo. Nisu oni ludi da ne idu na Drinu koja im je 65km od kuce pa tuku na Dunav koji je 135km. Nego im je dosadila oscilacija vodostaja itd. Ici ce i u Brodarevo i u Kraljevo, i u Cerevic i Banostor, i na Tisu itd...
Imaju pravo i treba da idu.
Razredni je napisao post kojim je sve rekao, ali bas sve...
Nazalost, malo pecam ove godine jer nemam vremena sto zbog porodice sto zbog posla, a nemam ni dovoljno novca koji mogu da izdvojim za to kao pre, ali ce biti bolje, pa cu ici vise na sve strane Srbije. Postovati vodu i ribu.

mamijo

Ako je meni "poslat" pocetak posta - OK ... nemam problem ... naravno ... i nema ljutis - nadam se ni kod tebe ... ja sam medj norlanima, cenim i vi.

Elem, kao prvo kod mene u BGDu nema "gostiju".. jaaako retko ... i nas lokalnih pecarosa je previse ovde a obala skoro pa nemamo - samo splavovi ... i nemam problem sa time sto pecarosi idu daleko da bi pecali, al me jaaaako pogadjaju i varijanta da neki odu daleko - polome ribu i sve pobiju i/ili ostave djubre i verzija 2 da polome ribu, nauce lokalce u cem greshe, onda lokalcio pobiju sve i zauvek! ... i / ili ostave djubre.
Varalicarenje me samo inetersuje ... nikakve trave gliste crvi i sl ... oce ponekad mrena i na varalicu ... a i skobalj! :) ... i ima ih u Dunavu.

Idemo po redu..

CitatAjde na Drinu, biraj mesto pa je sam nadji,

Paaa nisam na Drini, al jesam na nekim drugim rekama ... za to je potrebvno vreme - naravno ... i nalazio sam ribu ...

CitatUvek cu postovati majstore koji zele da daju savet, da pokazu.
CitatTreba biti covek...
Uvek - i to u zbiru gornja 2 !!! smiley033

Citat...  i zato sto hoce da vide nesto novo

Ovo je OK - naravno!

CitatDosli su zato sto tu ima vise ribe nego kod njih, zato sto bolje prolaze, zato sto nemaju nista u svom kraju ...

e ovo nije OK .... ovde ide pitanje ZASTO nema nista kod njih - pa u 99,9999% je odgovor - nema -> POJELO SE ...
Nek srede svoje dvoriste prvo! ( i onda nece putovati - nemaju potrebe ) .. tj putovace u verziji
Citat...  i zato sto hoce da vide nesto novo
.. a to je skrrrrooozzz OK ...

... i vracamo se na ono gore - treba biti covek - nazalost i iz iskustva malo nas je ...

Hate to say I told you so. I do believe I told you so.

Ibanezi objasni kolegi Mamiju da nismo mi naucili lokalne kormorane da kradu i ne prastaju ribi, vec da je ta situacija na vodi slika i prilika stanja u drzavi...partokratijski grab sistem i ko-koga zaje.e...evo vec 20 i kusur godina.
Sta da radimo mi obalski ribolovci koji nemamo camce kao recimo nas kolega Mamijo koji moze da se otisne gde mu je volja?
Da zabranimo zutom trakom prilaz lokalnom stanovnistvu dok smo na vodi ili?
Sustina je...mi smo taj dan pecali, druzili se, vratili ribu, pokupili smece iza nas i otisli.
Zasto nas u tome niko nije iskopirao?
Da li treba dalje da nastavljam?

Ljudi, nemoj da mislite da kad imas camac da si bogom dan i da imas mesto da pecas gde zelis . Kako su na obali izgledne pozicije uglavnom zauzete potpuno je isto i kad imas camac . Cini ti se camac prostranstvo pa mozes gde hoces , nije ni blizu istine u principu mozes al na livadu nece niko .
Znam ja jako dobro gde Mamijo ide , a ide . Em se arci gorivo em se kocis od zime ..... nije sve bas tako bajno . Ubijes 20 km camcem do mesta kad ti tamo a ono medjutim, zauzeto , nalevo krug kao i na obali . Ko ima camac zna koliko je 20 km vodom.

Uopste nisam govorio o izdacima,hladnoci,i ostalim carima...to imamo svi pogotovu ko malo malo potegne da peca negde dalje...i iz camca i sa obale...doduse budimo realni camcem je sve to puno lakse.
Zasto su se nakon naseg pecanja lokalci nakrali ribe to je pitanje?

Voleo bih da sve vas koji tako mislite potovarim u camac i vozam danima gde god pozelite da vidite da uopste nije jednostavno . Koliko samo puta stanem pa pecam sa obale bez obzira na camac . A to da kradu , krali su i krasce uvek  kad god vidim nekog da radi nesto van pravila minimum je da cu ga opomenuti prvenstveno zbog ribe van mere . A i ovo moralisanje sto je cuvate u cuvarci pa se slikate pa pustate ..... pa kad toliko brinete i sekirate se nemoj ni da je pecate bodete udicom mrcvarite umarate  ....  mnogo bre finih samo ribe sve manje i manje .
Nek upeca 100 kila nek se slika ( ako mu je to zelja ) i pusti crci ce par komada , bolje nego da sve to odnese kuci .
Ako si h.bo a nezna selo isto je kao i da nisi , vazda bilo i bice .
Malo mi se kaki  kako svi vode racuna o svemu boze moj ko zna kako i koliko pedantno .
Pecam , bodem kacim u ledja oko glavu cupam krajnike kao i svi vi ostali ali se ne foliram i ne moralisem stvari ne radim namerno jednostavno se dese pecanje je takvo i nema biranja da necu popa jos da vodim opelo da im drzi .
Opasno se folirate , dobra vecina .

Sve je Grofe objašnjeno i siguran sam da je kolega Mamijo (koga ne znam lično, ali iz onoga što je sam pisao, ili što sam pročitao od drugih - ribolovac vredan poštovanja) shvatio moju ironiju i sarkazam.

Marina, ne znam na koga se ovo sve odnosilo, mozes slobodno da kazes,a iskreno me ne interesuje,odreagovao sam zbog recenice da je neko zbog nas video nesto itd...apsolutno necu da ulazim u neku 10-tu pricu i bezim od sustine zbog koje sam se oglasio.
Sebe poznajem, a znaju me i neke kolege sa foruma nema potrebe bilo kome sta da objasnjavam.
Ibanezi nadam se iskreno da jeste shvatio pravu poentu tvog posta.

Malopre sam čuo da ispred Mihine vikendice radi riba...već se pakujem i krećem! :rolleyes:

Da ufatim mesto, naravski   :lol:

bolenbgd

Ja bas necu, jer svi dolaze...
Mamijo, nista lose nisam mislio.
Ko ostavlja smece, odnese vise od kvote svaki put, naravno da to ne podrzavam.
A zasto nema u nasem kraju npr...
Pa tu je vec priroda uradila svoje, nemamo blizu Dunav, Savu a ni Drinu, takodje ni Morave...
Ja imam samo mucnu, napadnutu Kolubaru, na kojoj je leti voda toliko mala, zimi je za ono sto ja volim isto mala ali i Boze pomozi. E samo zato. Ja ne volim stajacu niti sporotekucu vodu...

Evo sad, pricam pricu koju sam vec negde na forumu pricao. Prolece, nadjem na dobro znano mesto, sedam i lovim 2 merasa soma, koja pustam. Dolazi cile, generacija mog oca, sina mu znam, isao u srednju sa mnom. Krece prica, bio sam tu gde sedis ti, nista nisam ulovio, kad ces da ides, el si ulovio ti sta, rekoh dva pustena. El si pustio, pa el si pustio, rekoh da jesam. Ode cile, sede nize mene, ne vidi me od rastinja, meni se odkacinju dva okolo merasa, pri tome dolaze njegov sin, njegov drug i ciletov drug. Rasporedise se nizvodno od njega, naravno bunar. Oko 17h, sve staje kao rukom prese eno, drzim ja mesto još, u tome neko cileta zove, ja cujem da prica da je ulovio 8kom predhodnih dana od 1,5-2kg prodao. Sutra opet zauzmem mesto, naidje cile, sinoc posto si otisao moj sin je bio na tvom mestu do 22h I nista, mislim se, da sam mislio da ce uloviti, ne bih se ni pomerio. Dok sam imao vremena, mesto im nisam prepustio, tu gde su pecali nisu ulovili nista. Svakom zelim sto bolji ulov, zato i cuvam ono sto ima, ako se ne cuva nikad niceg biti nece. Nije problem prodati ribu, nit odneti ukucanima, veci je vecini problem pustiti ribu i svesno otici u minus. Ja sam svestan toga da mi se ribolov udicom nikad isplatiti nece, kod mene kazu, kad ide june nek ide i uze...

milan.krstic

Ja nesto vrsim matematiku, i ne mogu da ukapiram kako neko moze da plati dozvolu 7000 godisnju, a da ne moze da upeca 10 kg kvalitet ribe i da kaze, to je to, dozvola isplacena.. Sve ostalo za gust, slikaj ako zelis, vrati.. Ma odnesi i vise naravno, u meri i dozvoljenom. Nesto mi tu ne stima. Izgleda da mnogi racunaju da se dnevni ulov sabira, pa ako ja recimo izadjem jednom nedeljno na vodu, ondah valjda imam pravo da ponesem 35 kila ribe, 21 koma u meri, i sad me vec h.ebe matematika, vise i ne znam koliko imam da ponesem, pa onda da se ne zabrojim, daj sve, i one kedere sarancice, i onog soma od 100 kila, sta ima veze.. Ma i drugi nose, pa sto bi ja bio budala.. E, drugovi moji braco po stapovima, kontrola mora da se uozbilji, svest ljudi se menja samo kad se udari po dzepu. Il ce da stanu sa tim ponasanjem, il ce da zaglave robiju.
Skoro sam napisao, a ponovicu opet, ako placas dozvolu, da bi imao finansijsku korist, imas privrednu bajo, pa rokaj.. Godisnja je za sportiste, koji sporadicno pojedu i neki komad ribe. Ja sam za ovu godinu odneo 2 kg ribe, i to deverike. Eeeej, a imao sam sta drugo da sprcam u tiganj, ali mi nije bio gust u datom momentu.. Nije mi se jela riba, a necu je u zamrzivac... Ok, i da se stavi, za nedelju dana da saceka, sve ok.. Ali da ljudi toliko otresu pune kante da nose, to samo kontrola moze da zaustavi, ili da se organizuju sportisti pa da sprovode zakon, u zakonskim okvirima.
Recimo...
Pecam, i odvalim na nekoj mikrolokaciji, i sutradan udje dodjoa, ili lokalac na istu, i pocepa, nalovi sve sto je proslo tim tokom, i onda ga ekipa iscepa i sve mu oduzme, vrati ribu u vodu, a opremu zapleni do daljnjeg..  Taj isti od sramote nece nikome da kaze da je bio na pecanju, a kamoli da zove drugare i da javi da radi riba..
Samo primer, po mom nazalost jedinom misljenju koji moze dati rezultat. Sve ostalo, zamascen displej na mobilnom, ili ti olabavljeni dugmici na tastaturi...
Bisto nam bilo sutra, ko ide da uziva.
P. S.

Dunav/Golubac razbija krupna babaja a zaleti se i poneki lep sarko  :cheesy: :cheesy: :cheesy: smiley033
🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤